Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

«Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που έχουμε αυτό το αεροσκάφος»

Είναι η κορυφαία έκδοση του Mirage 2000. To «παύλα-πέντε» αποτελεί εδώ και δύο χρόνια την αιχμή του δόρατος της ελληνικής αναχαίτισης κα...

Είναι η κορυφαία έκδοση του Mirage 2000. To «παύλα-πέντε» αποτελεί εδώ και δύο χρόνια την αιχμή του δόρατος της ελληνικής αναχαίτισης και εγγυάται αεροπορική υπεροχή πάνω από το Αιγαίο. Το σύγχρονο μαχητικό είναι εξοπλισμένο με προηγμένης τεχνολογίας όπλα αέρος-αέρος, έτοιμο να υπερασπιστεί τους ελληνικούς ουρανούς. Οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας τα αποκαλούν » Dash 5« και τα πληρώματα των ασιατών εισβολέων στο Αιγαίο, τα αναγνωρίζουν αμέσως από την χαρακτηριστή μορρφή της πτέρυγας-δέλτας, για την περίπτωση που θα προλάβουν να το δουν.

Ο λόγος για τα μαχητικά Mirage 2000-5 της 331 Μοίρας, τα αποία ποτελούν τον ένα από τους δύο τύπους κορυφαίων μαχητικών της Πολεμικής Αεροπορίας, με δυνατότητες που δεν διαθέτει ο αντίπαλος στο οπλοστάσιό του.
Η 331 Μοίρα συγκροτήθηκε στις 18 Απριλίου 1998, προκειμένου να παραλάβει τα τότε νεοαποκτηθέντα Mirage 2000 EGM/BGM από την Πολεμική Αεροπορία. Την 1η Μαρτίου 2007, ξεκίνησε η προετοιμασία της παραλαβής των νέων αεροσκαφών Mirage 2000-5. Στις 3 Μαΐου του ίδιου έτους τα πρώτα Μ2000-5 ICMS Mk-III, έτσι τα κωδικοποιεί η Πολεμική Αεροπορία, προσγειώθηκαν στην 114 Πτέρυγα Μάχης στην Τανάγρα. Αμέσως μετά ακολούθησε η έναρξη εκπαίδευσης των Ιπταμένων της Πολεμικής Αεροπορίας από προσωπικό από τη Γαλλία -πιλότοι της Armée de l'Air (ALA) και της εταιρίας Dassault- έτσι ώστε τον Μαΐο του 2008 να πραγματοποιηθεί η επιχειρησιακή αξιολόγηση της Μοίρας.
Ότι πιο σύγχρονο
«Αυτή τι στιγμή είναι ότι πιο σύγχρονο διαθέτει η Πολεμική Αεροπορία,» λέει ο επισμηναγός (I) Κωνσταντίνος Χαλάτσης, χειριστής των Mirage της 331 Μοίρας. Είναι ένα ολοκληρωμένο αεροσκάφος, με όπλα που μπορούν να εξαπολυθούν από πολύ μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας (ICMS), ένα προηγμένο ραντάρ και σύγχρονη διάταξη πιλοτηρίου, με μια ολοκληρωμένη παρουσίαση δεδομένων από διαφορετικούς αισθητήρες, με μια παράλληλη κορυφαία αεροδυναμική με μεγάλη ισχύ πυρός με όπλα που χαρακτηρίζονται μέσου βεληνεκούς.
Η αερομαχία, η οποία εξελίσσεται δυναμικά, έχει πολλές παραμέτρους, οι οποίες αλλάζουν σε πάρα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μέσα σε δευτερόλεπτα αλλάζουν πολύ οι καταστάσεις, Η πρόκληση για τον πιλότο είναι η σωστή διαχείριση των πληροφοριών που δέχεται από το οπλικό σύστημα, ώστε να μπορέσει να τις αξιοποιήσει, μετά την σωστή επξεργασία αυτών, για να μπορέσει να αποφασίσει ποιά είναι η καλύτερη τακτική κίνηση που έχει να κάνει.
Το «γυάλινο πιλοτήριο,» όπως αποκαλείται ο θάλαμος διακυβέρνηση του γαλλικής προέλευσης μαχητικού, αποτελείται από το Head-up-Display (HUD), δύο έγχρωμες οθόνες πολλαπλών λειτουργιών, μια οθόνη παρουσίασης της τακτικής κατάστασης, κεντρικά εγκατεστημένη, και τέλος μία οθόνη εγκατεστημένη στην ευθεία του οπτικού πεδίου του πιλότου, που επιτρέπουν την απεικόνιση των ενδείξεων του ραντάρ , συνδυάζοντας δεδομένα πτήσης από το HUD. Η σχεδιαστική αυτή καινοτομία αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο του Mirage 2000-5.
«Με το glass cockpit, όλα τα δεδομένα έρχονται στον πιλότο, τα οποία μπορεί μετά αυτός να εκμεταλλευτεί με πάρα πολύ εύκολο τρόπο. Σε συνδυασμό με το Data Link μπορεί αυτός να κάνει την αποστολή όσο πιο εύκολα μπορεί, και να έχει πολύ καλά αποτελέσματα,» συνεχίζει ο επισμηναγός Κωνσταντίνος Χαλάτσης. Το ραντάρ του αεροσκάφους επιτρέπει την εναέρια εμπλοκή με πολλαπλούς εναέριους στόχους, αλλά και με στόχους εδάφους, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε πολύπλοκα και απαιτητικά σενάρια. Στην εναέρια μάχη, το ραντάρ RDY-2 είναι σε θέση να εγλωβίσει τους 4 πιο επικίνδυνους στόχους, από τους 24 που παρακολουθεί συνολικά.
Η καταπολέμηση των στόχων μπορεί να γίνει ταυτόχρονα με βλήματα αέρος-αέρος Mica ΕM/IR. O πύραυλος έχιε μια εμβέλεια από 35 έως και 60 χιλιόμετρα, αναλόγως της θέσης του αεροσκάφους-φορέα και του αντίπαλου στόχου. Η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει στο οπλοστάσιο δύο εκδόσεις του βλήματος. Η μία είναι με καθοδήγηση ενεργού ανιχνευτή, και η άλλη με κεφαλή αναζήτησης υπερύθρων. Έτσι, το εχθρικό αεροσκάφος στο Αιγαίο, δεν λαμβάνει καμία προειδοποίηση για την επερχόμενη φονική απειλή, μια και η κατεύθυνση του πυραύλου είναι πλήρως παθητική.
Το Mirage 2000-5 μπορεί να μεταφέρει έως και 6 συνολικά Mica ΕM/IR, γεγονός που αυξάνει την επιθετική ισχύ των πιλότων της 331 Μοίρας.
Το σύστημα πρόωσης του μαχητικού αποτελείται από τον κινητήρα M-53P2, ισχύος έως 21.400 λιβρών, με μετάκαυση. Χάρη σε αυτόν τον κινητήρα, οι επιδόσεις του Mirage 2000-5, τόσο στην μονοθέσια όσο και στην διθέσια έκδοση, είναι εξαιρετικές. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει σε συγκεκριμένο ύψος τα 2,2 Mach. Η ευελιξία του αεροσκάφους παραμένει στις κορυφαίες της κατηγορίας του, με δομικό όριο τα 9G, με εξαιρετική συμπεριφορά στις χαμηλές ταχύτητες μιας κλειστής αερομαχίας.
Είναι ένα αεροπλάνο που μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε απειλή
Τα μαχητικά Mirage 2000-5 της 331 Μοίρας, είναι πανέτοιμα για να καλύψουν την απαίτηση της αεροπορικής υπεροχής στο Αιγαίο, ως μερικά από τα πλέον ικανά μαχητικά που πετάνε σήμερα, όχι μόνο σε ελληνικούς ουρανούς, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
«Είναι μια πλατφόρμα οπλικών συστημάτων, ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην ευρύτερη γειτονιά,» λέει ο σμηναγός (I) Βασίλης Τσαντίλας, χειριστής Mirage της 331 Μοίρας. «Έχει τεχνολογίες αιχμής» και «είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που έχουμε αυτό το αεροσκάφος.»
Το κορυφαίο αυτό σύστημα της Πολεμικής Αεροπορίας, διαθέτει ικανότητα στρατηγικής κρούσης, χάρη στα βλήματα κρύζ, τύπου Scalp, γαλλικής προέλευσης. Τα βλήματα αυτά επιτρέπουν την προσβολή στόχων εδάφους βαθειά μέσα στην εχθρική ενδοχώρα - μια πρωτόγνωρη ικανότητα της Πολεμικής Αεροπορίας η καταστροφή εχθρικών στόχων υψηλής αξίας από τα πρώτα κιόλας στάδια μιας πιθανής πολεμικής σύρραξης. Η εμβέλεια του πυραύλου αναφέρεται με μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα και η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει τόσους πυραύλους, όσοι χρειάζονται για να παραλύσει το σύστημα διοίκησης και ελέγχου του αντίπαλου στα πρώτα στάδια μιας πιαθνής πολεμικής αναμέτρησης.
Δικαίως αυτά τα μαχητικά χαρακτηρίζονται ως πολλαπλασιαστές ισχύος της Πολεμικής Αεροπορίας, τα οποία προσφέρουν αυτή τη στιγμή αναμφισβήτητα κρίσιμο πλεονέκτημα στην εναέρια άμυνα της Ελλάδος.
http://www.fox2magazine.net/άρθρα/2821-«Για-να-καταλάβεις-τι-είναι,-ή-θα-πρέπει-να-πετάξεις-εναντίον-του-ή-μαζί-του».html
Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9018,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: «Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που έχουμε αυτό το αεροσκάφος»
«Είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που έχουμε αυτό το αεροσκάφος»
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnPj8JQZhyphenhyphennmMvo6tsSnk-HcbTExzoAzus8JDdX7opiIGfYSk2F3Cdm6XTReeown1mH9pzk-0p50s4ZMSNhurDC486DsR9HCvgwteZBvHf-b5u0Be_A0bDYklGeANOZiLZ6DnM9HqsbqM/s400/images-stories-Mirage_2000-5_Tanagra-250x149.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnPj8JQZhyphenhyphennmMvo6tsSnk-HcbTExzoAzus8JDdX7opiIGfYSk2F3Cdm6XTReeown1mH9pzk-0p50s4ZMSNhurDC486DsR9HCvgwteZBvHf-b5u0Be_A0bDYklGeANOZiLZ6DnM9HqsbqM/s72-c/images-stories-Mirage_2000-5_Tanagra-250x149.jpg
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2011/03/blog-post_3313.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2011/03/blog-post_3313.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy