Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ.. Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑ Π. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ

  Το βιβλίο του Αλχία (ΠΖ) Παναγιώτη Δημητρόπουλου για καλό σκοπό,  “Ο μπαμπάς μου... ο ήρωάς μου” από τις εκδόσεις Ελληνοεκδοτική' ...

 Το βιβλίο του Αλχία (ΠΖ) Παναγιώτη Δημητρόπουλου για καλό σκοπό,  “Ο μπαμπάς μου... ο ήρωάς μου” από τις εκδόσεις Ελληνοεκδοτική' 

Πρόκειται για μια συναρπαστική ιστορία για τη φιλία, την αποδοχή της διαφορετικότητας, την αξία των οικογενειακών δεσμών και την πατρική αγάπη.

Ένα θαυμάσιο βιβλίο που καταδεικνύει πως γονιός δεν είναι απαραίτητα όποιος γεννά παιδιά, αλλά εκείνος που συνειδητά ζει για τα παιδιά του.
«Ο μπαμπάς μου... ο ήρωάς μου» και ο συγγραφέας με τα έσοδα του, στηρίζουν  τον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια ''ΦΛΟΓΑ''  στην εκστρατείας της καταπολέμησης του παιδικού καρκίνου.




Την δράση του βιβλίου στήριξαν με την συμμετοχή τους στην παρουσίαση του, οι Ολυμπιονίκες μας, Σπύρος Γιαννιώτης, Δημοσθένης Ταμπάκος και ο παραολυμπιονίκης, Χρήστος Καπέλας. 

«Οφείλουμε όλοι μας, όταν πρόκειται για τα παιδιά, να τοποθετούμε το μικρό λιθαράκι προσφοράς 
που μας αναλογεί. Είναι χρέος μας στο ΑΥΡΙΟ» 





Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9018,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ.. Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑ Π. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ
Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ.. Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑ Π. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhCwS1cy80VdeA11BEe79p4AOo-sB7fxBTiRP8P42XneF55XKtC_V1rf7bAkrBXekybw-YYhmMNPPsX-v92rt1e0bmtR6EKAd39rPHPb4p7932iSu1Gu3FVGpV6sUspKjRHXFf3Qgu55rxz/s640/1.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhCwS1cy80VdeA11BEe79p4AOo-sB7fxBTiRP8P42XneF55XKtC_V1rf7bAkrBXekybw-YYhmMNPPsX-v92rt1e0bmtR6EKAd39rPHPb4p7932iSu1Gu3FVGpV6sUspKjRHXFf3Qgu55rxz/s72-c/1.JPG
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2018/12/blog-post_17.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2018/12/blog-post_17.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy