Αξιότιμε κε Αρχηγέ. Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου μας, που αφορά δυσλειτουργία στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησ...
Αξιότιμε κε Αρχηγέ.
Σε συνέχεια του σχετικού εγγράφου μας, που αφορά δυσλειτουργία στην εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Κέντρου Εξυπηρέτησης Ληπτών Υγείας (Η.Κ.Ε.Λ.Υ.), είμαστε αναγκασμένοι να αποτανθούμε σε εσάς και να ζητήσουμε την παρέμβαση σας, αφού μετά τη δημοσίευση της επιστολής μας, γίναμε δέκτες εκατοντάδων παραπόνων, λόγω των αποριών για τη διαδικασία εγγραφής, αλλά κυρίως για την απίστευτη ταλαιπωρία που προκαλεί η διαδικασία ταυτοποίησης, η οποία, όπως πληροφορηθήκαμε, είναι διαφορετική για κάθε Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα συναδέλφου, που σε Στρατιωτικό Νοσοκομείο του Κέντρου, δεν κατάφερε να ταυτοποιηθεί επί δυο μέρες, λόγω της ουράς που είχε σχηματιστεί και των δικαιολογητικών που του ζητήθηκαν.
Από τα έντονα παράπονα που έφτασαν στην Ομοσπονδία μας, είναι προφανές ότι, η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας, δεν είναι γνωστή στο προσωπικό, αφού εφαρμόστηκε ξαφνικά και χωρίς να χρησιμοποιηθούν στο έπακρο, τα στοιχεία που διατηρούν τα μηχανογραφικά κέντρα προσωπικού και μισθοδοσίας των κλάδων των ΕΔ, γεγονός που το έτος μέριμνας προσωπικού, θα απέτρεπε την απίστευτη ταλαιπωρία της ταυτοποίησης, που αποτελεί την επιτομή της γραφειοκρατίας, αφού ζητούνται από τα στελέχη σειρά πιστοποιητικών, για να επιβεβαιωθούν στοιχεία τα οποία διαθέτει ήδη η Υπηρεσία, για να πραγματοποιεί τη μισθοδοσία των στελεχών και την έκδοση/ανανέωση των βιβλιαρίων υγείας των ιδίων και των οικογενειών τους. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι, ένα στέλεχος ή ένα μέλος της οικογενείας του, που μέχρι χθες πήγαινε στο Νοσοκομείο με το βιβλιάριό του, που έχει εκδώσει η ίδια Υπηρεσία που του ζητάει να ταυτοποιηθεί, σήμερα θα πρέπει να προσκομίσει μια σειρά πιστοποιητικών, για να ταυτοποιηθεί εκ νέου.
Παράλληλα δεν υπήρξε μια πύλη ενημέρωσης, με ερωτήσεις/απαντήσεις, ώστε να διευκολύνεται το προσωπικό. Έτσι λχ, κανείς δεν γνωρίζει γιατί τα μέλη των οικογενειών των στελεχών (τέκνα, σύζυγοι κλπ), τα στοιχεία των οποίων διαθέτει το κάθε Γενικό Επιτελείο, δεν εμφανίζονται στο λογαριασμό του κάθε στελέχους. Όπως επίσης, τί θα συμβεί αν κάποιος δεν αποδεχτεί τους όρους χρήσης που σχετίζονται με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, ή αν θα εξακολουθήσει να ισχύει το παραδοσιακό σύστημα των τηλεφωνικών ραντεβού και άλλες ερωτήσεις για τις οποίες γίναμε δέκτες και δεν είχαμε απαντήσεις.
Επειδή το Η.Κ.Ε.Λ.Υ. δημιουργήθηκε στις αρχές τις διακλαδικότητας, αλλά κυρίως για να διευκολύνει τα στελέχη και τις οικογένειες τους, παρακαλούμε για την παρέμβασή σας ώστε να:
- Σταματήσει άμεσα η διαδικασία ταυτοποίησης και προσκόμισης πιστοποιητικών για τα στελέχη και τις οικογένειες τους, η οποία όπως πληροφορηθήκαμε, αποτελεί επιλογή του κάθε Στρατιωτικού Νοσοκομείου.
- Χρησιμοποιηθούν όλα τα στοιχεία που διαθέτει κάθε Γενικό Επιτελείο, τα Μετοχικά Ταμεία και η ΗΔΙΚΑ, ώστε η ταυτοποίηση για τα στελέχη και τις οικογένειες τους, να γίνει αυτόματα χωρίς τη φυσική παρουσία και την προσκόμιση πιστοποιητικών.
- Αντίστοιχα, για τους συγγενείς Β βαθμού των στελεχών, που δικαιούνται περίθαλψης σε Στρατιωτικά Νοσοκομεία και για τα οποία τα Γενικά Επιτελεία δεν διαθέτουν στοιχεία, η δήλωση και ταυτοποίηση να γίνει εντός Μονάδων/Υπηρεσιών, από τα στελέχη και στη συνέχεια τα στοιχεία αυτά να διαβιβάζονται από τα Γενικά Επιτελεία στο φορέα υλοποίησης του έργου του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας των Ενόπλων Δυνάμεων (Ο.Π.Σ.Υ.Ε.Δ.), ώστε αν οι ως άνω συγγενείς Β βαθμού δημιουργήσουν λογαριασμό στο Η.Κ.Ε.Λ.Υ., να θεωρούνται αμέσως ταυτοποιημένοι, κατά την προσέλευση τους στο Νοσοκομείο.
- Να αναφέρεται ρητά κατά την ολοκλήρωση εγγραφής στο Η.Κ.Ε.Λ.Υ., ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO) και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
- Να δημιουργηθεί η δυνατότητα στην εφαρμογή του Η.Κ.Ε.Λ.Υ., για φόρμα επικοινωνίας με τα Νοσοκομεία, ώστε να αποφεύγεται πολύτιμος χρόνος.