Ο ΑΝΥΕΘΑ επανέλαβε ότι την ιδιοκτησία της ΕΛΒΟ θα έχει το Ελληνικό Δημόσιο και τόνισε ότι έχει σημασία η εξωστρέφεια της επιχείρησης. Η εκκαθάριση, είπε, και η ιδιωτικοποίηση που είχαν δρομολογηθεί, δεν είναι μονόδρομος, υπάρχει έδαφος για ανάπτυξη και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αρκεί από τη μια να υπάρχει εξωστρέφεια και από την άλλη να αξιοποιηθούν στο εσωτερικό τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν για συνεργασίας με δήμους, περιφέρειες, νοσοκομεία και Πυροσβεστική. Επίσης έκανε γνωστό ότι την Πέμπτη θα επισκεφτεί την ΕΛΒΟ ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Τόσκας ο οποίος θα αναφερθεί στις δραστηριότητες της ΕΛΒΟ που αφορούν στη συνεργασία της επιχείρησης με τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.
Ο ΑΝΥΕΘΑ αναφέρθηκε στις δυνατότητες για διεθνείς συμμαχίες τόσο για συμπαραγωγές όσο και για κοινές παρουσίες σε διεθνείς διαγωνισμούς. Είμαστε, είπε, ανοιχτοί σε συμπαραγωγές και συνεργασίες, αυτές δεν έχουν καμία σχέση με τις ιδιωτικοποιήσεις. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έθεσαν σαν βασικές προτεραιότητες, την οριστική παύση των διαδικασιών εκκαθάρισης, τον διορισμό διοίκησης και την κατάρτιση ενός προγράμματος παραγωγικής ανάταξης της ΕΛΒΟ.
Σε δήλωσή του ο ΑΝΥΕΘΑ μετά τη συνάντηση τόνισε: «Είναι η ώρα των έργων, αρκετή διάγνωση κάναμε. Τώρα επείγει μια διαδικασία, νομοθετική και πρακτική, προκειμένου να γίνει πράξη η επιβίωση και η ανάπτυξη αυτής της επιχείρησης. Οι δυνατότητες για την ΕΛΒΟ είναι τεράστιες, δεν έχουμε ούτε καν αγγίξει το 5% των δυνατοτήτων που υπάρχουν για εξωστρέφεια και συνεργασίες ήδη έχει υπογραφεί σχετική συμφωνία με την αιγυπτιακή κυβέρνηση για την παράδοση από την πλευρά μας 90 τροχοφόρων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού, ελληνικής κατασκευής που δεν τα έχουμε σε χρήση, τα οποία αφού να αναβαθμιστούν θα πωληθούν στην Αίγυπτο, ενώ έχουμε τη δυνατότητα επέκτασης αυτής τη σύμβασης και για άλλα 200-220 οχήματα. Επίσης είμαστε σε συζητήσεις με το Κατάρ, τη Ρωσία και την Κίνα. Οι δυνατότητες συμπαραγωγής, απόκτησης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας είναι τεράστιες. Το κυριότερο είναι η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για μια Θεσσαλονίκη που μαστίζεται από ανεργία όπως και τα άλλα αστικά κέντρα της χώρας μας».