Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

"Οι Τούρκοι "σπρώχνουν" το made in Turkey στην Άμυνα - Εμείς;"

Άρθρο του ΛΟΥΚΑ ΔΗΜΑΚΑ (*) Σε «Εθνική Επιστράτευση» - όπως είναι και ο πρωτοσέλιδος τίτλος σχετικού ρεπορτάζ της εφημερίδας Turkiye-...

Άρθρο του ΛΟΥΚΑ ΔΗΜΑΚΑ (*)

Σε «Εθνική Επιστράτευση» - όπως είναι και ο πρωτοσέλιδος τίτλος σχετικού ρεπορτάζ της εφημερίδας Turkiye-  βρίσκεται η γειτονική μας Τουρκία ως προς την προώθηση στο εσωτερικό της και σε όλους τους τομείς εγχωρίως κατασκευαζόμενων προϊόντων, ιδίως δε στον τομέα της Άμυνας!
 Συγκεκριμένα η εφημερίδα αποκαλύπτει στο σημερινό της φύλλο με στοιχεία... ότι η Τουρκία τερμάτισε την εξάρτιση από το εξωτερικό σε πολλούς τομείς χάρη στα σχέδια που προώθησε για τα ''εθνικά προϊόντα''  - μάλιστα οι ονομασίες των  σχετικών προϊόντων  ξεκινούν με τη λέξη MIL (που σημαίνει ''εθνική κατασκευή'') για να είναι εμφανή!.

Στο κείμενο επισημαίνεται  ότι η Τουρκία, η οποία κάποτε εισήγαγε τα πάντα από το εξωτερικό, τώρα με την «Εθνική Επιστράτευση» ξεκίνησε να παράγει μόνη της. Μεταξύ αυτών είναι το εθνικό τανκς ''Αλτάι'', τα ελικόπτερα ''Ατάκ'', τα εθνικά πλοία, το μη επανδρωμένο αεροπορικό όχημα  ''Άνκα'', ο εθνικός δορυφόρος ''Γκιόκτουρκ'', το εθνικό αεροσκάφος'' Χιούρκους'' και το εθνικό τυφέκιο πεζικού. Αυτά είναι μόνο μερικά από τις ''εθνικές κατασκευές'',αναφέρει.

Κατά την εφημερίδα στόχος της Άγκυρας είναι, τώρα,  να τερματίσει την εξάρτηση από το εξωτερικό και στον τομέα της Ενέργειας. Σε αυτόν τον τομέα  θα ξεκινήσει την εφαρμογή των σχεδίων του εγχώριου θερμικού κέντρου ''Μίλτες'', του κέντρου ''Μίλρες'' για την αιολική ενέργεια και του ''Μίλχες'' για υδροηλεκτρική τεχνολογία.

Τι ΔΕΝ κάνουμε εμείς!

Όπως θα προσέξατε όλα αρχίζουν από MIL...Και όπως έχετε καταλάβει από καιρό, εδώ στην Ελλάδα κάνουμε τα εντελώς αντίθετα : Να ορισμένα ενδεικτικά παράδειγμα:

-Εμείς ενώ έχουμε, έστω κουτσά -στραβά, μια καλή, σε ορισμένους τομείς, αμυντική βιομηχανία, οι γραφειοκράτες του Υπ.Οικονομικών και του ΤΑΙΠΕΔ προσπαθούν να την αδρανοποιήσουν και να ακυρώσουν τα σχέδια ( Πρωθυπουργού κ Α.Σαμαρά  και ΑΝΥΕΘΑ κ Φώφης Γεννηματά) για εξυγίανση και αναδιάρθρωση, χωρίς να κλείσουν οι γραμμές παραγωγής και μπουν λουκέτα!

-Εμείς ενώ έχουν εκδηλωθεί από το εξωτερικό κάποιες προτάσεις για παραγγελίες ( π.χ πυρομαχικών κ.α.),κάνουμε ότι ...χρειάζεται για να μην προχωρήσουν και να εξαφανιστεί το MADE IN GREECE....

- Εμείς, ενώ έχουμε έστω μικρές βιομηχανίες και βιοτεχνίες για να αναλάβουν μέρη/εξαρτήματα οπλικών συστημάτων, δίνουμε τις δουλειές σε ξένες εταιρίες ...μέσω ...εταιρίας/φορέα του ΝΑΤΟ που παίρνει ...ποσοστό, τρόπον τινά ...μεσιτεία ( το λένε διοικητικά έξοδα)...

- Εμείς, ενώ έχουμε την ΕΑΒ, την ΕΛΒΟ,τα ΕΑΣ και πολλές άλλες ιδιωτικές αλλά ελληνικές βιομηχανίες και επισκευαστικά κέντρα, δίνουμε την επισκευή / συντήρηση οπλικών συστημάτων σε ....ξένους,πάλι μέσω του ΝΑΤΟικού φορέα. Πρόσφατα η επισκευή ενός ελικοπτέρου ΄της Πολεμικής Αεροπορίας που μέσω ΝΑΤΟ πήγε για συντήρηση στην Ισπανία, ανήλθε σε 3,5 εκ ευρώ, ενώ η αρχική πρόβλεψη ήταν περίπου 1 άντε 1,5 εκ. ευρώ! (Ευτυχώς που έβαλε τις φωνές ο πρώην υφυπουργός Π. Καράμπελας και οι Ισπανοί μαθαίνουμε ότι ...αναδιπλώνονται...)

-Εμείς , ενώ έχουμε καλές βιοτεχνίες - ακόμα και κρατική, στην Κύμη- για να φτιάχνει όλες τις στολές Στρατού, Αεροπορίας,Ναυτικού, ΕΛΑΣ, Πυροσβεστικής, Λιμενικού,ΔΕΗ,ΕΥΔΑΠ κλπ,κλπ, πολλές παραγγελίες πάνε, χωρίς έλεγχο - και χωρίς αιδώ- στην Κίνα, στην Τουρκία και όπου βάλει ο νου σας!

- Εμείς εδώ αντί να κάνουμε , τουλάχιστον στις Ένοπλες Δυνάμεις, ΑΠΌΛΥΤΟ ΚΑΝΟΝΑ την αγορά,.με ανταγωνιστικούς όρους, ΜΟΝΟ ελληνικών προϊόντων για φαγητό και σνακ σε στρατιωτικά Μαγειρεία, Λέσχες, ΚΨΜ κλπ, αφήνουμε ''ελεύθερες'' τις Επιτροπές Ωνίων να αγοράζουν περίπου ό,τι θέλουν...

Να πάρει πρωτοβουλία η πολιτική ηγεσία

Η  πολιτική ηγεσία να πάει στην ΕΕ και να εξηγήσει ότι τουλάχιστον στην Άμυνα  υπάρχει λόγος Εθνικής Ασφαλείας  να ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΤΑΙ, όπου θέλουμε, τα ελληνικά Προϊόντα! Να τους πουν,με επιχειρήματα,ότι δεν μπορούν οι εταίροι μας κάθε στιγμή και για τα πάντα να μας λένε δεν επιτρέπεται η προτιμησιακή πολιτική.
Ε, λοιπόν ειδικοί μας λένε ότι στα θέματα άμυνας μπορούμε να επικαλεστούμε την ιδιαίτερη προτίμηση!!! Δεν είναι εύκολο ,ούτε πανάκια για την αντιμετώπιση της κρίσης. Ούτε θα ''γυρίσουν τα πάνω-κάτω '' σε μια στιγμή! Αποτελέσματα όμως θα φανούν σε μια σαιζόν! Ας δώσουν στο κάτω- κάτω της γραφής την μάχη και ας την χάσουν! Αξίζει-κυριολεκτικώς και μεταφορικώς: Στην ιστοσελίδα του ''Κινήματος Πολιτών Καταναλώνουμε ό,τι Παράγουμε'' (http://protimoellinika.gr ) ο Καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιά κ.Μιχ. Γκλεζάκος γράφει: << Αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων αγαθών με ντόπια, θα «πέφτουν» στην Ελληνική οικονομία κάπου 10 δις ευρώ τον χρόνο.Με το ποσό αυτό θα μπορούσαν π.χ. να καλυφθούν οι συνολικές δαπάνες (αμοιβές, ασφαλιστικές εισφορές κλπ) 600.000 νέων θέσεων εργασίας>>.Απλά πράγματα...

Όχι στην ...ευθυνοφοβία!

Πρέπει οι αρμόδιοι να αποβάλουν την ...ευθυνοφοβία και τον ...αρχοντοχωριατισμό. Η πρώτη (ευθυνοφοβία) οδήγησε  στο να κάνουν το ...ΝΑΤΟ διεκπεραιωτη των αγορών μας  για να μην τους ...κατηγορήσει κάποιος ότι ...πήραν μίζες...Και ο δεύτερος (αρχοντοχωριατισμός) οδήγησε να θεωρούμε ως λόγο ύπαρξης το να δείχνουμε Ευρωπαίοι και επισπεύδοντες της ευρωπαϊκής ιδέας όταν άλλες χώρες,  μεγαλύτερες, έφτιαχναν τους κανόνες όπως ήθελαν για να ...προστατεύουν την εθνική τους παραγωγή! Και μας την ...φορούσαν καπέλο!
Ας πάρουν μια τέτοια εθνική πρωτοβουλία - ''Εθνική Επιστράτευση'',κατά τους Τούρκους - οι δύο Υπουργοί Άμυνας (κ. Δ. Αβραμόπουλος και κ. Φώφη Γεννηματά) και ο υφυπουργός (κ. Γ.Δαβάκης):ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ  του <<MADE IN GREECE>>,του Ελληνικού Προϊόντος, της υπηρεσίας από ελληνικά χέρια και μυαλά μέσα στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Από  σφαίρες μέχρι  ...όσπρια !!!
Ας τολμήσουν και θα βγάλουν διαμάντια!!! Γιατί τα ελληνικά χέρια και μυαλά μπορούν!
----------------------------------------------

(*) Το άρθρο αυτό του δημοσιογράφου Λουκά Δημάκα,που είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του  ''Κινήματος Πολιτών Καταναλώνουμε ό,τι Παράγουμε'' (http://protimoellinika.gr ), γράφτηκε ειδικά για το OnAlert.gr
Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9017,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: "Οι Τούρκοι "σπρώχνουν" το made in Turkey στην Άμυνα - Εμείς;"
"Οι Τούρκοι "σπρώχνουν" το made in Turkey στην Άμυνα - Εμείς;"
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHkOInbqGThuGaaQfeBCNTHRkyBWCxHajo9SvjyYpXFKw7r97qZ6J1MoRbOnFnPlmto8r0aRs9kWCDLAZPDfFIIEnGpCEbBU-Qm3Zr5ZTDpcFY8zRUtbYGNcEKlH3mXNmq2dqbekYborU/s400/f16_shadow-630x419.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHkOInbqGThuGaaQfeBCNTHRkyBWCxHajo9SvjyYpXFKw7r97qZ6J1MoRbOnFnPlmto8r0aRs9kWCDLAZPDfFIIEnGpCEbBU-Qm3Zr5ZTDpcFY8zRUtbYGNcEKlH3mXNmq2dqbekYborU/s72-c/f16_shadow-630x419.jpg
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2013/07/made-in-turkey.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2013/07/made-in-turkey.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy