Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

κ.κ Υπουργοί –Αναπληρωτές -Υφυπουργέ Αφήστε τα δήθεν σταγονίδια και ασχοληθείτε με τα πραγματικά προβλήματα των Ε.Δ και των αποστράτων

Γράφει ο Μιχαήλ Σύρμπος Ταξίαρχος Π.Α ε.α         Πόσο γρήγορα με στέλνεται να κινούμε στα όρια της παραβατικότητας. Πόσο γρ...

Γράφει ο Μιχαήλ Σύρμπος
Ταξίαρχος Π.Α ε.α

        Πόσο γρήγορα με στέλνεται να κινούμε στα όρια της παραβατικότητας.
Πόσο γρήγορα με ωθείται να βγω στην παρανομία το έχετε καταλάβει κύριοι της εκτελεστικής εξουσίας;

Σήμερα που σας το γράφω δεν είμαι μακριά απ το να το πράξω μέσα από την απόγνωσή μου ,το θυμό και την αγανάκτηση μου.

Ποίος θα είναι λοιπόν κ.Εισαγγελέα ο ηθικός αυτουργός για τις όποιες ανομίες πράξω;

Ø Δεν ήταν αρκετά τα 36 1/2 αναγνωρισμένα χρόνια υπηρεσίας μου στην ΠΑ.
Ø Ετών (18)  στην Σχολή Ικάρων.
Ø Ετών (22)  σε Μονάδα RADAR κάτω από το έδαφος στο σκοτάδι  και η μισή και πλέον θητεία μου σ’αυτά
Ø Δώδεκα (12) μεταθέσεις  εκ των οποίων δύο εξ αυτών εντός πενθημέρου από λήψεως λόγω υπηρεσιακών αναγκών (5 Φεβρουαρίου 1984 από Θεσ/νίκη –Σητεία Κρήτης και 29 Σεπτεμβρίου 1988 από Σητεία – Λάρισα).        

Από την μια δεν μου επιτρέπετε να εργασθώ προκειμένου να αντιμετωπίσετε την ανεργία. Και από την άλλη:

Ø Πέρυσι μου κόψατε 14 και 13 μισθό για να σώσετε τη χώρα απ την χρεωκοπία.

Ø Με χρεώσατε να πληρώσω Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ) 6 % συν 3% τιμωρία γιατί είχα την ατυχία να είμαι κάτω από 60.

Ø Από 1 Αύγουστου μου κοινοποιείται την απόφαση σας για νέα γενναία μείωση 6 % (τιμωρία) ως  Έκτακτη Εισφορά Αλληλεγγύης (πέραν της ανωτέρω) πάλι  γιατί είχα την ατυχία να είμαι κάτω από 60.

Και ένα μήνα μετά Σεπτέμβριο μου ανακοινώνεται μείωση 20% στην ήδη υπάρχουσα σύνταξή μου (για 4 φορά σε ένα χρόνο ).

Μέχρι σήμερα μου στείλατε και θα μου στείλετε να πληρώσω:

Ø  Το εκκαθαριστικό της εφορίας του προηγούμενου χρόνου.
Ø  Τον κεφαλικό φόρο ( σε δύο δόσεις ).
Ø  Την εφάπαξ εισφορά ακινήτων μέσω ΔΕΗ ( σε δύο δόσεις).
Ø  Και  μέχρι το τέλος του έτους  τα τέλη κυκλοφορίας(660 EUR) επειδή τόλμησα και αγόρασα με χρήματα  από το εφάπαξ (ευτυχώς πρόλαβα) αυτοκίνητο 2000 κ.ε μετά από τόσα χρόνια υπηρεσίας πληρώνω και φόρο πολυτελείας (270 EUR).  

Τι λοιπόν περιμένετε ότι θα εισπράξετε από μένα κ.Υπουργέ  των Οικονομικών ;
Οι μηνιαίες πλέον ανελαστικές μου δαπάνες, η εφορία άμεση και έμμεση που μου ζητάτε δεν φτάνουν να καλύψουν τις ανάγκες μου.

Ατυχώς είμαι 54 .Μέχρι τότε (60 ετών) τι πρέπει να κάνω;
Ø  Να βγω στην παρανομία;
Ø  Να μην πληρώσω τίποτα και κανέναν;
Ø  Λεφτά και άλλη πηγή εσόδων δεν υπάρχουν ούτε για τσιγάρα όταν έχεις δάνειο και παιδιά άνεργα.

Ø  Που να πάω τώρα στα 54 μου χρόνια;
Αρκετά πια αυτή η κοροϊδία δεν πάει άλλο, περάσατε ήδη την κόκκινη γραμμή προ πολλού μ’ αυτές της κοινωνικές σας ευαισθησίες.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ρωτήσω για ποιόν να κάνω τη θυσία αφού οι ευγενείς τάξεις όλων των συντεχνιών μέχρι και σήμερα που ακούμε και διαβάζουμε αντί να προσαρμόζονται στις ανάγκες της κοινωνίας συνεχίζουν να πολεμούν λυσσαλέα να προσαρμοστεί η κοινωνία στις ανάγκες τους.

                                                                                             
Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9018,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: κ.κ Υπουργοί –Αναπληρωτές -Υφυπουργέ Αφήστε τα δήθεν σταγονίδια και ασχοληθείτε με τα πραγματικά προβλήματα των Ε.Δ και των αποστράτων
κ.κ Υπουργοί –Αναπληρωτές -Υφυπουργέ Αφήστε τα δήθεν σταγονίδια και ασχοληθείτε με τα πραγματικά προβλήματα των Ε.Δ και των αποστράτων
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7C6CNNpvmy1Zfyhf4VhYsUZF7ravYjvRwGDiKjxvUCisKlbzO9rXAPwUjPVrf_eEMoubHxfbRvVPDRmWkVoqdZfaAcnhk0zicgENLWcAUjE7H5EXCWv80ho4FP1TtDueqTGCN2aaTlX4/s400/%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259E%25CE%25A7%25CE%259F%25CE%25A3+%25CE%25B5.%25CE%25B1.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7C6CNNpvmy1Zfyhf4VhYsUZF7ravYjvRwGDiKjxvUCisKlbzO9rXAPwUjPVrf_eEMoubHxfbRvVPDRmWkVoqdZfaAcnhk0zicgENLWcAUjE7H5EXCWv80ho4FP1TtDueqTGCN2aaTlX4/s72-c/%25CE%25A4%25CE%2591%25CE%259E%25CE%25A7%25CE%259F%25CE%25A3+%25CE%25B5.%25CE%25B1.jpg
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2011/12/blog-post_1439.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2011/12/blog-post_1439.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy