Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

Τι λέει ένας Συνταγματάρχης για τις περικοπές των αποστράτων

Αγαπητε κυριε υπουργε ειμαι Συνταγματαρχης .Επι δυο χρονια τωρα κατα τις κρισεις με ρωτανε αν θελω να αποστρατευτω με την θεληση μου οπ...

Αγαπητε κυριε υπουργε ειμαι Συνταγματαρχης .Επι δυο χρονια τωρα κατα τις κρισεις με ρωτανε αν θελω να αποστρατευτω με την θεληση μου οπως συνηθιζεται και τις δυο φορες απαντησα οχι.Στις προσφατες κρισεις του μαρτιου κριθηκα διατηρητεος στον αυτο βαθμο.Την αμεσως επομενη μερα δηλωσα την παραιτηση μου απο τις ταξεις του στρατου οχι διοτι δεν ηθελα να συνεχισω την σταδιοδρομια μου αλλα διοτι προηχθησαν Συνταγματαρχες μικροτερης ταξεως απο την δικη μου σε Ταξιαρχους.Εδω πρεπει να σας αναφερω οτι ειχα ολα τα ουσιαστικα και τυπικα προσοντα που απαιτουνται για προαγωγη.

Εκανα λοιπον αυτο που
πιστευω επρεπε να κανει καθενας αξιωματικος ο οποιος τιμα την στολη που φοραει και σεβεται πρωτα τον εαυτο του και μετα τα 34 χρονια που εχει στον στρατο.Ειμαι 53 ετων ειμαι ΕΕ και αναμενω το προεδρικο διαταγμα της αποστρατειας μου. Φευγω οχι ευδοκιμως τερματισας διοτι υπεβαλα την παραιτηση μου λογω ευθιξιας.ΞΕΡΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΘΙΞΙΑ.ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΕΠΙ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΜΕ 29 ΧΡΟΝΙΑ ,30 ΧΡΟΝΙΑ 31 ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΑ 34 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΑ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΓΙΑ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 8 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΥΨΩΣΩ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΕΥΘΙΞΙΑ. 


Σημείωση kranosgr H παρούσα ανάρτηση αφορά σχόλιο αναγνώστη στο θέμα των περικοπών στους αποστράτους
Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9018,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: Τι λέει ένας Συνταγματάρχης για τις περικοπές των αποστράτων
Τι λέει ένας Συνταγματάρχης για τις περικοπές των αποστράτων
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOO7VIQfOwOfGE1pYJQzCPWJnxe6G8XZoEe1Gl2Q4J67LBxHvHPn_wz2TyOdIqTx-jLduiI-x6WFjC6Q8U4xc6cK2hemF6ArCJKJrwId7FNz0Vjc4VX55-ZOdWxljzeMdCqo4oWt3l2K4/s320/assets_LARGE_t_420_41911542.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOO7VIQfOwOfGE1pYJQzCPWJnxe6G8XZoEe1Gl2Q4J67LBxHvHPn_wz2TyOdIqTx-jLduiI-x6WFjC6Q8U4xc6cK2hemF6ArCJKJrwId7FNz0Vjc4VX55-ZOdWxljzeMdCqo4oWt3l2K4/s72-c/assets_LARGE_t_420_41911542.JPG
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2011/06/blog-post_5619.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2011/06/blog-post_5619.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy