Μία από τις μεγαλύτερες δημοσιογραφικές επιτυχίες του defencenet.gr, η αποκάλυψη για το "ξεφλούδισμα" του S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ σ...
Μία από τις μεγαλύτερες δημοσιογραφικές επιτυχίες του defencenet.gr, η αποκάλυψη για το "ξεφλούδισμα" του S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ
στο ταξίδι της επιστροφής του στην Ελλάδα (επιτυχία για την οποία
δέχθηκε την δημόσια επίθεση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου
Βενιζέλου στη Βουλή για την οποία είμαστε βέβαιοι ότι ο υπουργός έχει
μετανιώσει, αλλά και του ΓΕΝ), όχι απλώς επιβεβαιώνεται (έτσι ή αλλιώς
το είχαν παραδεχθεί από τότε, αλλά είχαν υποβαθμίσει την σημασία
του) αλλά αναδεικνύεται σε μείζον ελάττωμα του σκάφους και σε κατασκευές
εκτός της ελληνικής παραγγελίας:
Το ίδιο ακριβώς κρούσμα κακοτεχνίας με αυτό που αντιμετώπισε το «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» με τις επιφάνειες GRP του υδροδυναμικού καλύμματος του ανθεκτικού σκάφους εμφανίστηκαν στα υποβρύχια Type 214 της Νότιας Κορέας με αποτέλεσμα να τεθούν τρία υποβρύχια τους εκτός επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σε κινεζικές ειδησεογραφικές σελίδες τρία υποβρύχια Type 214 του Ναυτικού της Νότιας Κορέας παρουσίασαν προβλήματα χαλάρωσης στους κοχλίες που στηρίζουν τις επιφάνειες GRP του υδροδυναμικού καλύμματος στο ανθεκτικό σκάφος.
Οτι ακριβώς συνέβη στο S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ! Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η χαλάρωση των κοχλίων οδήγησε το Ναυτικό της ασιατικής χώρας στην αναστολή της επιχειρησιακής διαθεσιμότητας των τριών υποβρυχίων μέχρι την αποκατάσταση του προβλήματος. Ότι ακριβώς ΔΕΝ συνέβη στην ελληνική πλευρά. Mάλιστα το νοτιοκορεατικό ΓΕΝ έχει στείλει οργισμένες επιστολές στους κατασκευαστές και υποκατασκευαστές στο οποίο τους απειλεί με παύση πληρωμών για τα υπόλοιπα σκάφη!
Ως αίτιο αναφέρεται του ξεφλουδίσματος των κορεατικών Type 214 διαγνώστηκε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα ελληνικά: Η κατασκευή των κοχλίων υπολειπεται των προβλεπόμενων από τη σχεδίαση προδιαγραφών. Μάλιστα μετά την αποκάλυψη του defencenet.gr, όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από τα ΕΝΑΕ, εφαρμόζονται λύσεις αποκατάστασης του προβλήματος και στα υπόλοιπα τρία υποβρύχια. Type 214 που ναυπηγήθηκαν στα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ).
Υπενθυμίζεται ότι η Νότια Κορέα στο πλαίσιο δύο διαδοχικών συμβάσεων έχει προμηθευτεί συνολικά εννέα υποβρύχια του τύπου εκ των οποίων τα πρώτα τρία (που παραγγέλθηκαν το 2000) έχουν ήδη ενταχθεί σε υπηρεσία. Το φιλόδοξο νοτιοκορεατικό πρόγραμμα ναυπήγησης υποβρυχίων προβλέπει στην τρίτη φάση του (KS-III) τη ναυπήγηση (με απαρχή τα τέλη περίπου της τρέχουσας δεκαετίας) εννέα εγχώριας σχεδίασης υποβρυχίων εκτοπίσματος των 3.000 τόνων.
Τα προβλήματα στα νοτιοκορεατικά Type 214, είναι τα τρίτα στη σειρά που εμφανίζονται μετά τα ελληνικά Type 214 και τα πορτογαλικά Type 209PN.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr Το ίδιο ακριβώς κρούσμα κακοτεχνίας με αυτό που αντιμετώπισε το «ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ» με τις επιφάνειες GRP του υδροδυναμικού καλύμματος του ανθεκτικού σκάφους εμφανίστηκαν στα υποβρύχια Type 214 της Νότιας Κορέας με αποτέλεσμα να τεθούν τρία υποβρύχια τους εκτός επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σε κινεζικές ειδησεογραφικές σελίδες τρία υποβρύχια Type 214 του Ναυτικού της Νότιας Κορέας παρουσίασαν προβλήματα χαλάρωσης στους κοχλίες που στηρίζουν τις επιφάνειες GRP του υδροδυναμικού καλύμματος στο ανθεκτικό σκάφος.
Οτι ακριβώς συνέβη στο S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ! Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η χαλάρωση των κοχλίων οδήγησε το Ναυτικό της ασιατικής χώρας στην αναστολή της επιχειρησιακής διαθεσιμότητας των τριών υποβρυχίων μέχρι την αποκατάσταση του προβλήματος. Ότι ακριβώς ΔΕΝ συνέβη στην ελληνική πλευρά. Mάλιστα το νοτιοκορεατικό ΓΕΝ έχει στείλει οργισμένες επιστολές στους κατασκευαστές και υποκατασκευαστές στο οποίο τους απειλεί με παύση πληρωμών για τα υπόλοιπα σκάφη!
Ως αίτιο αναφέρεται του ξεφλουδίσματος των κορεατικών Type 214 διαγνώστηκε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα ελληνικά: Η κατασκευή των κοχλίων υπολειπεται των προβλεπόμενων από τη σχεδίαση προδιαγραφών. Μάλιστα μετά την αποκάλυψη του defencenet.gr, όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από τα ΕΝΑΕ, εφαρμόζονται λύσεις αποκατάστασης του προβλήματος και στα υπόλοιπα τρία υποβρύχια. Type 214 που ναυπηγήθηκαν στα Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ (ΕΝΑΕ).
Υπενθυμίζεται ότι η Νότια Κορέα στο πλαίσιο δύο διαδοχικών συμβάσεων έχει προμηθευτεί συνολικά εννέα υποβρύχια του τύπου εκ των οποίων τα πρώτα τρία (που παραγγέλθηκαν το 2000) έχουν ήδη ενταχθεί σε υπηρεσία. Το φιλόδοξο νοτιοκορεατικό πρόγραμμα ναυπήγησης υποβρυχίων προβλέπει στην τρίτη φάση του (KS-III) τη ναυπήγηση (με απαρχή τα τέλη περίπου της τρέχουσας δεκαετίας) εννέα εγχώριας σχεδίασης υποβρυχίων εκτοπίσματος των 3.000 τόνων.
Τα προβλήματα στα νοτιοκορεατικά Type 214, είναι τα τρίτα στη σειρά που εμφανίζονται μετά τα ελληνικά Type 214 και τα πορτογαλικά Type 209PN.