Παραμονές Χριστουγέννων ο «E», σε πρωτοσέλιδό του με τίτλο «Τι συμβαίνει στο ΓΕΑ;» και επισήμανση «Οσμή σκανδάλου ύψους 35.000.000 δολαρ...
Παραμονές Χριστουγέννων ο «E», σε πρωτοσέλιδό του με τίτλο «Τι συμβαίνει στο ΓΕΑ;» και επισήμανση «Οσμή σκανδάλου ύψους 35.000.000 δολαρίων», είχε αναδείξει το θέμα της προμήθειας υλικών για του κινητήρες των F-16, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την πρακτική που ακολουθούσαν ορισμένα μέλη της Διοίκησης Αεροπορικής Υποστήριξης (ΔΑΥ) και η οποία θα οδηγούσε στην επιλογή για την αγορά των ανταλλακτικών σε μια συγκεκριμένη εταιρεία.
Μετά από αυτό, ο αρχηγός ΓΕΑ, με τη σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Άμυνας Βαγγέλη Βενιζέλου, διέταξε για την υπόθεση Ένορκη Διοικητική Εξέταση, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει, πρόκειται όμως να ολοκληρωθεί σύντομα. Ωστόσο, όπως πληροφορούμαστε, το θέμα έχει και συνέχεια, με συνέπεια να προκύπτουν νέα ερωτήματα, τα οποία και παραθέτουμε σε συνδυασμό με ένα τμήμα από τα παλιά, για τα οποία δεν έχουν ακόμη δοθεί απαντήσεις.
Ερωτούμε, λοιπόν:
1. Τι συμβαίνει με τις παραγγελίες υλικών κινητήρων αεροσκαφών F-16 που οι εντός ΓΕΑ και ΔΑΥ «συνεργοί της εταιρείας» θέλουν «σώνει και ντε» να τα παραγγείλουν απευθείας από εκείνη;
2. Είναι αλήθεια ότι η ομάδα εργασίας της Αεροπορίας έχει παραδώσει την επιτελική μελέτη της με τα απαιτούμενα ανταλλακτικά των αεροκινητήρων και των υλικών εξοπλισμού από τον Οκτώβριο του 1999;
3. Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη προμήθεια καθυστερεί εδώ και τρία χρόνια, ώστε τα υλικά αυτά να καταστούν κρίσιμα, οπότε με τη διαδικασία του επείγοντος να αγοραστούν απευθείας από τη συγκεκριμένη εταιρεία;
4. Είναι αλήθεια ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανταλλακτικών αυτών είναι κατασκευής και άλλων εταιρειών, επειδή ο γενικός τύπος του κινητήρα αυτού χρησιμοποιείται σε κινητήρες Boing 737 και Air Bus;
5. Είναι αλήθεια ότι για ένα μικρό μέρος των ανταλλακτικών αυτών υπάρχουν προσφορές και από άλλες εταιρείες κατά 2,5 εκατ. δολάρια φθηνότερες από αυτές της συγκεκριμένης εταιρείας;
6. Είναι αλήθεια ότι οι προσφορές αυτές ζητήθηκαν επίσημα με αριθμό προσφοράς 105240 για τα υλικά κινητήρων και 105Η96 για τα υλικά Εξοπλισμού και ότι 4 μεγάλες αμερικάνικες εταιρείες πρόσφεραν μέρος των ανταλλακτικών πολύ φθηνότερα από τη συγκεκριμένη εταιρεία;
7. Είναι αλήθεια ότι το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, μετά τις φθηνότερες προσφορές των άλλων εταιρειών, ζήτησε εκ νέου διαμορφωμένη προσφορά από τη συγκεκριμένη εταιρεία;
8. Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη εταιρεία στις 27 και 28 Ιανουαρίου τρέχοντος έτους στη Διοίκηση Αεροπορικής Υποστήριξης (ΔΑΥ) πραγματοποίησε συνάντηση με αρμόδιους επιτελείς, με σκοπό να συζητηθούν τα θέματα υποστήριξης αεροκινητήρων αεροσκαφών F-16 και φυσικά η νέα διαμορφωμένη προσφορά της;
9. Είναι αλήθεια ότι με τη διαδικασία του επείγοντος το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας προσπαθεί να προωθήσει την παραγγελία των 90 περίπου εκατομμυρίων στον Κο ΥΠΕΘΑ για την αγορά των συγκεκριμένων ανταλλακτικών από τη συγκεκριμένη εταιρεία;
10. Είναι αλήθεια ότι η παραγγελία αυτή, λόγω του επείγοντος, δεν θα περάσει ούτε και από το Ελεγκτικό Συνέδριο;
11. Αν όλα τα ανωτέρω είναι αλήθεια, τότε πόσο ακριβότερα θα αγοραστούν τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά και σε ποιες τσέπες θα πάνε οι παραπάνω μίζες εκατομμυρίων;
12. Ποιοι συμβουλεύουν τη συγκεκριμένη εταιρεία;
13. Ποιοι και γιατί εμποδίζουν τη διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού;
14. Γιατί η προμήθεια καθυστέρησε τρία χρόνια;
http://www.paraskevi13.com/?p=16742