• Αξιωματικοί επιχειρούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα στο έγγραφο που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ» αφού εμφανίζονται να θεωρούν περίπου ω...
• Αξιωματικοί επιχειρούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα στο έγγραφο που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ» αφού εμφανίζονται να θεωρούν περίπου ως φυσικό το να παραλαμβάνουν πολεμικά αεροσκάφη και τροχοφόρα που μπάζουν νερά, αρκεί να είναι με τη μορφή... σταγόνας και η συνολική ποσότητα να μην ξεπερνά κάθε φορά το μισό λίτρο!
• Προβλήματα στεγανότητας αντιμετώπισαν σε κάποια φάση ακόμη και τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 Block 52plus, τη σύμβαση αγοράς των οποίων είχε υπογράψει η χώρα μας το 2000
• Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ παραλόγου που επικαλούνται οι επιτελείς του Στρατού επιτρέπει την είσοδο του νερού στα τροχοφόρα αρκεί να είναι σε μορφή σταγόνας!
Σε σουρωτήρια έχουν μετατραπεί οχήματα και αεροσκάφη των Ενόπλων Δυνάμεων καθώς μπάζουν νερά ακόμα και όταν ψιχαλίζει.
Παρά ταύτα, το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ), με έγγραφο που... παρουσιάζει σήμερα το «ΘΕΜΑ», εξακολουθεί να «πουλά τρέλα» θεωρώντας περίπου ως κάτι φυσιολογικό να μπάζουν νερά, αρκεί να μην έχουν συνεχή ροή, αλλά τη μορφή... σταγόνας και η συνολική ποσότητα να μην ξεπερνά κάθε φορά το μισό λίτρο!
Αναλυτικά, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας σε συνεννόηση με τις αρμόδιες στρατιωτικές υπηρεσίες καθώς και την εταιρεία ΕΛΒΟ αποφάσισε την πραγματοποίηση ελέγχων στεγανότητας σε όλα τα οχήματα που διαθέτουν οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας. Τα αποτελέσματα ήταν τραγικά καθώς τίθεται ζήτημα ασφαλείας τόσο για τις πτήσεις των πολεμικών αεροσκαφών όσο και για τις διελεύσεις των στρατιωτικών τζιπ. Συγκεκριμένα, σε ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στα μεταφορικά αεροσκάφη C-27J Spartan της Π.Α. διαπιστώθηκε πως μπαίνει νερό ακόμα και στο πιλοτήριο!
Παρόμοια προβλήματα στεγανότητας αντιμετώπισαν σε κάποια φάση ακόμη και τα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 Block 52plus, τη σύμβαση αγοράς των οποίων είχε υπογράψει η χώρα μας το 2000. Το πρόβλημα οφειλόταν σε επανασχεδιασμό κάποιων θυρίδων του αεροσκάφους για τις οποίες δεν είχε προβλεφθεί η σωστή στεγανοποίηση. Το συγκεκριμένο ελάττωμα διορθώθηκε στην πορεία και αφού προηγουμένως τα μαχητικά μας είχαν μείνει καθηλωμένα στο έδαφος περίπου για τρεις μήνες.
Μαχητικά που μπάζουν και υποβρύχια που μπατάρουν
Τα νέα στοιχεία αποδεικνύουν για άλλη μια φορά ότι αρκετά εξοπλιστικά προγράμματα είναι τουλάχιστον προβληματικά. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αποτελεί αυτό με τα υποβρύχιο «Παπανικολής» (Μπαρμπανικολής για κάποιους), το οποίο στις δοκιμές που του έγιναν βρέθηκε να γέρνει - αλλά που τελικά εμείς παραλάβαμε. Ενώ οι ρωγμές στα σύγχρονα, κατά τ' άλλα, άρματα μάχης Λέοπαρντ αποτυπώνουν περίτρανα, αφενός, το μπάχαλο που επικρατεί στις προμήθειες των Ενόπλων Δυνάμεων, αφετέρου ότι κάποιοι δεν σεβάστηκαν ούτε στο ελάχιστο τον πακτωλό των χρημάτων που καταβάλλει από το υστέρημά του ο ελληνικός λαός για την άμυνα της χώρας.
ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΤΕΣΤ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ - Σουρωτήρια και τα ασθενοφόρα
Τα ευτράπελα όμως δεν σταματούν εδώ. Από πρόσφατα «τεστ-βροχής» που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Στρατός διαπιστώθηκε ότι μπάζει μια υπό παραλαβή παρτίδα τροχοφόρων. Όμως, σύμφωνα με τους επιτελείς του ΓΕΣ, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την παραλαβή τους εάν η συνολική ποσότητα βροχής που μπαίνει μέσα στα οχήματα δεν ξεπερνά το... μισό λίτρο. Τώρα, βεβαίως, πώς και με ποιον τρόπο μπορεί να επιβεβαιωθεί ότι μπήκε περισσότερη ή λιγότερη από την παραπάνω ποσότητα νερού μέσα στο όχημα είναι μια άλλη υπόθεση. Μάλλον πρώτα θα το μαζεύουν και μετά θα το ζυγίζουν... Συνεχίζοντας το τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται ως κριτήριο αποδοχής ελέγχου για τη στεγανότητα των συγκεκριμένων οχημάτων, το Πεντάγωνο στο έγγραφό του αναφέρεται, μεταξύ άλλων, και στα οχήματα που χρησιμοποιούνται ως νοσοκομειακά. Και εκεί επιτρέπεται να μπαίνει νερό, αρκεί οι σταγόνες που στάζουν από την οροφή να μην πέφτουν πάνω στους ασθενείς, είτε αυτοί είναι ξάπλα είτε καθήμενοι. Το πιο εντυπωσιακό είναι όμως ότι, σύμφωνα με το ΓΕΣ, στα συγκεκριμένα οχήματα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμη και αν το νερό που μπαίνει σχηματίζει μικρές λιμνούλες στο δάπεδό τους, αρκεί οι τελευταίες να μην είναι παραπάνω από δύο...
(ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ - ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ)
(Σ.Λ.)
http://staratalogia.blogspot.com/2011/01/blog-post_5315.html