Το βιβλίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης και διδάσκει στου...
Το βιβλίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης και διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:
-Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη».
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930».
Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.
Βάση
των ιστορικών θεωριών τις οποίες διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες
και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του
Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!
Θεωρούν
ως εκ τούτου Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς
προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο και ότι οι Έλληνες δεν
ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του
«μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και
πολιτισμούς».
Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του
Σελαχατίν Σαλιζίκ, όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο
ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο
στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το 2480 π.Χ. και ότι ο
Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν τουρκικής
καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία…