Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2011

ΣΥΣΜΕΔ - Συνοδοί στρατιωτικά εκπαιδευμένων σκύλων

Επιστολή (e-mail) απεστάλη στο Σύνδεσμό μας, το περιεχόμενο της οποίας έχει ως εξής: «Αγαπητοί συνάδελφοι. Θα θέλαμε, εμείς οι Συνοδοί Στρατιωτικά Εκπαιδευμένων Σκύλων να σας συγχαρούμε για την πολύτιμη βοήθειά σας. Σας γνωρίζουμε, όπως αναλυτικά παρακάτω θα αναφερθεί, το συγκεκριμένο πρόβλημά μας και παρακαλούμε για τις, κατά την κρίση σας, ενέργειες. Από 01 Οκτωβρίου το πρόγραμμα εκτέλεσης υπηρεσίας στους Συνοδούς Στρατιωτικά Εκπαιδευμένων Σκύλων έχει αλλάξει σύμφωνα με τη ΠαΔ 2-30/2010/ΓΕΣ/ΔΕΠΙΧ «Περί Επιλογής – Εκπαίδευσης - Αξιολόγησης... και Επιχειρησιακής χρησιμοποίησης Στρατιωτικά Εκπαιδευμένων Σκύλων - Συνοδών από το ¨Ε¨ στο ¨Ε1 - Ε2¨. Θα σας αναλύσουμε παρακάτω τις ώρες εργασίας και των δύο προγραμμάτων και τα προβλήματα που προκύπτουν κυρίως λόγω του προγράμματος ¨Ε1 - Ε2¨ αλλά και με το ¨Ε¨1Ο Πρόγραμμα εργασίας το λεγόμενο ¨Ε¨: Είναι 24ωρη υπηρεσία με είσοδο στη Μονάδα τη 07.00΄ ώρα και έξοδο τη 07.00΄ ώρα της επομένης ημέρας με νυχτερινή περιπολία από την 24.00΄ ώρα έως τη 06.00΄ ώρα. Αυτό το πρόγραμμα εκτελείται από τις Μονάδες που φυλάσσονται από στοιχεία Στρατιωτικά Εκπαιδευμένων Σκύλων – Συνοδών, συνήθως κατά τους θερινούς μήνες, και λέμε συνήθως ...  
 

27 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ!Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ Κ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΩΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ!Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΛΩΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ(ΣΥΝΟΔΟΙ).ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΝΤΕΛΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπρε συς πιασετε να αλλακσετε το προγραμμα να το κανετε Π γιατι θα σας παρει ο διαολος αν ανεβω απανο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 12ΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΚΕΙ,ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ- ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ-ΤΑΕ-ΔΑΕ ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΕΓΩ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΒΟΛΤΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΑΜΑ ΘΕΣ ΟΜΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΕ ΤΗΣ ΔΑΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΕ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ..ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 20 ΒΡΑΔΥΑ ΦΕΥΓΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ..ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 6 ΩΡΕΣ ΠΕΡΗΠΟΛΟ..ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΕ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΟΝ ΣΤΟ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΛΗΝ ΣΥΝΟΔΩΝ..ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΗΡΘΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΕΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΣΤΗΣ ΔΑΕ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 3 ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ[ΕΝΟΙΤΕ ΝΑΥΤΙΚΟ-ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ]ΕΔΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΙΛΟΧΙΑΣ ΚΟΝΤΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΘΗΠΑΣΠΗΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ 18 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ[ΣΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ]ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΟΤΗ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟΒΛΗΤΟ ΕΜΕΙΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να λεμε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη συναδερφε!!! τουλαχιστον στην μοναδα μου τις αργιες τις πλιρωνοτε κανονικα και δεν περνουν μερος σε ασκισεις και βολες. και δεν κανετε τιποτα παραπανω σε ωρες απο εναν απλο στρατιωτη δηλ, οι πραγματικες ωρες υπηρεσιας ειναι 6 οι δε αλλες δραστηριοτητες ειναι' καθαρισμα τα κλουβια,ταησμα τα σκυλια αντε και κανενα free raner το σκυλι που θα βγει περιπολο τιποτα αλλο!!το μονο που σας αναγνωριζω ειναι οτι μετα απο υπηρεσια μπορει να κατσει αυτο που λετε εσεις 'δαγκωματα' και το οτι ειναι δυσκολο να παρετε μια αδεια αν λειπει ο ενας αν και αυτο δεν παιζει γιατι αν λειπουν δυο συνοδοι τοτε βγενει πεζο περιπολο απο ΕΠΟΠ, κατα τα αλλα δουλευετε μια μερα και καθεστε τρεις που ειναι το προβλημα? οσο για την μεταφορα εμεις τους περνουμε με υπηρεσιακα οχηματα υπαρχουν βεβαια και μερικοι που δεν γουσταρουν υπηρεσιακο και κανουν 40 χιλιομετρα. μιπως ειναι θεμα του διηκητη σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Ανώνυμε Νοεμβρίου 2011 7:06 μ.μ.
    Δεν ξέρω ποιά είναι η μόνάδα σας αλλά έγω που είμαι συνοδός γιατί μπαινω 20 φόρες τον μήνα μέσα και λείπω 20 βράδια από το σπίτι μου? δουλεύω από 230 έως 270 ώρες τον μήνα . που είναι αυτό που λένε όλοι 1 δουλεύω 3 κάθομαι? όταν έχεις 4 άτομα πού έχουν 10 αμδ και 30 κανονικη + 25 ΥΕΘΑ βάλε και τα Σάββατοκύριακα μπρός και πίσω άπο άδειες και εφόσον μας έχεί καλά ο Θεός και δεν αρωστήσει κάνενας από τους 4 συνοδούς - σκύλους δεν πάει σε κάνενα σχολέιο κάνενα στελέχος... κ. α για πές μου πότε είμαστε 4 για να πάμε 1 - 3? Ενω έσυ κύριε συνάδερφε κάνεις μέχρι 4 υπηρεσίες τον μήνα κάθεσαι 8 μέρες (Σαββατοκύριακα) έκτος άργιών πέρνεις αύτο που λένε απαλάγη μέτα από την υπηρεσία σου , έχεις 2 γρουπάκια ΥΕΘΑ και όχι 4 που έχω έγώ , πέρνεις πόλυ πιο εύκολα άδεια από μένα, μπορείς να αλλάξεις την υπηρεσία σου πάρα πολύ πιο έυκολα από μένα και το συμαντικότερο είσαι κοντα στην γυναίκα σου 26 βράδια και όχι 10... όσον άφορα τις ασκήσεις ναι και έγω βγαίνω σκνάκια βολές κ.α όπως προβλέπετε από την 2 - 30 ΠΑΔ . Θα ήταν φρόνιμο λοιπόν να μην κρίνεις την ειδικότητα από την μονάδα σου αλλά σαν σύνολο. γιατι και έγω όταν έγινα συνοδός αυτες τις ανακρίβιες άκουγα 1 δουλεύεις 3 κάθεσαι. η άληθεια όμως ήταν πολύ διαφορετική έξαλου ζητούσαν συνόδους αν ήταν τόσο καλή ειδικότητα γιατί δεν έκανες τα χαρτία σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 4 2011 7:06 μ.μ. είναι βολεμένος εκεί που είναι γιατί αν έκανε την αναφορά για ΣΕΣ-Σ θα τον καλούσαν στην ειδικότητα με 1000 αλλά είναι ενημερωμένος αν και λάθος δεν επιθυμεί να ταλαιπωρεί το σώμα του με βροχές υγρασίες χιόνια ζέστη και ξενύχτι με 6ωρο περίπολο πεζό !αλλά και να μήν ξεχνάμε και το προηγούμενο πρόγραμμα 11 ωρών περιπολίας στο ίδιο 24ωρο. Ευχαριστώ όλους τους εμπλεκόμενους και πρώτα τον πρόεδρο του Σ Υ Σ Μ Ε Δ , που ενδιαφέρθηκε για το θεσμό των συνοδών και τα προγράμματα που εφαρμόζουν 21 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι ποιο ευνοημένοι ή έστω μες στους ποιο ευνοημένους στο Ε.Σ.

    Καμιά σχέση με βολές
    Καμιά σχέση με σχοινάκια
    Καμιά σχέση με πορείες
    Καμιά σχέση με αναφορές
    Καμιά σχέση με το στρατόπεδο που υπηρετούν
    Καμιά σχέση με στρατιωτικό πρόγραμμα εκπαιδεύσεως
    Καμιά σχέση με τον Στρατό γενικά.

    Μεταθέσεις γύρο γύρο όλοι από τον τόπο συμφερόντων.

    Παραμεθόριες περιοχές αυτές των Αν. Νήσων και μιά δυό πάνω από τον Νέστο ποταμό.

    Το μέχρι τώρα πρόγραμμά τους προέβλεπε για κάθε τετραστοιχεία 24ωρη παρουσία εκ της οποίας 8ωρη εργασία συμπεριλαμβανομένου του περιπόλου και των λοιπών εργασιών τους και ανάπαυση για τις υπόλοιπες 3 μέρες.

    Πλην κάποιον εξαιρέσεων όπου δεν υπάρχουν τοποθετημένες 4στοιχείες αλλά 3στοιχείες και το πρόβλημα είναι όντως υπαρκτό η κατάσταση για τους συγκεκριμένους συναδέλφους είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ.

    Κύριοι όταν μιλάμε για πλήρη 4στοιχεία για πια υπέρβαση ωραρίου λέτε.
    Δείξτε σας παρακαλώ το πρόγραμμα του συναδέλφου Χ τους προηγούμενους μήνες όταν αυτός έπερνε τις άδειές του.

    Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά:

    365 μέρες ο χρόνος διά 4 άτομα μας κάνει 91 υπηρεσίες για τα 3 άτομα και 92 για τον τέταρτο.
    Τις 91 Υπηρεσίες αν τις διαιρέσουμε δια του 12 όσοι και οι μήνες του έτους το αποτέλεσμα που θα προκύψει είναι 7-8 Υπηρεσίες ανα μήνα.
    Το σύνολο των ωρών εργασίας ανα έτος είναι 91χ24=2184/12=182 ώρες το μήνα.

    Ένας απλός συνάδελφός σας του ίδιου βαθμού και με περισσότερες ευθύνες πολλές φορές στην ίδια μονάδα που υπηρετείτε και δεν είναι Σ.Σ.Σ. εκτελεί κατα μέσο όρο 4 Υπηρεσίες το μήνα δηλαδή 96 ώρες συν τα 8ωρα του.

    Αν πούμε δηλαδή πως λόγω των 4 Υπηρεσιών του δικαιούται 4 απαλλαγές και μία εκ των Υπηρεσιών του είναι μη εργάσιμη μέρα τότε οι υπόλοιπες μέρες που απομένουν να εργασθεί είναι 16 μέρες
    και αν από αυτές τις 16 αφαιρέσουμε 5 εργάσιμες λόγω άδειας το υπόλοιπο είναι 11 μερες.

    Οπότε 96 ώρες λόγω υπηρεσιών και 11 μέρες Χ 8 ώρες = 88. Σύνολο ωρών εργασίας 96+88= 184

    Οπότε 182 ώρες Μ.Ο. οι Σ.Σ.Σ. και
    184 ώρες οι λοιποί συνάδελφοι ανά μήνα.

    Στα παραπάνω δεν έχω προσθέσει α) νυχτερινές και β) ασκήσεις.

    Εξηγείστε που είναι η αδικία για θα τρελαθούμε στο τέλος.

    Εγώ πάντως σας ζηλεύω και θα ήθελα πολύ να βρίσκομαι στην θέση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι μερικες μοναδες που το καλοκαιρι κανουν το προγραμμα Π που σημενει οτι οι συνοδοι κανουν περιπου 9 υπηρεσιες τον μηνα.μιλαμε για 220 ωρες τον μηνα ετσι και μονο για 3 μηνες το καλοκαιρι γινετε αυτο.
    τον χειμονα δουλευουμε παλι της ιδιες ωρες πανω κατω με την διαφορα οτι την υπηρεσια την κανουμε σπαστη σε 2 μερες οποτε κανουμε περιπου 18-20 νυχτερινα περιπολα τον μηνα.φιλε ειμαι 40 χρονων και μενω μεσα στην δουλια νυχτα 18 μερες τον μηνα ! και εκτος αυτου δεν εχω ουτε ενα ΣΚ να παω μια βολτα με τα παιδια μου...ουτε ενα παλικαρι. αν παρω αδεια μετα θα πρεπει να δουλεψω της μερες που ελειπα !!
    και να παρω 10 μερες τον μηνα αδεια παλι 18 υπηρεσιες θα κανω.
    ελα τωρα και πες μου αν ειναι ανθρωπινο αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. προς 5 Νοεμβρίου 2011 11:12 π.μ.
    σου λεω και παλι μιπως ειναι θεμα του διηκιτη σου? δεν ειμαι συνοδος αλλα κανω υπηρεσιες μαζι με συνοδους και βλεπω και συζηταω μαζι τους. οι δικοι μας συνοδοι πηγαν στον διηκητη ειπαν το παραπονο τους και απο τοτε εφαρμοζετε αυτο που ειπα παραπανω δηλ.αντικατασταση το νουμερο του συνοδου με πεζο περιπολο απο εποπ η στρατιωτες. δεχομαι οτι δεν μπορεις να παρεις αδεια οποτε γουσταρεις αλλα αν εφαρμοσετε και εσεις αυτο δηλ. την αντικατασταση του περιπολου απο εποπ η στρατιωτες που το προβλημα? δεν ειναι τιποτα συναδερφε θαρρος θελει για να μιλησεις στο διηκητη ειτε γραπτος ειτε προφωρικως!! αν δεν μιλατε ετσι ηταν, ετσι ειναι και ετσι θα ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΟΡΙΖΕΤΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ...........ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΟΛΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΧΟΙΝΑΚΙΑ Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΛΕΣ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΙΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ (ΦΡΟΥΡΑΣ,ΤΑΓΜΑΤΟΣ)...... ΣΕ ΟΣΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΟΙΚΗΣΗΣ...!!!!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΤΟ Ε ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΝΑ ΙΧΣΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ... ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 24ΩΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ......ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΕΧΩ 1 Π.Σ.Κ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΟΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΩ ΑΔΕΙΑ......ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΩΡΕΣ......ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ...... ΑΦΟΥ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ "ΛΟΥΦΑ" ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠ ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ???? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΘ ΚΑΙ ΠΖ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΧΕΙΜΩΝΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 5 Νοεμβρίου 2011 11:40 π.μ ΚΥΡΙΕ συναδελφε ειστε πολυ καλος στα μαθηματικα αλλα ολα αυτα που γραφετε ειναι ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, οταν εσυ θα παρεις 5 μερες Αδεια Θα ΛΕΙΨΕΙΣ 5χ8=40 ΩΡΕΣ ΕΝΩ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΑ "ΤΡΑΒΗΞΩ" ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ 5ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ μου. Εδω συζηταμε για το τι προβλεπεται και οχι για τις διαφορες ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ. Εχουμε πολλα να γραψουμε και ακομη περρισσοτερα να σας απαντησουμε, το θεμα ειναι πως Η ΖΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΚΑΙ ΑΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΓΩ ΖΗΛΕΥΩ ΕΣΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10ΧΡΟΝΙΑ 400ΚΜ ΑΠ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ "ΒΥΣΜΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΠΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, ΕΝΩ ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΙ ΤΕΤΡΑΔΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΠΕΝΤΑΔΕΣ ΟΥΤΕ ΕΞΑΔΕΣ. ΒΑΛΤΑ ΣΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ, ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΒΑΘΜΟΥ. ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΞΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΗΡΕΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ" ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΣΟΥ. ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΝΑΔΟΣ" ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυριοι συναδελφοι,πραγματικα οσοι ειναι εκτος του θεσμου των συνοδων δεν ξερουν τι πραγματικα τραβανε οι συνοδοι στρατιωτικων σκυλων. Εχω εδω και 6 μηνες ενταχθει στο θεσμο με συνεχεις διαθεση απο το οπλο των ΤΘ. Εχω κανει αναφορα ηδη αποδεσμευσης, η οποια δεν εγινε δεκτη οπως και κανενα αλλο αιτημα μου οπως αποστολες η στρατιωτικα εργοστασια. Μην απατασθε απο το ονομα αλλα κοιταξτε την ουσια.Ειναι μια εικοτητα με πολλα κενα και ασαφειες και οσο για τους Δκτες,ναι εχουν την δυνατοτητα να κανουν τη ζωη μας καλυτερη,οπως και σε ολες τις μοναδες αλλωστε αλλα οταν προκειτε για ασφαλεια πυρομαχικων κανεις δεν παιζει απλα κανει οτι λεει ο κανονισμος. Οσο για καποιο συναδελφο που ειπε πως θελει να βγαλει το ''σκυλακι βολτα'' τον ενημερωνω οτι μεχρι τωρα το 'σκυλακι' μου εχει βγαλει 2 φορες τον δεξι μου ωμο και με εχει δαγκωσει 1 φορα στην γαμπα, αθελα του βεβαια. Κυριε συναδελφε 7 χρονια στην Ορεστιαδα και 4 στην Λημνο λες να μην ξερω απο ασκησεις και σκηνακια; Δεν ειναι τσιουαουα τα ΣΕΣ αλλα 50 κιλων κυριαρχικοτατα σκυλια. Μπραβο σε οποιον δημοσιοποιησε το προβλημα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κάποιοι κύριοι συνάδελφοι εδω μεσα λετε οτι να ναι ...αν εχετε τα κοτσια και την ψυχική και σωματική αντοχή ελατε συνοδοι αλλα στα λογια και στο μπλα μπλα ολα καλα ..να αφυνετε το σπιτι σας τις οικεγενιες και φευγετε για μερες σε κτηνιατρικα νοσοκομεια ,να πηγαινετε για υπηρεσια με παγο στο δρομο και χιονι 10 και 11 το βραδυ η να φευγεις με τις ιδιες συνθηκες της 12 και 1 το βραδυ ..να κανεις νυχτερινη υπηρεσια 6 ωρων που για εσας ειναι η υπηρεσια ενως φανταρου οπως λεει καποιος ποιο πανω και μετα να κανεις και χρεοι αρχηφυλακα δρομολογια ,να κοβεις δεντρα ,να κανεις βολες ,πορειες ,να περνεις μερος σε ασκησεις,μια μια υπηρεσια 24 ωρη για μεγαλα χρονικα διαστηματα και γενικα η ζωη σου και της οικογεννιας σου να κρινετε στα χερια του εκάστοτε δικτη ..γιαυτο αν τολματε ελατε συνοδοι ,εμεις το 99% παρακαλαμε να φυγουμε ,να κοιμηθουμε σαν ανθρωποι ενα βραδυ.αλλα στα λογια οπως ειπα ειστε πρωτη ..ρωτηστε και κανεναν απο αυτους που ηρθανε στην ειδηκοτιτα και μετα να ανοιξετε το στομα σας ..και να μας κρινετε εχω να κοιμηθω βραδυ μονο αυτο σας λεω 19 χρονια ειμαι 36 χρονων και εχω ενα σωρο προβλημματα υγειας και η αιτια ειναι το νυχτερινο περιπολο σε οποιες καιρικες συνθηκες ..αλλα καποιος εξυπνος θα πει ναι καλα δενετε τα σκυλια και κοιμαστε ..ερε κουνια που σας κουναγε γιαυτο οποιος θελει και μπορει ας ερθει συνοδος εγω προσωπικα παω στα αρματα και οπου αλλου..αλλα δεν με αλαζουν ειδηκοτιτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 03:05
    Λοιπόν άκου αδερφέ είμαι σε μία Μονάδα όπου έχει συναδέλφους που είναι Σ.Σ.Σ.

    Το πράγμα το ξέρω και από την καλή και από την ανάποδη μια και είμαι φίλος με πολλούς από αυτούς.

    Είμαι Υπξκός σαν και εσένα και τα καθήκοντά μου είναι πάνω από αυτά που αρμόζουν στον βαθμό μου.

    Εκτελώ κάθε μήνα τουλάχιστον 6 υπηρεσίες και αυτές τόσα χιλιόμετρα μακριά από την έδρα της Μονάδος που άμα σου πω πόσα τότε αμέσως θα καταλάβεις για πια αναφέρομαι.

    Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να απουσιάζω από αυτή τουλάχιστον 12 εργάσιμες ημέρες που αντιστοιχούν στις ημέρες πήγαινε και γύρνα.

    Το υπόλοιπο των εργάσιμων ημερών που είναι 9-10
    έχω να φροντίσω για τις Δχσεις που μου έχει αναθέσει η Δκση(2 στο αριθμό)και δεν είναι μερικές Δχσεις (για να σε προλάβω).

    Είμαι άμεσα υπόλογος για το κάθε λάθος και κάθε παράληψή μου στα αρμόδια οικονομικά ελεγκτικά όργανα του Σ.Ξ.

    Η μέρα μου είναι μόνιμα γεμάτη από άγχος και δίχως ελεύθερο χρόνο ούτε στο ελάχιστο.

    Στις 10 αυτές μέρες που έχω στην διάθεσή μου πρέπει να τακτοποιώ τις εκκρεμότητες τον προηγούμενων ημερών που λείπω με Δγή της Μονάδας για εκτέλεση Υπηρεσίας και αφού τελειώσω??? με αυτές μετά πρέπει να βρω αν περισσεύει χρόνος για μένα και την οικογένειά μου (δηλαδή μια 5ημερη άδεια).

    Οπότε έχω 6 Χ 24 = 144 ώρες υπηρεσιών και
    5 χ 8 = 40 εργάσιμων ωρών (αν πάρω άδεια) ή 10 Χ 8 = 80 εργάσιμων ωρών (αν δεν πάρω άδεια).

    Στην μια περίπτωση δηλαδή δουλεύω 184 ώρες και στην άλλη 224.

    Να συμπληρώσω πως σήμερα έχουμε 5 Νοε 2011 και το υπόλοιπο των αδειών μου είναι 35 μέρες (Κανονική και ΑΜΔ).

    Τελικά έχεις δίκαιο έτσι πως τα βλέπω εσύ είσαι αδικημένος σε σχέση με εμένα και εγώ σε σχέση με ένα βατραχάνθρωπο της ΜΥΚ.

    Λοιπόν ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί θα μας πάρουν με τα γιαούρτια στο τέλος.

    Είστε σε γενικές γραμμές πολύ καλά απλά δεν μπορείτε να εκτιμήσετε αυτό που έχετε.

    Το παθαίνουμε άλλωστε όλοι κάποιες φορές.

    Αν είσαι ΕΜΘ από Όπλο τότε θα πρέπει να ήσουν πολύ τυχερός κατά την διάρκεια της εκεί σταδιοδρομία σου έτσι ώστε να παρακαλάς να γυρίσεις πίσω.

    Αν είσαι ΕΜΘ ή ΕΠΟΠ (ΥΓ) και πριν καταταγείς ως Μόνιμος δεν είχες πάει στρατιώτης τότε πάλι δεν μπορείς να έχεις σφαιρικά άποψη επί του θέματος.

    Σίγουρα τα προνόμια των προηγουμένων ετών ήταν τόσα που το καινούριο πρόγραμμα θα σας στερήσει κάποια από αυτά με αποτέλεσμα να δυσανασχετείτε κάποιοι από εσάς (π.χ. δεύτερη δουλειά κ.α.)

    Ως αναφορά την ζήλια είναι και αυτή γεγονός.
    Φυσικά και αυτός που είναι στα Όπλα ζηλεύει αυτόν που είναι στα Σώματα και θα ήθελε να έχει λίγο από την τύχη του.

    Και τέλος θα αναφερθώ στα 400 χιλιόμετρα που είπες και θα σου αναγνωρίσω το γεγονός πως είσαι όντως αρκετά μακριά από το σπίτι σου, αλλά για πες μου πιο είναι το ποσοστό αυτών που υπηρετούν πάνω από 100 χιλιόμετρα από τον τόπο της καταγωγής τους και πόσοι αυτοί που υπηρετούν σε ακτίνα μικρότερη των 100?

    Μήπως το ποσοστό είναι 80% κάτω από 100 χιλιόμετρα και 20% πάνω από 100 χιλιόμετρα?

    Όλα τα παραπάνω τα έγραψα όχι θέλοντας να σε προσβάλω αλλά θέλοντας να σε κάνω να καταλάβεις πως μετά το Εκκλησιαστικό , το Ταχυδρομικό, το Έρευνας και Πληροφορικής στην καλύτερη μοίρα είστε εσείς και κανείς άλλως πλην ατομικών βυσματικών εξαιρέσεων.

    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 3:05

    Συμπληρώνοντας θα ήθελα να πω μόνο τούτο:

    Συνάδελφοι είναι αυτοί των οποίων το είδος της εργασίας τους, οι δυσκολίες και οι ιδιαιτερότητες αυτής σε συνδυασμό με τα κοινά συμφέροντά τους έχουν κοινές συνισταμένες.

    Μην ζητάς να σε δει κάποιος σαν συνάδελφο απλά επειδή η φόρμα εργασίας που φοράει τυχαίνει να έχει τα ίδια χρώματα με την δικιά σου.

    Το μόνο που ενώνει ένα Υγειονομικάριο, ένα Στρατιωτικό Παπά, ένα Υλικοπόλεμο, ένα Τεθωρακισμένο , ένα πυροβολικάριο , έναν Καταδρομέα κ.α. είναι η κοινή αποστολή που έχουν.

    Ο δρόμος για να καταφέρουν να επιτύχουν την αποστολή τους διαφέρει του ενός από του άλλου όσο η Γη από τον Άρη.

    Την ίδια απόσταση έχουν και τα προβλήματά τους λόγο φύση της εργασίας τους.

    Είμαι υπέρμαχος της γενναιοδωρίας, της ομοψυχίας και την στήριξης των απανταχού αδυνάτων απλά κατάλαβε πως δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προς 5 Νοεμβρίου 2011 5:24 μ.μ.
    φιλε μου το εχεις τραβηξει απο εδω το χεις τραβηξει απο κει και δεν ξεπερνας τις 225 ωρες τον μηνα εαν ειναι αληθεια ολα αυτα και δεν εχω κανενα λογο να μην σε πιστευσω ενω εγω στην καλυτερη θα κανω 240 (10Χ24)και 260+ στην χειροτερη χορις τα εξτρα νυχτερινες κ.τ.λ.....αλλα και παλι το προγραμα σου ισχυει για 1 χρονο το πολυ 2 μεχρι να παρεις μεταθεση η να ερθουν και αλλα ατομα στην μοναδα σε εμας γινεται μια ζωη..... ο σκοπος που σου απαντω δεν ειναι να σου αποδειξω οτι περναω χειροτερα απο σενα μπιρει να περνας εσυ πιο δυσκολα αλλα μην το βλεπεις σαν κομπλεξικος οτι επιδη εγω περναω χαλια πρεπει να περνανε και οι αλλοι....η ουσια ειναι οτι λενε για 40 ωρες την εβδομαδα δηλαδη 160 μηνα και εμεις δουλευουμε 80 με 100 ωρες παραπανο τον μηνα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συμφωνω απολυτα με τον 3:05!ειμαι εποπ υγ και επι 3,5 χρονια ημουν στο στρατο χωρις σκυλο σε μια μοναδα με σκυλους(παπ).εχω κανει τα παντα οσων αφορα χειρονακτικη εργασια!τα παντα.8-9 υπηρεσιες καθε μηνα επι 3,5 χρονια χωρις ρεπο την επομενη εννοειται,νυχτερινες κτλ.λεω ξανα οτι συμφωνω με τον 3:05 διοτι τοτε εσχιζα τα ιματια μου για το ποσο καλα περνανε οι συνοδοι,τα επιχειρηματα μου περισσευαν,οι ωρες ειναι τοσες,εγω κανω τοσες,εγω κανω και αυτο και το αλλο εσυ οχι και τετοια!ειχα φαγωθει να παρω σκυλο.ενταξει πηρα σκυλο και...περαστικα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΟ 1991 στο ΓΕΣ υπόθηκαν τα εξείς .
    Θα πρέπει να στηρίξετε έναν καινούριο θεσμό.
    Η υπηρεσία σας θα είναι 24ωρη και μετά από αυτή θα πέρνετε 3 day off .
    Θα εκπαιδευτείτε στην 350 Π.Μ.Α.ΝΙΚΗ ,και μετά θα επανδρώσετε μονάδες .
    ΕΡΩΤΗΣΗ εμπλεκομένων .
    Με ποία διαταγή θα εκτελούμε το πρόγραμμα αυτό ;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ .
    Μα με το πρόγραμμα της αεροπορίας !οι μονάδες θα ενημερωθούν με σήμα .
    Το σήμα ήρθε το 1995 σαν Π.Δ.
    Το τι εκτελούσαμε σκεφτείτε είστε νοήμων.
    Μερικοί ανώνυμοι έχουν δίκιο γιατί μερικοί από εμάς αυτονομαζόμαστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ με πάνω απο 10
    χρόνια στην ίδια θέση .
    Και κάτι άλλο για όσους δεν το γνωρίζουν γιατί δεν διαβάζουν καλά τις διαταγές .
    Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ είναι ΣΥΝΟΔΟΙ με καθήκοντα εκπαιδευτή,όπως καί οι διμοιρίτες .
    ΚΑΙ οι στρατιωτικοί σκύλοι απονέμονται στους:
    α) Εκπαιδευτές .
    β) Διμοιρίτες .
    γ) Συνοδούς .
    7-15/2008 Π.Δ.
    Αν εφαρμοζόταν οι εκάστοτε διαταγές και οι παραπάνω α,β,γ είχαν στοιχεία (σκύλους)όπως προβλέπετε,και ένα νορμάλ ωράριο εργασίας,δεν θα γινόταν θέμα τώρα .
    Kαι για να τελειώνουμε τα γραφόμενα τα trols να μήν γράφουν κάτι χωρείς να το τεκμηριώνουν.
    ΟΙ υψηλά προϊστάμενοι ας ασχοληθούν με το θέμα θα βγάλουν λαβράκι.Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας ,θα μπορούσα να γράψω βιβλίο .

    ΑΝ κάποιοι συνάδελφοι επιθυμούν να έρθουν στην ειδικότητα είναι πολύ εύκολο .
    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ;
    Μια αναφορά ότι επιθυμούν να έλθουν στην οικογένειά μας και να είναι μέχρι 35 χρονών υγιείς και να μην έχουν οικογένεια , γιατί αν έχουν θα τη χάσουν .
    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ !!!
    Α) Να είναι κλινικά νεκροί .
    Β) Να έχουν πιστοποιητικό θανάτου με σφραγίδα επιτροπής.
    Γ) Να έχουν 4 άτομα της αρεσκείας τους για τη μεταφορά τους εκτός τομέα .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για τον Συνάδερφο5 Νοεμβρίου 2011 11:40 π.μ.
    πάμε κανονικά στις βολές, Νυχτερινές , πορείες ακόμα και στα σκοινάκια και όπου δεν εφαρμόζετε αυτό καλώς κάνει γιατί διαφέρουμε πολύ στις ώρες εργασίας μας
    Λοιπόν
    Ένας Συνοδός εργάζεται:
    91 υπηρεσίες τον χρόνο όπως ανέφερες , αλλά συμφώνα με το πρόγραμμα που δουλεύει συμφώνα με την ΠΑΔ 2-30 η υπηρεσία του σπάει στα 2 και γίνετε Ε1 και Ε2 την επομένη όπου Ε1 (μπαίνει 7:00 το πρωί και βγαίνει στις 00:30 το βράδυ)εργάζεται 17,5 ώρες και Ε2 (μπαίνει 22:30 και βγαίνει 06:30) εργάζεται 8 ώρες.
    Αρά η μια υπηρεσία του είναι 25,5 και όχι 24 ώρες. τώρα αν την πολλαπλασιάσουμε επί 91 υπηρεσίες τον χρόνο
    Σύνολο : 2320,5 ώρες εργασίας τον χρόνο
    Άλλο ομοιόβαθμο Στέλεχος
    δεν εργάζεται:
    Τις 104 μέρες του χρόνου που είναι Σαββατοκύριακα
    Τις 65 μέρες που είναι η άδεια του 10 ΑΜΔ
    30 Κ.Α 25 ΥΕθΑ
    Τις 12 μέρες επίσημες Αργείες για 2011
    και 48 μέρες Απαλλαγές από υπηρεσίες που θα ..............δούμε παρακάτω
    Σύνολο : 229 Μέρες τον Χρόνο
    Εργάζεται :
    από τις 135 Μέρες που μένουν τον χρόνο
    48 24ώρες υπηρεσίες = 1152
    87 8ώρες = 696
    .............................
    Σύνολο 1848 ώρες εργασίας το έτος\
    Διαφορά Συνοδοί 2320
    Λοιποί 1848
    ....................
    472 ώρες παραπάνω. οπότε να μάλλον δεν ξέρεις καλά τα πράγματα κύριε συνάδερφε. Βέβαια η ΠΑΔ 2-30 προβλέπει 4 μήνες μόνη 24ώρη υπηρεσία από Ιούνιο - Σεπτέμβριο , αλλά ΑΝ ΔΥΝΑΤΑΙ... πού πολύ σπάνια δύναται... σε αυτήν την περίπτωση εργάζεται ένας συνοδός γύρω στις 40 ώρες λιγότερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. συγχαρητηρια στους συναδελφους,συντακτες της αναφορας και στο ΣΥΣΜΕΔ αλλα το θεμα με την πενταδα δεν λυνει κατι δεν βοηθα απλα κανει λιγο πιο ευκολη την υπηρεσια στο περιπολο απο θεμα απαλλαγων και αδειας παλι τα ιδια ειναι ενα ατομο αδεια κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ρε παιδια αφηστε τους προβοκατορες.εμεις ξερουμε τι περναμε.ελπιζω αυτη η δημοσιευση να να ειναι η αρχη του τελους για αυτο το παραλογο προγραμμα και για τους συντακτες του οι οποιοι μας κατοχυρωσαν για τα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 5 Νοεμβρίου 2011 10:28 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε... Τις 65 μέρες που είναι η άδεια του 10 ΑΜΔ 30 Κ.Α 25 ΥΕθΑ........

    αυτες οι 25 μερες ΥΕΘΑ τι αδεια ειναι???
    ΕΠΟΠ ΔΝΕΑΣ (ΥΠ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μετράτε ώρες 1 απο εσας να μου πει πότε βγήκε για περίπολο(να βγαλει βολτα το σκυλακι)στις 24:00 και επέστρεψε στις 06:00 δλδ 6ωρες βολτίτσα στη δροσιά ανεξαρτήτως καιρικων συνθηκων......οχι κανω έφοδο 30-60 λεπτακια και μετα υπνο και γκρινιάζω κιολας..Μην συγκρινετε ανομοια πραγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα κύριοι συνάδελφοι όποιος πιστεύει ότι λέμε ''παραμύθια'' μπορεί να έρθει να μπεί στο πρόγραμμα υπηρεσιών μας και μετά απο ένα μήνα να μας πει για κούραση, για οικογένεια και όλα τα άλλα που περιγράφουν οι συνάδελφοι. Πρίν συγκρίνεις καλό είναι να βάλεις τον εαυτό σου στην θέση των άλλων. Αυτό ισχύει για όλους βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΡΟΣ 6 Νοεμβρίου 2011 11:15 π.μ.
    ΔΝΕΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ? ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ, ΠΑΣΧΑ , ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λοιπόν κύριοι!
    Από την στιγμή που έστειλε το ΣΥΣΜΕΔ τα προβλήματα μας, πάει να πει ότι έχουμε όντως πρόβλημα με τις ώρες εργασίας μας,είδε-έκρινε και ασχολήθηκε.
    Απ΄ότι θυμάμαι, μέχρι τώρα δεν έχει ασχοληθεί με κάτι παράλογο, κάτι με το οποίο μπορεί να εκθέσει τον ιδρυτή του.
    Να αναφέρω στους συνάδελφους ότι έχω 14 χρόνια στον στρατό και στην ειδικότητα,είχα ζητήσει μετάταξη για την ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ λίγους μήνες πριν και δεν μου έκαναν αποδεκτό το αίτημα.
    Θέλω να αποδεσμευτώ από την ειδικότητα αυτή γιατί δεν είμαι εργένης, ούτε οικονομικά ευκατάστατος. Αντί να έχω μια δουλειά για να με ζει, έχω μια δουλειά που πληρώνω από την τσέπη μου να την κάνω.
    Δεν μου δίνουν επιλογή μεταφορικού μέσου.
    Δεν μου συμπληρώνουν την 3στοιχεία μου άμεσα και γρήγορα,με αποτέλεσμα να κάνω περισσότερες από το κανονικό και χωρίς να τις πληρώνομαι (λειτουργούμε 4στοιχείες ).
    Μου δίνουν κωλόσκυλο με ψυχολογικά προβλήματα και μου λένε δείξε έργο, έχω ένα G3A4 γεμάτο και 3 γεμιστήρες στις τσέπες για 6 σερί ώρες το βράδυ με αποτέλεσμα να έχω προβλήματα στην μέση, και πολλά προβλήματα κύριοι συνάδελφοι ένδυσης και υπόδηση τα οποία δε θέλω να πω σ'αυτή τη φάση.
    Γνωρίζω πάνω κάτω τα προβλήματα των άλλων ειδικοτήτων γιατί πάντα σύγκρινα την ειδικότητά μου με τις άλλες και φυσικά υπάρχουν χειρότερες και πιο επικίνδυνες από την δικιά μου, αλλά αυτές τουλάχιστον δεν έχουν πρόβλημα με το πρόγραμμα ωρών εργασίας.

    Και κάτι τελευταίο κύριοι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων. Τόσους μήνες πριν που διάβαζα για τα δημοσιεύματα σας περί αποζημιώσεων των υπηρεσιών σας δεν νομίζω να βγήκε κανένας συνοδός να σας πει π.χ "φλωρο-υπηρεσίες κάνετε και θέλετε και πληρωμή ή απαλλαγή; Γιατί βγαίνετε όμως τώρα που έχουμε θέσει θέμα εμείς;

    Ωραίοι "συνάδελφοι" είστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.