Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Σεισμός στην Κω: Οι τραυματίες μέσα στο C-27 της Π.Α. -Αποκλειστικές ΦΩΤΟ


Σεισμός στην Κω:  Συγκλονιστικές φωτογραφίες από το εσωτερικό του αεροσκάφους C-27 που μετέφερε τους τραυματίες στα νοσοκομεία, εξασφάλισε το ArmyNOW
Εικόνες που συγκλονίζουν! Ο σεισμός των 6,6 ρίχτερ είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο δυο νεαρών ανθρώπων και τον τραυματισμό εκατοντάδων.


Η Πολεμική Αεροπορία ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν σε βοήθεια των σεισμοπλήκτων.
Από τις 3 το πρωί, τα πληρώματα των αεροσκαφών, αλλά και όλοι όσοι είναι στο έδαφος στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας τέθηκαν σε κατάσταση συναγερμού!
Αεροσκάφος C-130 απογειώθηκε στις 04:40 από την 112 Πτέρυγα Μάχης και προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της ΚΩ στις 05:37 και μετέφερε 15 άτομα προσωπικό της 1ης ΕΜΑΚ , δύο σκύλους καθώς και 20 φορεία και άλλα υλικά.
Επίσης αεροσκάφος C-27 απογειώθηκε στις 06:01 και αυτό από την 112ΠΜ, μετέφερε ιατρικό προσωπικό και προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Κω στις 06:44.

Στη συνέχεια το C-27 απογειώθηκε στις 09:18 από την Κω μεταφέροντας γιατρούς ιατρικά υλικά και 4 τραυματίες στο ΠΑΓΝΗ στο Ηράκλειο, όπου και προσγειώθηκε στις 09:50.
Ακολούθως επέστρεψε στην Κω και παρέλαβε κι άλλους τραυματίες για να τους μεταφέρει σε νοσοκομεία.


Το ArmyNOW εξασφάλισε συγκλονιστικές εικόνες από την μεταφορά των τραυματιών με το C-27!
Δείτε την προσπάθεια τόσο του πληρώματος όσο και των γιατρών και διασωστών του ΕΚΑΒ να απαλύνουν τον πόνο των τραυματιών.

 Και μια λεπτομέρεια: Στο αεροδρόμιο της Κω, κανένας δεν σκέφτηκε να τους προσφέρει ένα καφέ ή ένα μπουκαλάκι νερό! Αντίθετα, στο Ηράκλειο υπήρξε άνθρωπος που έσπευσε να προσφέρει στα μέλη του πληρώματος και το κλιμάκιο του ΕΚΑΒ λίγο νερό και λίγο κέικ. Αυτό σίγουρα θα το θυμούνται.


Ιστορία

Η 354 Μοίρα Μεταφορών συγκροτήθηκε την 16η Μαΐου 1970 με αεροσκάφη Nord N2501D Noratlas.
Την 20 Νοεμβρίου 1969, Ιπτάμενοι και Τεχνικό προσωπικό της Μοίρας μετέβησαν στο Wunstorf της Γερμανίας, έδρα της Ακαδημίας Μεταφορικών Αεροσκαφών, για την παρακολούθηση της θεωρητικής εκπαίδευσης και στη συνέχεια στο Kayfboren και στο Oldenburg όπου εντάχθηκαν σε Γερμανική Μοίρα για επιχειρησιακή εκπαίδευση.
Διοικητικά και επιχειρησιακά ανήκε στο 28ο Αρχηγείο Τακτικών Αεροπορικών Δυνάμεων (ΑΤΑΔ).


Οκτώ μήνες από της συστάσεώς της αεροσκάφη Nord N2501D Noratlas πραγματοποίησαν ρίψεις αλεξιπτωτιστών και εφοδίων στο πεδίο ρίψεων Αλιστράτης Σερρών.
Εκτός από αερομεταφορές τα Nord N2501D Noratlas πραγματοποιούσαν αποστολές ναρκοθετήσεως στις ελληνικές θάλασσες.
Το 1973, η Μοίρα αξιολογήθηκε με επιτυχία από το ΝΑΤΟ.
Τη 18η Δεκεμβρίου 1976, το όνομα 354 Μοίρας Μεταφορών αλλάζει σε 354 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών.
Τον Ιούλιο του 1980, τα αεροσκάφη της 354 ΜΤΜ μεταστάθμευσαν στην 355 ΜΤΜ και η Μοίρα λειτουργούσε ως Σμήνος.
Την 18η Απριλίου 1982, ανεστάλη η λειτουργία της.
Την 3η Ιανουαρίου 2005, η 354 ΜΤΜ τέθηκε σε λειτουργία με αεροσκάφη C-27J Spartan.
Την 21η προς 22α Ιουλίου 1974, συμμετείχε στην αποστολή «ΝΙΚΗ» στην Κύπρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.