Στείλτε την άποψή σας kranosgr@gmail.com

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕΖΙΚΟΥ- Επιστολή απόγνωσης από σύζυγο Επαγγελματία Οπλίτη στο kranosgr

Επιστολή απόγνωσης από σύζυγο Επαγγελματία Οπλίτη, την οποία το ΓΕΣ θα πρέπει να δει και να εξετάσει, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.






Ονομάζομαι  Άννα Μαρία και είμαι σύζυγος ΕΠ.ΟΠ ΛΧΙΑ ΠΕΖΙΚΟΥ 3Η ΣΕΙΡΑ

Εδω και 8 χρόνια και πλέον μετά από τις μεταθέσεις που προκύψανε πάμε στα 9 χρόνια βρισκόμαστε στο ίδιο μέρος (νησί) ως δεύτερη μετάθεση από την πόλη επιθυμίας, το ζητήσαμε για να κάνουμε το χρέος μας σε παραμεθόριο περιοχή, ως πότε όμως, ας μπω όμως στο θέμα και ξεκινώ λέγοντας σας ότι εδω και 11 χρόνια είμαι μονονεφρος και χωρίς κάποια άλλα ζωτικά όργανα λόγο τροχαίου, αυτό αυτομάτως με καθιστά ανίκανη για οποιαδήποτε εργασία κι ας μην μου δίνουν ποσοστό αναπηρίας. Σε όποια πόρτα και να χτύπησα μου την έκλεισαν στα μούτρα γιατί κάποιοι ήξεραν το ιστορικό μου και κάποιοι φρόντισαν να το μάθουν, όπως επίσης θέλησα να κάνω και τα χαρτιά μου στο στράτευμα άλλα με απέρριψαν χωρίς δεύτερη κουβέντα.....





Θέλω να κάνω δεύτερο παιδί και εξαιτίας του ότι είμαι μακριά από τους γιατρούς που με παρακολουθούν (κανονικά ανά εξάμηνο θα έπρεπε) ετησίως δε μπορώ δυστυχώς να μπω σε αυτή τη διαδικασίακαι να σας πω ότι ειμαι ηδη 33 ετων παω στα 34. Γνωριζω πολύ καλα ότι υπαρχουν σοβαρότερα προβλήματα όμως ο καθένας μιλαει για τον εαυτό του. Προέκυψαν ανεβασμένες μονάδες κάποια στιγμή στις εξετάσεις μου, λένε ότι η μονάδα του κάθε στελέχους ακόμη και η ηγεσία είναι δίπλα στα στελέχη του και στις οικογένειες τους, ζητήσαμε μετάθεση γιατί πλέον οι εξετάσεις που πρέπει να υποβάλλομαι δεν υπάρχουν εδώ όπως και οι γιατροί που με παρακολουθούν βρίσκονται στο Παπαγεωργίου και σε πόλη της βορείου Ελλάδος αντίστοιχα, που σημαίνει ότι πρέπει να παίρνω το παιδί μαζί μου να κόβω εισιτήρια της τάξης των 1000 ευρώ πήγαινε έλα χωρίς όμως τα χρήματα αυτά να υπάρχουν με αποτέλεσμα να πρέπει να καθυστερώ τις εξετάσεις μου για τουλάχιστον δυο χρόνια και με μεγάλο ρίσκο γιατί αν θα πάθει κάτι το άλλο μου νεφρό θα ξεκινήσω αυτομάτως αιμοκάθαρση και έχω ένα ανήλικο τέκνο να μεγαλώσω, αυτή τη στιγμή σας γράφω με μάτια πρησμένα από το κλάμα γιατί δε ξέρω το μέλλον της υγείας μου και φυσικά του παιδιού μου….





Όνομα

ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ,258,ΔΙΑΦΟΡΑ,82,ΔΙΕΘΝΗ,158,ΕΛΛΑΔΑ,463,ΕΝΟΠΛ.ΔΥΝ.,9018,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,166,ΣΩΜ.ΑΣΦ.,116,
ltr
item
KRANOSGR: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕΖΙΚΟΥ- Επιστολή απόγνωσης από σύζυγο Επαγγελματία Οπλίτη στο kranosgr
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΕΖΙΚΟΥ- Επιστολή απόγνωσης από σύζυγο Επαγγελματία Οπλίτη στο kranosgr
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPkWpz8Z0JN4NjQtOxXfCi1lwqcuurLJEa2JWNFhGc8kc5LuB8yU-jKZEi7pjvbkTPAF_mEk-FkBbHOCBprioiddcBZMtKvxARPTwEOkzbEopDDroY0MYvZJA9gWEY5yAZhtgzFv_IAhM/s640/1FANTAROSSKYMMENOS-630x332.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPkWpz8Z0JN4NjQtOxXfCi1lwqcuurLJEa2JWNFhGc8kc5LuB8yU-jKZEi7pjvbkTPAF_mEk-FkBbHOCBprioiddcBZMtKvxARPTwEOkzbEopDDroY0MYvZJA9gWEY5yAZhtgzFv_IAhM/s72-c/1FANTAROSSKYMMENOS-630x332.jpg
KRANOSGR
https://kranosgr.blogspot.com/2017/06/kranosgr_18.html
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/
https://kranosgr.blogspot.com/2017/06/kranosgr_18.html
true
8649993928902506037
UTF-8
Αναρτήσεις φορτώθηκαν Δεν βρέθηκαν αναρτήσεις ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ Περισσοτερα Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγραφή Από Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ Αναρτήσεις Προβολή όλων ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Επιστροφή Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεπ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Μάι Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 λεπτό πριν $$1$$ minutes ago 1 ώρα πριν $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Παρακολουθήτες Ακολουθηστε THIS CONTENT IS PREMIUM Παρακαλώ μοιραστείτε για ξεκλείδωμα Αντιγραφή όλου του κώδικα Επιλογή όλου του κώδικα Όλος ο κώδικας αντιγράφηκε στο πρόχειρο Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy