Στις 07.25 της 19ης Απριλίου 2017 (Τετάρτη της Διακαινησίμου) απογειώθηκε από το Στεφανοβίκι - έδρα της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού (ΤΑΞΑΣ)- το ελικόπτερο Bell UH-1Η Huey με αριθμό ΕΣ625. Σε αυτό επέβαιναν ο Ταγματάρχης Δημοσθένης Γούλας ως κυβερνήτης, ο Υπολοχαγός Κωνσταντίνος Χατζής ως συγκυβερνήτης και η Αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα ως ιπτάμενη μηχανικός. Στις 07.35 το ΕΣ625 προσγειώθηκε στην 110 Πτέρυγα Μάχης, στη Λάρισα. Εκεί, επιβιβάστηκαν ο Υποστράτηγος Ιωάννης Τζανιδάκης και ο Συνταγματάρχης Θωμάς Αδάμου, υποδιοικητής και επιτελής της 1ης Στρατιάς αντίστοιχα. Στις 07.38 το ΕΣ625 απογειώθηκε από την 110
ΠΜ με κατεύθυνση την Κοζάνη και το Άργος Ορεστικό. Αποστολή του ήταν η επιθεώρηση της συνοριακής γραμμής Ελλάδας-Αλβανίας.
Στις 07.48 το ΕΣ625 επικοινώνησε με τον πύργο ελέγχου και 2 λεπτά αργότερα, στις 07.50, χάθηκε κάθε επαφή μαζί του. Μία ώρα αργότερα, στις 08.50, όταν -κανονικά- το ελικόπτερο θα έπρεπε να είχε προσγειωθεί στο Άργος Ορεστικό, σήμανε συναγερμός και άρχισε επιχείρηση Έρευνας-Διάσωσης με τις έρευνες να ξεκινούν από την περιοχή του Σαρανταπόρου, όπου χάθηκε κάθε επαφή. Στις 09.03 δόθηκε εντολή σε 2 F-16, που πετούσαν στην περιοχή, να αρχίσουν να ψάχνουν. Ταυτόχρονα, δόθηκε η εντολή απογείωσης δύο AS.332C1 Super Puma (το ένα από την 110 ΠΜ και το άλλο από την 130 Σμηναρχία Μάχης, στη Λήμνο), ενός ΑΒ.205-Α1 από την 111 ΠΜ, στη Νέα Αγχίαλο και ενός CL-415 από την 113 ΠΜ, στη Θεσσαλονίκη.
Στις 10.00 έφτασε η πληροφορία από την ΕΛΑΣ ότι βρέθηκαν συντρίμμια ελικοπτέρου στην περιοχή του Σαρανταπόρου. Στις 10.15 συνεργείο της ΔΕΗ ανέφερε το συγκεκριμένο σημείο πτώσης. Το συνεργείο της ΔΕΗ βρισκόταν εκεί, για να ελέγξει τις γραμμές του ηλεκτρικού, καθώς είχε ειδοποιηθεί από κατοίκους της περιοχής για διακοπή του ρεύματος. Στις 10:48 προσγειώθηκε στον τόπο του δυστυχήματος ένα AS.332C1 Super Puma που στις 11.03 ανέφερε ότι εντοπίστηκε τραυματισμένη η Αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα, ενώ ήσαν νεκροί οι υπόλοιποι τέσσερεις επιβαίνοντες. Η τραυματίας μεταφέρθηκε αμέσως στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο, στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι σοροί με άλλο ελικόπτερό στην Λάρισα. Να σημειωθεί ότι στην ίδια περιοχή του Σαραντάπορου, στις 23 Νοεμβρίου 1976, είχε συντρίβει αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας τύπου YS-11Α με νηολόγιο SX-BBR και το όνομα «Νήσος Μήλος», όπου είχαν σκοτωθεί και οι 50 επιβαίνοντες.
Στις 10.00 έφτασε η πληροφορία από την ΕΛΑΣ ότι βρέθηκαν συντρίμμια ελικοπτέρου στην περιοχή του Σαρανταπόρου. Στις 10.15 συνεργείο της ΔΕΗ ανέφερε το συγκεκριμένο σημείο πτώσης. Το συνεργείο της ΔΕΗ βρισκόταν εκεί, για να ελέγξει τις γραμμές του ηλεκτρικού, καθώς είχε ειδοποιηθεί από κατοίκους της περιοχής για διακοπή του ρεύματος. Στις 10:48 προσγειώθηκε στον τόπο του δυστυχήματος ένα AS.332C1 Super Puma που στις 11.03 ανέφερε ότι εντοπίστηκε τραυματισμένη η Αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα, ενώ ήσαν νεκροί οι υπόλοιποι τέσσερεις επιβαίνοντες. Η τραυματίας μεταφέρθηκε αμέσως στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο, στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι σοροί με άλλο ελικόπτερό στην Λάρισα. Να σημειωθεί ότι στην ίδια περιοχή του Σαραντάπορου, στις 23 Νοεμβρίου 1976, είχε συντρίβει αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας τύπου YS-11Α με νηολόγιο SX-BBR και το όνομα «Νήσος Μήλος», όπου είχαν σκοτωθεί και οι 50 επιβαίνοντες.