Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

Κρίσεις στο ΓΕΑ και παράπονα για την υποβάθμιση των τεχνικών




Το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις και καλό είναι να τις βλέπουμε και τις δύο. Γράψαμε για τον “τυφώνα” Α/ΓΕΑ που τόλμησε να πάρει αποφάσεις που μπορεί να “πόνεσαν”, αλλά ήταν αναγκαίες.

Η άλλη πλευρά είναι εκείνη όσων παραπονούνται. Το κείμενο που ακολουθεί έχει να κάνει με παρατηρήσεις και ενστάσεις για την υποβάθμιση των τεχνικών στο ΓΕΑ.





Το κείμενο όπως έφθασε στο Militaire:
Μετά τις πρόσφατες κρίσεις, προαγωγές και τοποθετήσεις στην Πολεμική Αεροπορία έχει υποβαθμιστεί ο ρόλος των Τεχνικών στο ΓΕΑ. Πιο συγκεκριμένα:
1.    Διευθυντής Γ’ Κλάδου (Υποστήριξη) τοποθετήθηκε Ταξίαρχος (αντί Υποπτεράρχου που είθισται να είναι και ο αρχαιότερος τεχνικός Υποπτέραρχος)
2.   Διευθυντής Διεύθυνσης Γ1 (Αεροσκάφη – Μέσα) τοποθετήθηκε Σμήναρχος (Ταξίαρχος ο προκάτοχος)
3.    Διευθυντής Διεύθυνσης Γ4 (Επικοινωνίες) τοποθετήθηκε Σμήναρχος (Ταξίαρχος ο προκάτοχος)





Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι στο Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο (ΑΑΣ) δεν θα υπάρχει εκπρόσωπος του Τεχνικού Κλάδου του ΓΕΑ (ήταν μέλος του ΑΑΣ ο Υποπτέραρχος – Δντης Γ’ Κλάδου, ενώ τώρα ο Δντης Γ’ Κλάδου είναι Ταξίαρχος, ο οποίος λόγω βαθμού δεν συμμετέχει).
Οι δύο Υποπτέραρχοι (Τεχνικοί- ΣΜΑ) τοποθετήθηκαν:
α)   Επιτελάρχης ΔΑΥ (Υποπτέραρχος Αράπης) παραμένει στην θέση που κατείχε (είναι ο αρχαιότερος εκ των δυο Τεχνικών Υποπτεράρχων).
β)   Διευθυντής Γ’ Κλάδου ΓΕΕΘΑ (Υποπτέραρχος Γεννηματάς) αναλαμβάνει από τον Ιούνιο τα καθήκοντα από τον μετατιθέμενο στο εξωτερικό Υποστράτηγο Γαρμπή.
Αλλά και στην «καθημερινότητα» του Επιτελείου η διαφορά βαθμών στους Δντες Κλάδων παίζει το ρόλο της. Ενώ όλοι οι Διευθυντές των άλλων Κλάδων είναι Υποπτέραρχοι (Α’ Κλάδος Επιχειρήσεων, Β’ Κλάδος Προσωπικού και Δ’ Κλάδος Πολιτική & Σχεδίαση) ο Δντης Γ’ Κλάδου (Υποστήριξη) είναι Ταξίαρχος.





Είναι τυχαία λοιπόν η τοποθέτηση Διευθυντών χαμηλότερων κατά ένα βαθμό από τους προκατόχους τους στους τρεις ανωτέρω σημαντικούς τομείς (1, 2 και 3) και ειδικότερα σε ένα τόσο ευαίσθητο και πολύ σημαντικό Κλάδο (Υποστήριξη) για την Πολεμική Αεροπορία ειδικά στις μέρες μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.