Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012

Βαθμολογική εξέλιξη των Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ)

Σε απάντηση της σχετικής Ερώτησης που κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Κωστής Αϊβαλιώτης σχετικά με τη βαθμολογική εξέλιξη των Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ), γίνεται γνωστό, ότι το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις των Γενικών Επιτελείων, εξετάζει όλες τις παραμέτρους της βαθμολογικής εξέλιξης των ΕΜΘ, προκειμένου να διαπιστώσει εάν απαιτείται αλλαγή του ισχύοντος νομικού πλαισίου...
καθώς και με ποιον τρόπο και με ποιο περιεχόμενο θα μπορούσε να συντελεστεί.

Ερώτηση 2469/8-12-2011 της Βουλής των Ελλήνων
Προβληματισμός και ανησυχία υπάρχει μεταξύ των ΕΜΘ για το ζήτημα της βαθμολογικής εξέλιξης τους και τη σχέση της με το «μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα» που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή.
Κατόπιν τούτου Ερωτάσθε
1. Πώς επηρεάζονται οι ΕΜΘ ;
2. Πώς θα αρθούν τυχόν αδικίες ;
O  Βουλευτής
Κωστής Αϊβαλιώτης

84 σχόλια:

  1. Πάρτε το χαμπάρι κορόιδα μην είστε ψιλό γαζί σας δουλεύουνε. 1η 10/10/1985

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι ΕΜΘ δεν ζητουν να γινουν στρατηγοι ουτε να θεωρηθουν ανταξιοι της σχολης ευελπιδων......ομως μετα τοσα χρονια υπηρεσιας πιστευω τους αξιζει να ανεβουν 2 βαθμους απο τον κατεχομενο διοικητικο τους βαθμο.....λιγη δικαιοσυνη δεν βλαπτει επιτελους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και 2 και 3 βαθμους να μου δωσουν,εγω παντα θα ειμαι πιστος στο εργο μου εκει στον ορχο και στον συντηρησεως και ειδικα αυτες τις δυσκολες ωρες ολοι σας παιδια πρεπει να δωσετε το κατι παραπανω δεν πρεπει με τιποτα να πεσει το αξιομαχο τον ενοπλων δυναμεων μασ χρειαζετε η πατριδα παιδια μην την εγκαταλειπετε,κοιταξτε οι απεναντοι μας μας εχουν ξεφυγει αρκετα,καλυτερα φτωχος παρα γιουσουφακι και μην εφυσηχαζετε στο οτι δεν θα γινει πολεμοσ ,ρωτηστε και τουσ κυπριουσ τα ιδια λεγανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. exw gnwrisei polloys em8 k akomi perisoteroys epop poy bazoyn ta gyalia stoys eyelpides...alla nai.epeidi dn me endierdere i fysiki k i xhmeia dn eimai axios na ginw stratiwtikos igetis oyte k na ekferw apopsi.enw aytoi poy kanoyn 4 xronia sxoleio maxiti...treme amerikanike strate.erxontai oi apofoitoi tis eyelpidwn!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΜΥΑΛΟΚΛΑΤΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στην κυβερνηση αυτη την στιγμη αλλα και στο υπουργειο μας βρισκετε υπουργος και απο το κομμα του Αιβαλιωτη οποτε ας μην μας κοροιδευουν.
    ο καιρος πλησιαζει που θα παρουν την απαντηση που πρεπει ολοι τους κανενα ψηφο σε κομμα της κυβερνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρτετο αποφαση ο στρατος ειναι μονο για τις γτναικες,αυτες ειναι αξιες να φορουν παντελονια.
    Τι και αν υπηρετησα ως κληρωτος,τι και αν ενταχθηκα το '85 στο θεσμο των ΕΜΘ,τι και αν με
    εφαγε ο ορχος,αυτες που μπηκαν το '88 με το νομο
    του '74 καθησανε και καθονται στα γραφεια,παιρνουν
    τα ιδια χρηματα με εμενα,κανουν διαφορετικες υπηρεσιες,εγω ειμαι Ανθστης,αυτες ειναι Ανθγοι και κατα τα αλλα ηθικον.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η προκήρυξη με την οποία μπήκαν στον ΣΤΡΑΤΟ τι αναφέρει? για ποια αδικία μας λένε? ας σταματήσουν πλέον τα περί αδικίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΜΟΝΗ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΤΩΝ ΣΤΥΑ . ΟΙ ΕΜΘ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ . ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΥΑΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΥΝ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή κυρίες και κύριοι συνεχώς κάποιοι αναφέρεστε στην προκύρηξη των ΟΠΥ - ΕΠΥ χωρίς να γνωρίζετε τι έγραφε αλλά πολύ απλά και μόνον το κάνετε για να προσβάλετε .... θα σας παρακαλούσα να κοιτάζετε τα δικά σας θέματα-προβλήματα και όχι να μπερδεύεστε σε ξένα χωράφια.
    Ας γνωρίζουν λοιπόν οι φωστήρες οτι στην αρχική εγκύκλιο του 1985 αναφέρονταν οι 2 βαθμοί που προβλεπονταν να αποκτηθούν κατα την πρώτη 5ετία.
    Στην επόμενη αναφέρεται ο βαθμός του λοχαγού για τον οποίο αγωνίζονται ακόμα οι ΕΜΘ αφού πια από ηθικό θέμα, τώρα πια είναι και θεμα επιβίωσης αφού θα πληρωνόμαστε με τον φέροντα βαθμο!
    Καλά θα κάνετε λοιπόν όλοι οι άσχετοι να κοιτάξετε την καμπούρα σας και να μην ασχολήστε με τους ΕΜΘ. ...τώρα αν κάποιος έχει αμφιβολίες ακόμα ας βρεθει ένας ΕΜΘ να του τρίψει την εγκυκλιο στα μούτρα για να μην ξαναγράφει βλακείες στο ίντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oxi καλυτερα να τους κανουν αξκους αλλα να κάνουν και υπηρεσιες αξκων,ωα εκτελουν και τα καθηκοντα των αξκων,να λογοδοτουν όπως οι αξκοι και να μη λενε εγω δεν παω αγημα ......για παραδειγμα!!!!εχω τοσα χρονια εγω........!!!!!σωστα????μηπως και κοπει αυτός ο ωχαδερφισμός που τους διακατέχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οι ΕΜΘ μπηκαν με την εγκυκλιο του 88 και λεει καλλητικος βαθμος Αρχιλοχια, τωρα αν θελετε να τους ενταξετε σε σειρες ΣΜΥ τοτε και οι ΣΜΥ να ενταχθουν σε σειρες ΣΣΕ . Οι ΕΜΘ ειναι αξιοι συναδερφοι και το θεμα του μισθολογιου ειναι αδικο για ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. BRAVO STON 3;27 4 IAN 2012 PALIKAROS EINAI H NOMIZEI OTI EINAI NA GRAFEI TETIA XAZA PRAGMATA,,,, EMEIS EIMASTE PROTH SE AGIMATA KAI YPHRESIES --BAYDM-AΞΚΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ-ΑΞΚΟΙ Κ ΠΥΛΗ- ΕΧΟΥΜΕ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟ-ΚΑΥΣΙΜΑ-ΓΡ ΚΙΝΗΣΕΩΣ-3 ΓΡΑΦΕΙΟ--ΚΑΙ ΠΟΛ ΑΛΛΑ...KSIPNA EPITELOYS KAREKLOKENTABRE PARAGOGIKE H OTI AL EISAI,,,XRONIA SOY POLA KAI NA EISAI PANTA DYNATOS..ME TIS KAKIES POY GRAFEIS--
    ΖΗΤΩ Η ΑΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3:49 4 ian 2012 mhn masas den soy trome to merokamato an paroyme enan baθmo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυρίες και κύριοι αν δεν έχετε διαβάσει αυτή την ανάρτηση καλό θα ήταν να τη διαβάσετε πριν φαγοθούμε μεταξύ μας.....http://kranosgr.blogspot.com/2011/12/blog-post_3422.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι απαράδεκτο να εκτελείς καθήκοντα και να λογοδοτείς για εργασία που πρέπει κάνει ανώτερος στο βαθμό απο σένα και να αμοίβεσαι με λιγότερα χρήματα.
    Τι γνώμη εχεις ένας υπαξιωματικός απο ΣΜΥ όταν την δουλειά του την κάνει το ίδιο καλά ενας ΕΜΘ...με αυτά που γράφονται απαξιώνεται σίγουρα η ΣΜΥ αφού ενας λιγότερο μορφωμένος κανει την ιδια δουλειά..
    Γνώμη μου είναι οτι δεν αναγκαιεί πλέον η ύπαρξη της ΣΜΥ και θα πρέπει άμεσα να εφαρμοστεί ο τρόπος κατάταξης οπλιτών οπως στον Αμερικανικό ή στον Γερμανικό στρατό με άρση της μονιμότητας..
    Τώρα εαν κάποιος θεωρεί σωστό το οτι οι εθελόντριες έγιναν Αξκοι σε μια νύχτα τότε εύχομαι ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ σε όλους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τελικά ο 3:49μμ ειναι τελειως ασχετος!!!! κοιταξε φιλαράκι τις εγκυκλιους απο το 85 και μετά μπες να γράψεις. τελικά είσαι η απόδηξη οτι ο καθένας γράφει ότι γουστάρει εδω μέσα. πάντος απορώ πως γίνεται οι πρώτοι να μπείκαν το 88 και να εχουν συμπληρωσει 26 χρονια το 2011????????
    ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ!!!!!
    ας ανοιξετε τα χαρτιά να διαβάσετε και μετά ας καθησετε να γράψετε τις αρλούμπες σας.
    ο καταληκτικος ειναι του Λοχαγου και στο ΦΕΚ του 89 μπηκε τελευταια στιγμη ενα αρθρο που το ακύρωσε οπως εγινε και το 2010 που άλλο ενα αρθρο της τελευταιας στιγμης ακυρωσε για αλλη μια φορα το αυτονόητο για τους ΕΜΘ με βαση τον θεσμο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν θέλουμε βαθμούς, όμως απαιτούμε να μην έχουμε περικοπές στο μισθολόγιο. Ένας ΕΜΘ και να γίνει Αξκός πάλι τα ίδια καθήκοντα θα του αναθέσουν στη δουλειά, οπότε δεν αλλάζει τίποτα επί της ουσίας. Θα ήταν σωστό όμως και οι συνάδελφοι προερχόμενοι από την ΣΜΥ να προάγονται ως τον βαθμό του Ανθστή γιατί ουσιαστικά έχουν λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση ενός Υπξκού και να μην φτάνουν στο βαθμό Τχη-Ανχη και να τους πληρώνουμε συντάξεις για Τξχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ! ΚΑΘΕΙΣ ΟΠΟΥ ΕΤΑΧΘΗ... ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟΘΙ ΟΥΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ. ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΨΕ Η ''ΙΣΟΤΗΤΑ''. ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τελικα ρε παιδια το κολλημα σας με τους αποφοιτους σμυ πολυ μεγαλο.να πηγαινατε ρε παιδια τοτε γιατι δεν πηγατε αφου ηταν ευκολο.και δεν το λεω ειρωνικα.το λεω και σαυτους της σμυ που λενε για τη σσε.να πηγαινατε κυριοι σσε και οχι σμυ.σας πεσαν βαρια τα 4 χρονια?και σας κυριοι εμθ σας πεσαν βαρια τα 2 χρονακια μεσα.δεν υπαρχει λογος κουβεντας.και για τους σμυ που τα τελευταια χρονια μπαινουν με 16 17 απο παννεληνιες δεν ειναι αδικια να τους περασετε?και αυτοι αν θελαν αστερια να διαβαζαν παραπανω να παν σσε η σσασ η οτιδηποτε.το θεμα που εχει ξεκινησει αυτον τον καιρο ειναι απιστευτο.ειπαμε το θεμα με τις εθελοντριες ηταν ενα τεραστιο λαθος.τωρα τι θελετε να κανουμε και αλλο λαθος?αν μπορειτε τελειωστε αει και μπητε πισω απο ταξη σμυ.γιατι δεν το κανετε.απειλες και καλα θα φατε μαυρο στις εκλογες και τετοια.τι ειστε συντεχνια?η γενοπ του στρατου?δεν αναγνωριζετε ιεραρχια?και οι σσε πριν αρκετα χρονια ηταν αμορφοτοι ηταν ομως αξιωματικοι.τελος τι να κανουμε τωρα?πραγματικα σας εχω βαρεθει ολους και εχω αρχισει να μετανιωνω που χαραμισα τοσο διαβασμα για να μπω στο στρατο.ο καθενας την παρτη του τα ξερει ολα μαγκια και ιστορια και αμα κατσει η στραβη δε σε ειδα δε σε ξερω!ανεξαρτητου ηλικιας και προελευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχουν συναδελφοι ΕΜΘ η απο ΣΜΥ κυρίος ΕΜΘ που έχουν τελειώσει και ΤΕΙ και ΠΑΝΕΠΗΣΤΙΜΙΟ σε παρα πολές ειδηκότητες πχ ΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ marketing οικονομικά αλλα στα στρ πρατηρια στο ταμειο μπαινουν ΑΠΟ ΣΜΥ ΑΠΟ ΑΛΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ εμεις δεν διαβασαμε φητροσαμε: η μηπως τα στρ πρατήρια η τα 4 γραφεία των Μονάδων κανουν πηρ και κήνηση σε περιόδους κρήσης; και αλλοι συναδελφοι διαβασανε 2 και 4 χρόνια αλλα οποτε μας συμφέρει εχεις ειδηκότητα τραβα να κανεις πυρ και κίνηση αλλα δαπάνες ΚΨΜ χρεώσουτο γιατί τελείωσες ΤΕΙ Η ΙΕΚ

      Διαγραφή
  21. Δυστυχώς φίλοι και συνάδελφοι, οι όροι "αμόρφωτος" και "αγράμματος", χρησιμοποιήθηκαν ευρέως από τους συναδέλφους προερχόμενους εκ της ΣΣΕ και ΣΜΥ, για τους ΕΜΘ . Όλοι μας ξέρουμε και αποτελεί κοινό μυστικό, ότι στις υπόψη σχολές (περισσότερο στη ΣΣΕ) αποκαλούν του ΕΜΘ "άχρηστους" και ότι προσπαθούν να σας εκμεταλλευτούν, αλλά και με άλλους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Εσείς κύριοι εκ των σχολών δημιουργήσατε αυτή την κατάσταση, "σπείρα τε ανέμους και θερίζετε θύελλες", μην παραπονιέστε. Όλοι έχουν καταλάβει ότι ο τρόπος εισαγωγής σας στις σχολές είναι αξιοκρατικός, αλλά όχι ο τρόπος παραμονής και εξέλιξής σας. Επειδή σας βολεύει. Επειδή κάνετε 4 ή 2 χρόνια σχολή εξασφαλίζεστε για μια ζωή. Γιατί δεν μας λέτε αυτή την μυστική συνταγή να την εφαρμόσουμε και σε μας στις Μονάδες και όποιος αντέξει να γίνει αξκός ή μόνιμος υπξκός; Αφού είστε τόσο μα τόσο άξιοι γιατί τα καθήκοντά σας στις Μονάδες τα αναθέτετε σε ΕΜΘ, και αυτά που δεν τους δίνετε, πχ Δκτή Λόχου, ο Διοικητή βάζει κάποιον "καλό ΕΜΘ" για Αλχία Λόχου (μην εκτεθεί το παιδί). Δεν λέω και εμείς από κάπου τα μάθαμε. Εγώ το ομολογώ ότι έμαθα από αξκούς και μ. υπξκούς της εποχής μου, αλλά η διαφορά ήταν ότι και αυτοί ήταν "αγράμματοι" και δεν με ξεχώριζαν. Τελικά αποδεικνύετε ότι οι πιο παλιοί αξκοί, μπορεί να ήταν πιο σκληροί, "πανεπηστημιακά αγράμματοι" (για τους σημερινούς), αλλά ήταν δίκαιοι, στρατιωτικά καταρτισμένοι(ρεαλιστές) και τα "είχαν" γενικά...
    Οι εγκύκλιοι κύριοι εκδίδονται από ανθρώπους για τους ανθρώπους και δεν είναι οι δέκα εντολές. Πολλά έχουν αλλάξει με ΠΔ με ΠαΔ με ΝΔ προς το καλό των συναδέλφων, γιατί δεν διαμαρτυρήθηκαν τότε για την ύπαρξη εγκυκλίων.
    Μπορώ να θέσω υπόψη σας πάρα πολλά παραδείγματα, στα οποία η υπηρεσία σε δύσκολες αποστολές χρησιμοποιούν ΕΜΘ ή παλιούς Ανθστές και Μ. Αλχίες, επειδή όλοι ξέρουμε ότι μετράει η εμπειρία.
    Σας ευχαριστώ.
    Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αποφάσησα να σας ''σκανδαλήσω'' λιγάκι...
    Απευθήνομαι σε όλους τους αξκους-υπξκους εκ των σχολών και ΑΠΑΙΤΩ απάντηση αν φυσικά υπάρχουν @@@ από κάποιον για να απαντήσει με ειλικρίνεια...
    Όταν μπήκαν οι πρώτοι ΟΠΥ το 1985, με σχετικό ΦΕΚ καταργήθηκε ο παλαιότερος θεσμός περι εθελοντών οι οποίοι μετά τα μονιμοποίηση τους ακολουθούσαν την εξέλιξη της ΣΜΥ κτλ. Από το 1985 εγινε αυτό για να μην διαταραχτεί η ιεραρχεία των υπξκων.
    Ακολούθως με τους πρώτους ΕΠΟΠ το 2002 εκδόθηκε ΦΕΚ με το οποίο καταργήθηκε ο θεσμός των ΕΠΥ για τον ίδιο λόγω όπως παραπάνω.
    Μέχρι εδώ καλά, αλλά υπάρχει ένα ΑΛΛΑ????
    Από το 1985 που θεωρητικά έπαψε ο θεσμός των εξ εθελοντων,μέχρι και το 2008, οι ΕΔ συνεχισαν να προσλαμβανουν στελέχη και στα 3 όπλα (ΣΞ ΠΝ ΠΑ), τα οποία μετα την μονιμοποιηση τους ακολουθούν πιστά την αντιστοιχη τάξη της σχολής χωρίς να γνωρίζουν καν τι σημαίνουν τα αρχικά ''ΣΜΥ''!!!!
    Τώρα εγώ ρωτάω.. αυτοί δεν σας πηράζουν???? αυτοί που δεν έχουν δώσει καν πανελληνιες είναι μορφωμένοι??? αυτοί είναι άξιοι που είναι το ίδιο με εσας και μπορούν να φτάσουν μέχρι και Σχες υπό προυποθέσεις????? αυτοί γιατί δεν έχουν γνωρίσει τις αντιδράσεις των εκ σχολών?????
    Και τελειώνοντας ρωτάω... γιατί σας πηράζει να προαχθούν οι ΕΜΘ μέχρι υπλγοι όπως έχει διαρευσει?? θα σας φανε το ψωμί??? ενω οι άλλοι δεν σας πηράζει που μπορει να σας προσπεράσουν ιεραρχικά???
    Απαιτώ από κάποιον να μου απαντήσει.
    Αν δεν υπάρχει απάντηση αντρίκια, τότε θεωρώ πως κάνουμε κουβέντα εδώ μόνο για κους-κους και τίποτα άλλο.
    με άλλα λόγια γυναικοκουβεντούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς τον τελευταίο κύριο που σχολίασε.θα πρέπε να υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή όταν αναφερόμαστε σε τόσο λεπτά ζητήματα.μια τόσο σοβαρή απόφαση η οποία θα παίζει ρόλο και στο θέμα μισθοδοσίας. Φαίνεται ότι πάρθηκε ως συνήθως στο πόδι.δεν μπορεί να μπουν όλοι σε ένα τσουβάλι.είμαι αποφοιτος
    της σμυ και το λέω εξαρχής.ποιο το νόημα να προαχθει ο εμθ σε βαθμούς αξιών?ποιο το νόημα ο μον.υπαξκος να προαχθει σε βαθμούς άξιου?αν είναι η λύση αυτή μόνο για να κατευνάσει το πλήθος τότε συμφωνώ.αν ικανοποίησης στη ζωή σας με ένα τριγωνακι η άστρο μπράβο σας.ποιο από τα προβλήματα που μας ταλανίζουν Χρόνια θα λυθεί?το οικονομικό, των μεταθεσεων η της διαμονής σε αξιοπρεπες περιβάλλον για μας και τις οικογένειες μας.αν πληρωθούμε τώρα με τον φέρονται βαθμό εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχει μισθολόγιο διαφορετικών ταχυτήτων για όλους.δηλαδή άλλο μισθο ο εμθ Αλχιας με 21 χρονια και άλλο ο μόνιμος με τα 8.μην αντιδικειτε τζάμπα γιατί δυστυχώς αυτό θέλουν,να μπουμεσε διαμάχες μεταξύ μας.καλή Χρόνια σεολους με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΔΩ.............
    ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΜΘ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ!!!!ΜΕ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ,ΑΠΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥ -ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΑΣ(ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΥΒ!!!!!!!!!!)ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΜΗ!!!!!ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΑΣ!!!!
    ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΕΙ Η΄ ΤΕΙ (ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ -ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ-ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΕΙΕΡΓΙΑΣ)ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΣΕ,ΣΜΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΤΕ!!!
    ΑΡΚΕΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΛΑΨΟΥΡΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ !!!!
    ΞΕΡΑΤΕ ΠΟΥ ΜΚΗΚΑΤΕ ΤΙ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΗΡΕ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ!!!!!ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!!!!
    ΑΡΚΕΤΑ!!!!!!ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΦΟΡΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΦΗΝΩΘΕΙ!!!!
    ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΕΣΑΣ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ 1 ΜΗΝΑΣ ΛΥΒ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ!!!!!!!!!
    ΦΤΑΝΕΙ!!!!!!!ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΜΘ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. FILE 2:18 MAUE PRVTA NA GRAFEIS KAI META MILA PANTVS AN EISAI APO SXOLH EINAI KRIMA GIATI ETSI TOYS JEFTILIZEIS MALLON EPOP EISAI GIATI UA FATE TA LISAKA SAS ETSI KAI DIKAIOUOYN OI EMU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κυριε 2:18μμ καλά τα γράφετε αλλά δεν απαντάτε στο σχόλιο που έγραψα περι εξελίξεως των εθελοντών οπλιτών που προσλαμβάνονταν μεχρι το 2008 και ακολουθούν την εξελιξη σας (ακριβώς) χωρίς να εχουν δώσει καν πανελληνιες!!!!! ..ακόμα ούτε και λυβ δεν εχουν περάσει (τουλάχιστον οι εμθ περασαν λυβ). Για αυτούς δεν λέτε απολύτως τίποτα που με ένα απλο πτυχίο ΑΕΙ (ισως θεολογίας ή βιολογίας..) θα σας προσπεράσουν κυριε 2:18 και θα γίνουν Σχες και εσεις που μπηκατε με πανελληνιες θα ακολουθησετε πισω τους σαν νεώτερος στην ιεραρχια!!! Εδώ θέλω απάντηση... γιατί δεν ενοχλήστε από αυτούς που είναι και ένας πολύ μεγάλος αριθμός στελεχών???????
    Όσο για τον κυριο 1:48 μμ, μιλάτε πολύ σωστα. Δεν πρέπει να αντιδικούμε αλλά να κοιτάζουμε μπροστά γιατί ότι καινουργιο βγαίνει είναι πάντα στο πόδι. Οι εμθ στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αγωνιζονται για 1-2 βαθμούς παραπάνω μονο και μόνο για λόγους ιμαντζ, αλλά είναι θέμα επιβίωσης γιατί αν τελικά πληρωθούμε με βάση το φέροντα βαθμό, τότε ένας εμθ μετά την προαγωγή του σε ανθστη (25 ετη) δεν θα πάρει ποτε πια αλλη αύξηση μέχρι τη συνταξιοδοτηση του, και εκεινη η περιοδος θα είναι γεμάτη σοβαρότατες υποχρεώσεις γιατί θα υπάρχουν μεγάλα παιδιά κτλ.
    Οι εμθ δεν ζητάνε εξομοίωση με τους ανθρώπους που κόπιασαν να περάσουν στις σχολές μέσω πανελληνιων και πρέπει να το καταλάβετε όλοι σας! Οι έμθ ζητάνε το καταληκτικό βαθμό που προβλεπει το ΦΕΚ του 1985! Αυτό για τον κυριο 2:18 μμ. Αν δεν ξερετε τι γραφει το ΦΕΚ μπορείτε να το βρήτε μεσο ιντερνετ.
    Η εξελιξη των ΕΜΘ δεν εχει καμια σχεση με τους ΑΣΣΥ παρ όλη την απαξιωση που φενεται οτι δειχνουν καποιοι γιατι νομιζουν οτι οι ΕΜΘ θελουν να εξομοιωθουν μαζι τους.
    Ελπιζω να εγινα σαφής.
    Εγω όμως ακομα απαντηση δεν πηρα για τα στελέχη του ''παραθυρου'' που ακολουθουν βαθμολογικά τη ΣΜΥ!!!!????????
    ..ενα σχόλιο παρακαλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο κάθε άσχετος με τον θεσμό των ΕΜΘ γράφει ότι του κατέβει και ότι τον συμφέρει. Η εγκύκλιος πρόσληψης μας το 1985 ήταν σαφείς :απόλυση μετά το πέρας της 5ετίας, στην πορεία όμως λόγω τησ επιτυχίας του θεσμού άλλαξε σε παραμονή έως 35 χρόνια υπηρεσίας με καταληκτικό βαθμό του Ανθστή συμπληρώνοντας τα 25 έτη. Η επιδίωξη μας είναι να αποκατασταθούμε βαθμολογικά όπως και οι Εθελόντριες του 1977 που μπήκαν με το ίδιο ακριβώς νομοθετικό πλαίσιο με εμάς, ίδια εξέλιξη. Το τι λέει ο κάθε ΑΣΣΥ είναι δικό του θέμα και δεν με απασχολεί καθόλου, δουλειά του και δουλειά μας. Άλλωστε αυτοί δεν χωνεύονται μεταξύ τους, θα δουν με διαφορετικό μάτι εμάς??
    Τώρα με τους τενεκέδες λάδι και αυγά και χοιρινά που μπήκε ο καθένας τους, αφού τότε έμπαινας έτσι στην σχολή, καλά έκαναν, να μη σχολιάζουν όμως εμάς που το ελάχιστο απαιτούμενο ήταν απολυτήριο Λυκείου, πτυχίο Αγγλικών για ορισμένες ειδικότητες και πτυχίο τεχνικής σχολής επιπρόσθετα. Μαλώστε μεταξύ σας όσο θέλετε για το άν αξίζουμε ή όχι να γίνουμε Λοχαγοί, έχω συμπληρώσει 27 χρόνια, είμαι Ανθυπασπιστής και δεν μου καίγεται καρφί. Με τιμή 1985.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2:18 AFOY EXEIS THN TOLMH KAI GRAFEIS ETSI PES MAS EILIKRINA TI EISAI THS SXOLHS H ANAKATAGHS LYPAMAI POLY PANTVS GIATI UA PREPEI NA JEREI O ELHNIKOS LAOS OTI APO TO BAUMO TOY EPILOXIA KAI PANV ESEIS H ANAKATAGHS KIA THS SXOLHS XREIAZOSASTAN KAI APO DEKA FANELES GIA NA ALAZETAI GIA NA SOBAREYTOYME LIGO PAIRNETAI TOSA LEFTA KAI KAUESTE KAI EXETE TOYS EPOP KAI TOYS EMU POY BGAZOYN DOYLEIA ALLA APO AYTA POY GRAFETAI PIO PANV FENETAI TH EISTAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μη πιστευετε τιποτα συναδελφοι.Παλι μας κοροιδευουν γιατι ερχοντε εκλογες και θελουν ψηφους.Δεν θα μας δοσουν τιποτα παλι αλλα μονο θα μας κοροιδεψουν πάλι και μετα θα τα ξεχασουν ολα ετσι κανανε παντα με τα προβληματα μας.Μας θελουν εργατες και δουλους και αυτη να ειναι τα αφεντικα και να ειναι παντα βολεμενοι.Δεν εχω τιποτα με τους συναδελφους απο τις σχολες αλλα δικεουμαστε κι εμεις βαθμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Otan mphkate stis Enoples Dynameis kserate thn poreia sas... Opote kammia adikia den yparxei... Alliws spiti sas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΜΘ Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι μας νικανε λογω πειρας τι εχω διαβαση μεχρι τωρα και εχω βγει απο τα ρουχα μου....δεν περιγραφεται, ο καθε ασχετος στρατιωτικος ή μη γραφει οτι του κατεβει στο κεφαλι αρα ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΜΘ τι καθεστε και απαντατε?ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΞΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φιλαράκι μου 1:18 γαλαζοαίματε η ότι άλλο είσαι δεν μπορώ να ξέρω τον βαθμό που φέρεις αλλά κάποια στιγμή θα γίνεις Δκτής ή Υδκτής σε κάποια Μονάδα του Στρατού μας.Όταν θα αναλάβεις αυτά τα καθήκοντα και θα σου έρχονται με μετάθεση-τοποθέτηση οι μορφωμένοι και παντογνώστες Αξκάρες από τις σχολές και δεν θα ξέρουν ούτε που θα πανε να κατουρήσουν τον πρότο χρόνο τότε θα ψάχνεις κανέναν αγράμματο ΕΜΘ με 10 και βάλε χρόνια υπηρεσίας να του χώσεις καμιά ΔΧΣΗ.Δέν έχω τίποτα και κανένα κόλλημα ούτε με τους ΣΜΥ ούτε με τους ΣΣΕ αρκεί να έχουν το μυαλό τους ανοιχτό και να μήν τρώνε κολλήματα με τους κατωτέρους τους.Ένας αμμόρφωτος και άχρηστος ΕΜΘ που από τα 14 χρόνια υπηρεσίας τα 11 είναι ΔΧΣΤΗΣ.Δέν θέλω κανένα βαθμό παραπάνω αρκεί να με πληρώνουν δίκαια για την δουλειά και τις υπηρεσίες που κάνω.Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΜΘ.ΔΕΝ ΓΙΝΑΤΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΞΚΟΙ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΟΙ ΑΞΚΟΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΟΛΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΙ.ΓΙΝΑΤΕ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΚΡΥΟ.ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΑΞΚΟΙ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΘ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΣΤΑ.ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΩΣ ΤΟΥ ΕΚΟΒΕ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ.ΛΙΓΗ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΠΟΠ.ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΟΣΤΑ ΤΩΝ ΕΜΘ.ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ,ΟΧΙ ΟΛΟΙ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΚΟΥΣ Η ΤΟΥΣ Μ.ΥΠΑΞΚΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΡΙΖΩΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δυστηχώς παρατηρώ γενικώς οτί ενώ σας εξηγούμε με σαφεστατο τρόπο, οτι τα ΦΕΚ μας αποκαταστούν με δίκαιο τρόπο, αλλά για τον Α ή Β λόγο δεν τηρούνται τα αυτονόητα.. από την άλλη κάποιοι δείχνετε τελικά τον αυτιστικό χαρακτήρα που απέδωσε ο τέος υπουργός!!!!!
    Τελικά το κόλημα είναι δικό σας και όχι των ΕΜΘ..
    Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρώ περιττό να συνεχίσω διάλογο με "κολημένα μυαλά".
    Ότι και να πούμε, ότι και να αποδείξουμε, όσο και να σας αποδείξουμε οτι είμαστε και εμείς οικογενειάρχες και αγωνιζόμαστε το ίδιο, εσείς δεν μπορείτε να καταλάβετε 5 πραγματάκια.
    Παραμένετε σκλαβωμένοι μέσα στην μιζέρια της δόξας που νομίζετε οτι έχετε με το να βγάζετε καθε 3 χρόνια καινούργια φωτογραφία για ταυτότητα. ..για εσάς τελικά όλος ο κόσμος είναι το παραπάνω που γράφω...
    και στην τελική ΝΑΙ ΡΕ 9:46... Αν δεν με γουσταρουν που είμαι ΕΜΘ ας με διώξουν για να "καθαρήσει" ο στρατός.
    Πάντος από επίπεδο βλέπω οτι έχετε όλοι σας επίπεδο νεογέννητης μίγας... ούτε ελληνικά δεν γράφετε.. μήπως είσασταν σκράπες και στην γραφή στο σχολείο???? Μέσα από τα κείμενα που γράφετε δεν μπορείτε να φανταστήτε τι γέλιο πέφτει.. κατα τα άλλα καμαρώστε τις πανελλήνιες σας και αφήστε μας να ζούμε εμείς σαν ΕΜΘ!!!
    Παραπάνω έχει γίνει μια ερώτηση προς τους σπουδαγμενους όσον αφορά τους εθελοντες και ανακαταταγέντες αλλά μάλλον επειδή ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να απαντησουν, απλά βρίζουν τους ΕΜΘ. Ότι γίνεται πάντα δηλαδή!!!!!!
    ...Η 3η σειρά ΕΜΘ ανθστών είναι γεγονός. Θέλω να δω σε μερικά χρόνια που θα είμαστε όλοι τι θα μας κάνετε 15000 ανθστες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΜΘ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΟΜΩΣ.ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΡΤΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ.ΘΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΑΣ,ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ .ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΑΛΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΣΑΣ- ΟΜΑΔΑΡΧΗ ,Β ΔΡΙΤΗ ΤΟΥΣ ΑΛΧΙΕΣ- ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΙΔΡΩΤΑΣ ΣΤΟ Π.ΑΣΚΗΣΕΩΝ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΞΚΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ.ΑΞΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. φιλε 5.45 που λες αγραμματο τον 2.18 τι να σου πω εσυ εγραψες σωστα?γραφε ελληνικα να σε δουμε, greek γραφουν τα παιδακια.να στο πω απλα ελληνικα αν κ δεν μου αρεσει να βριζω,στα π@π@ρι@ μας αν γινεται αξιωματικοι οι εμθ.προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με τους μη κομπλεξικους εμθ!οταν βγαζεις τετοιο κομπλεξ εσυ για τους εποπ που στην ουσια ειναι ιδιοι θεσμοι με διαφορα καποιων χρονων τοτε τι περιμενεις να κανει για εσενα ενας αξιωματικος.ολοι ξερουμε τι δουλεια κανουμε κ για ποιο σκοπο μας εχουν παρει.δεν γινεται να διοικησουμε οι εποπ κ οι εμθ,γι αυτο εχουμε τους αξιωματικους μας αρεσει δεν μας αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 7.03 ΔΕΝ ΕΜΑΘΕΣ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ?ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΖΟΤΑΝΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΜΟΛΟΥΣΕΣ ΑΕΤΟ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΠΙΟ ΛΙΓΟ.
    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ.ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?Η ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ?ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ.ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ .ΑΣΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 6.33 AYTO TO ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΕΣΤΕ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΝΙΓΓΟΣ 6 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ?ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΠΤΥΧΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΗΘΕΛΕ.ΕΣΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ? ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΟΥΤΕ ΤΥΡΙ ΟΥΤΕ ΛΑΔΙ?.ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ.ΒΑΛΤΕ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΚΟΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. AGAPHTE 11:16 DEN PEIRAZEI MAKARI NA MAS DIOJOYN OLOYS TOYS EPOP KAI TOYS EMU GIA NA DV ESAS POY UA KANETE SKOPIES KAI SAN AJKOI AFOY DEN UA EXETE KOSMO UA PERNETE METAUESEIS PIO SYXNA KIA GENIKVS UA DOYLECETE LIGO GIA NA DIKIOLOGHSETE TA LEFTA POY PERNETE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΙ ΕΜΘ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ. ΠΧ ΟΔΗΓΟΣ ΕΡΠΥΣΤΡΙΟΦΟΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΕΡΠΥΣΤΡΙΟΦΟΡΟΥ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ. ΑΝ Ο ΕΜΘ ΗΘΕΛΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ Η ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ.ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΙ ΕΜΘ ΠΡΟΤΗΜΗΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΓΙΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ .ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 12:15 SVSTA FILE MOY ALLA KAI NA MHN PAIRNOYN METAUESEIS KAI NA PLHRONONTAI THS YPERVRIES KAI NA MHN PAIRNOYN MEROS STHS ASKHSEIS GIATI ETSI GRAFEI H SYMBASEI POY YPOGRACAME VSTE NA DOYLECETE ESEIS TVN SXOLVN POY PERNETE 1000 EYRV KAI PANV KAI OYTE TA DIKIOLOGEITE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. FILE MOY12:15 AN DEN BAZAME OPVS LES LITOYS KAI DEMENOYS GIA NA MPOYME ESEI MEXRI SYNTAGMATARXEIS SKOPIA UA EKANES KIA TA TAMEIA SAS UA EIXAN KATAREYSEI ASE APO DOYLEIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. STON 10:57 BRAVO SOY PALIKARE NA SE XERETE H OIKOGENEIA SOU GIA TA OMORFA LOGIA POU GRAFEIS ----- BRAVO SOY--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΜΘ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ..ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΣΤΕ..ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ Κ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΟΠ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΟ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ..ΟΠΟΤΕ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..? ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ Κ ΟΙ ΕΠΟΠ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΓΤ Κ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Κ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΛΧΙΕΣ..??ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ...ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ?ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΣΜΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΜΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ...(ΜΗΝ ΤΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ)ΕΩΣ ΤΟ 1992 ΜΗΠΩΣ?ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΒΑΘΜΟ ΑΛΛΑ ΔΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΤΟΝ Ε.Σ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΚRΑΝΟΣGR,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 12.22 MHN ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ.ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΟΥΤΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ? ΤΙ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΤΕ.ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 1300 ΤΟΝ ΜΗΝΑ?ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ.ΕΚΕΙ ΟΥΤΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ.Α ΞΕΧΑΣΑ.ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ? ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΑΙΖΕΣ ΑΛΛΟΥ ΜΠΑΛΑ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΜΗΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ? ΨΑΞΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΑΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΣ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΣΥΓΡΟΝΟΣ. ΟΙ ΕΜΘ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΠ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΩΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΣΚΟΠΙΑ Ο ΚΛΗΡΩΤΟΣ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΜΘ ΚΑΙ Ο ΕΠΟΠ. ΑΛΩΣΤΕ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΟΜΑΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΜΑΚΡΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΩΤΟΥΣ ΟΠΛΙΤΕΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΙΤΕΡΕΥΣΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ Η ΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ Η ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εγώ ακόμα περιμένω μια απάντηση από τους "γνώστες" για ποιο λόγο δεν ενοχλούνται από την βαθμολογική εξέλιξη αρκετών χιλιάδων στελεχών προέλευσης εθελοντών που εξελίσονται όπως οι παραγωγικοί και που οι τελευταιοι μπήκαν το 2008!!!! (κ στα 3 οπλα συμβαινει αυτό...) απαντήσατε όλοι γενικώς αλλά στην ερώτηση μου κανένας.. όσο για για το θέμα των πανελληνιων, οι εθελοντές δεν γνωρίζουν ουτε καν τη διαδηκασία!!!! ας απαντήσει κάποιος!!!
    Και κάτι άλλο... όπως όλοι γνωρίζουμε κουμάντο στην Ελλάδα κάνει η τρόϊκα. Η αποφαση για τις ΕΔ κ ΣΑ είναι η εξής αγαπητοί μου:
    Οι αποφοιτοι ΑΕΙ (4ους φοιτησης) θα κατανεμηθούν στην κατηγορία ΠΕ και ΤΕ ανάλογα με τις ειδηκότητες και τα μεταπτυχιακά τους (γιατροί κτλ).
    Όλοι οι υπόλοιποι θα κατανεμηθούν στην κατηγορία ΔΕ γιατί δεν υπάρχει σχολή 2ους φοιτησης στον κλάδο των ΤΕΙ. Θα επρεπε η σχολή να είναι τουλάχιστον 3 ετη. Άρα όλοι εκτός από τους ΑΣΣΥ θα ανήκουμε στην κατηγορία ΔΕ, και εκεί θέλω να δω τι θα κάνουμε τα αστερια και τα γαλόνια από τη στιγμή που δεν θα μας φτάνουν τα λεφτά ούτε για για τα βασικά μας ψώνια.
    Αυτό που γράφω ειναι 100% τελειωμένο με την σφραγιδα της Τρόϊκα. Τώρα κάποιος θα ρωτήσει που κολάει ο στρατός με το δημόσιο?(ΠΕ ΤΕ ΔΕ? Δεν κολάει αλλά δυστηχώς δεν αποφασίζουμε εμείς πια...
    Γιαυτό σας λέω.. τα γαλόνια δεν πρέπει να είναι όλη η ουσία της ζωής μας. Ξεκολάτε κύριοι.. Σε λίγους μήνες δεν θα έχουμε να φάμε εμείς και τα παιδιά μας.. Εκτός και οι βαθμοί παίζουν μεγαλύτερο ρόλο από τα παιδιά μας που θα πεινάνε..
    Τώρα αν κάποιος πάρει εστω κ ενα βαθμό παραπάνω (αξκος ή υπξκός ή εμθ ή εποπ) θα είναι για το καλό του, όσον αφορά βιοποριστικούς λόγους.
    Ας ανοίξει το μυαλό μας και ας δούμε λιγάκι μπροστα!!
    Θα παρακαλούσα όποιος θέλει να γράψει κάτι με σκοπό προσβλητικό ή με αρνητική διάθεση να μην το κάνει. Ας είμαστε έστω μια φορά ενωμένοι..
    Δηλαδή με τέτοιο μίσος μεταξή μας, όταν θα γινει κανένας πολεμος, θα σκοτώσει ο ένας τον άλλον???
    Για συνερθετε σας παρακαλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 500 ΕΥΡΩ ΜΙΚΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ.ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΤΕ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΖΗΤΑΤΕ ΞΑΙ ΒΑΘΜΟΥΣ.ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΠΟΚΤΩΝΤΕ ΜΕ ΙΔΡΩΤΑ ΜΕ ΑΙΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΜ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΟΥΤΣΟΣ ΣΤΡΑΒΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ?+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 5:21 ME UES GIA NA KANV TVN YPHRETHSOY KAI NA KANV THS DOYLIES AYTES POY DEN EXEIS KANEI ESEI POTE SOY XAIROMAI GIATI ETSI DEIXNEIS TO EPIPEDO SOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. KATARXIN 5:21 DEN EXEI TA KOTSIA NA MAS PEIS TI EISAI GIA NA SOY APANTHSOYME KATALHLA EPOP SXOLHS ANAKATAGHS PARE DIABASE THN EGKYKLIO KAI META MILA POY TA XRONIA POY EIMASTAN STO IKA UA EPREPE NA PLHRONOMASTAN YPERVRIES KAI SE PERAKALV MHN GRAFEIS ALLO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 6:38 ME TON GRAFIKO SOY XARAKTHRA FENETAI TH EISAI TIPOTA PARAPANV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. OTAN UA GINEI POLEMOS AS PANE OI KYRIOI POY GRAFOYN EDV AYTA TA PRAMATA KAI TO PAIZOYN DIANIES AS TOYS AFHSOYN OI EMU KAI OI EPOP NA MOY DEIJOYN OI KYRIOI POY DEIXNOYN THN DIAGVGH POY PHRAN APO TA SPITIA TOYS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 6:29 PARE DIABASE THN EGKYKLIO KAI META MILA SYGXRONOS STRATOS SHMAINEI KAI ALLA PRAMATA OXI MONO AYTO KAI MAKARI NA KANOYME MONO SKOPIES KAI OI EMU KAI OI EPOP NA MAS PEFTOYN 2 YPIRESIES TO MHNA ALLA EISTE TOSO KOMPLEJIKH GIATI TOTE UA KANETE PIO POLES YPIRESIES KAI UA LYSAJETE TIPOTA PARAPANV MAUE PRVTA KAI META GRACE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. AYTO EINAI ARURO POY AFORA TOYS EMU TOY YPOLOIPOYS DEN TOYS PEFTEI LOGOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΣΕ Η ΣΤΗ ΣΜΥ Η ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΥΡΙΕ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΕΜΘ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΜΕΣΟΝ. ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΕΣΟΝ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΠΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΩΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΟΝΑΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ. ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ.ΑΝΤΕΚΡΟΥΣΕ ΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. EPEIDEI DEN ANHKEIS STO STRATO DEN JEREIS TOTE GIATI FEREIS GNVMH GIA ENA UEMA POY DEN SE AFORA MAUE LOIPON OTI YPARXOYN PTIXIOYXOI EMU KAI EPOP DEYTERON OI BAUMOI POY PAIRNOYN APO TIS SXOLES EINAI KAUORISMENOI KAI DEN DINOYN EJETASEIS TRITON ME TO POY BGAINOYN APO THS SXOLES TRELENONTAI STHN DOYLEIA ASE RE FILE GIATI AN SYNEXISV UA FRIJEIS ALLA AFOY SOY ARESOYN OI EMU KAI OI EPOP GIATI DEN EGINES KAI ESY 8:22

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 8:22 TI DOYLEIA kaneis omvs den exeis ta kotsia na mas peis kai se perakalv mhn grafeis allo ama den jereis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. PES MAS PIO EINAI TO EPIPEDO SOY KAI PIA EINAI H PRAGMATIKH DOYLEIA SOY 8:22 GIA NA SE ANTIKROYSO EPEIXEIRHMATA KAI MAUE OTI PIO PALIA TOYS PARAKALOYSAN NA MPOYN STHS SXOLES GIA NA MHN SOY PV KAI GIA THS PANELHNIES POY LES ANTOIKIMENIKES MHPVS MPOREIS NA ELEGJEIS OLONON TA XARTIA POY GRAFOYN ASE MAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γιατι δεν μας δινετε τους βαθμους που δικεουμαστε τοσα χρονια δουλιας και το ευχαριστο ειναι αυτο?Αν φυγουμε εμεις οι ΕΜΘ δεν θα δουλευει τιποτα μετα στον στρατο θα διαλιθουν τα παντα.Δεν ειπαμε να μας κανουν στρατηγους αλλα μεχρι λοχαγοι επρεπε να φτανουμε οπος διποτε.Τους δικεουμαστε τους βαθμους δεν θελουμε να μας χαρισουν τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη ρε φιλε πριν ηταν το χαος χαχαχαχα ωραιος μου εφτιαξες την μερα!!!like

      Διαγραφή
  60. FILE 8:22 OI KALYTEROI KAI OI ARISTOI TVN PANEPISTIMIVN EINAI POY FERAN THN XVRA SE AYTA TA XALIA ASE JYPNA APO TON LHUARGO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ALLA GIA NA EIMAI SVSTOS YPARXOYN ATOMA TVN SXOLVN POY AJIZEI NA PEUANEIS GIA AYTOYS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΚΥΡΙΕ 8:22...ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ 2009 Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΣΜΥ ΗΤΑΝ 9,999 ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΠΛΑ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ..ΔΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΣΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΠΟΠ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΕΙ...ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΟΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑΣΙΜΟΙ?ΟΧΙ ΔΝ ΝΟΜΙΖΩ.ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΣΜΥ...ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΜΥ=ΤΕΙ.ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟ KRANOSGR.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αναφέρομαι στον 10:00μμ και με όλο τον σεβασμό δεν συμφωνώ με την παρατηρησή σου όσον αφορά το ΣΜΥ=ΤΕΙ.
    Το ΤΕΙ απαιτεί 6-8 εξάμηνα και 1-2 εξάμηνα πρακτηκή καθώς και στην πτυχιακή απαιτείται πανεπιστημιακή εργασία ολοκληρομένη και τυπομενή σε μορφή εκδομένου βιβλίου και το πτυχίο τελικά το λαμβάνει ένα 10% των φοιτητών, δηλαδή όσοι κατάφεραν όχι μόνο να περάσουν στο ΤΕΙ μέσω πανελληνίων, αλλά είχαν και τα κότσια να το τελειώσουν.
    Η ΣΜΥ απαιτεί 2 χρόνια στρατιωτικής συμπεριφοράς και δεν "κόβεται" κανένας, αλλά αποφοιτούν σχεδόν όλοι (κόβονται και κάποιοι λόγω Ι3 και πάνω).
    Άρα το ΤΕΙ δεν είναι ισότιμο με τη ΣΜΥ επι της ουσίας.
    Αυτός είναι και ο λόγος που η τρόϊκα δεν αναγνωρίζει τη ΣΜΥ σαν τομέα Τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΤΕΙ) και θα τοποθετήσει τους απόφοιτους της, στη ΔΕ (Δευτεροβαθμια εκπ) με το νεο μισθολόγιο.
    Ουσιαστικά, μπορεί να χρειάζονται πανελληνιες για την είσοδο στη σχολή, αλλά με βάση πάντα τις διαταγές της Ευρωπαϊκής ένωσης (εκεί δεν υπάρχουν σχολές υπξκων και το ξέρουμε όλοι μας), η ΣΜΥ τοποθετείται ανάμεσα σε ΙΕΚ και ΤΕΙ με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Από ότι είδατε μιλάω με επιχειρήματα και με αποδείξεις και το μορφωτικό επίπεδο μου δεν είναι χαζού. Ας το βουλώσουμε όλοι λοιπόν και ας περιμένουμε τις δυσάρεστες εξελίξεις που μας περιμένουν.
    Αν κάποιος γνωρίζει το θέμα καλύτερα από εμένα ας με διαψευσει με κόσμιο και πολιτισμένο τρόπο, και όχι με γαυγίσματα όπως βλέπω παραπάνω.
    Ντροπιάζετε κύριοι τη στολή που φοράμε.
    Σε λίγο καιρό θα μας ορμάει ο κόσμος όπως ορμάει στους πολιτικούς.
    ...και για να τελειώνω σας λέω οτι είμαι ΕΜΘ και δεν θέλω να εξομοιοθώ με τον απόφοιτο της ΣΜΥ σε καμια περίπτωση. Ακόμα όταν βγήκε η διαταγή για τους πτυχιούχους, δεν κατεθεσα το πτυχίο μου γιατί το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ασχοληθώ με τα παιδιά μου και να τα σπουδάσω. (μπηκα στα 23 γιατί η σχολή μου ηταν 4 χρόνια)!!!
    Δεν θελω τους βαθμους της ΣΜΥ όπως και όλοι οι ΕΜΘ.
    Θέλω μόνο να λάβω τους βαθμους που αναφερει η εγκυκλιος που υπέγραψα και πιστεψτε με έχει κάτι ψιλά γράμματα που δεν τους έχει δώσει κανένας σημασία.
    Καλή χρονιά και βάλτε μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κυριοι αυτα που διαβαζω με αφηνουν αναυδο.Δεν
    πιστευω στα ματια μου.Σοβαρευτειτε "πολυ" απο ολες
    τις πλευρες.Ειμαι ΕΜΘ του '85 και ΤΘμενος.Ικανα και ανικανα στελεχη υπαρχουν παντου και στους ΕΠΟΠ
    και στους ΕΜΘ και στους των ΑΣΣΥ και στους της ΣΣΕ.Εδω εχουμε ενα προβλημα ολοι σοβαρο (το μισθολογιο) το οποιο πρεπει να αντιμετωπισουμε ολοι μαζι ενωμενοι.Αντι να κατεβασουμε ολοι ιδεες καθεστε και λογομαχειτε?Αυτο σημαινει οτι
    τα περνατε ολοι καλα και σας ενδιαφερουν τα δευτερευοντα προβληματα.Τι σας ενδιαφερει εαν οι
    ΕΜΘ θα παρουν 2 βαθμους παραπανω και τωρα ενοψη του νεου βαθμολογιου,θα φαμε το ψωμι σας?Θα εισασταν ευχαριστημενοι εαν ζουσε η δικη σας οικογενεια καλα και πεινουσε του "δηθεν" συναδελφου σας?Το γνωριζετε οτι ο ΕΜΘ και 50 χρονια να δουλεψει με τα ισχυοντα θα παιρνει μισθο Ανθστου?Σας αραισει αυτο?Ζητησε κανενας ΕΜΘ να φτασει βαθμολογικα στους βαθμους των ΑΣΣΥ?Αδικο δεν ειναι ενας ΔΕΑ να αποστρατευετε
    με ανωτερο βαθμο απο εναν ΕΜΘ?Αδικο δεν ειναι που οι εθελοντες και μονο οι εθελοντριες του 88
    με τον ν.'74 να εξελισονται βαθμολογικα οπως των
    ΑΣΣΥ?Αδικο δεν ειναι οι ανακαταταξεως να εξελισονται καλυτερα απο τους ΑΣΣΥ?Αυτοι εβγαλαν καποια σχολη?Για αυτους γιατι δεν μιλατε?Και τωρα ειδικα εν οψη του ν.μισθολογιου που ζητουμε
    οι ΕΜΘ 2-3βαθμους παραπανω για να βγαζουμε τα προς το ζειν πειραχτηκατε?Για ποια στρκη παιδεια
    μιλατε?Απο τον 9το του '84 εως τον 9το του '85 ημουν εσωκλειστος μεσα σε ΤΘμενες μοναδες,ειναι
    δυνατον καποιος που αποφοιτουσε απο την ΣΜΥ να ειχε καλυτερη στρκη παιδεια απο εμενα?Καλυτερα
    να αυτοκτονουσα.Ξερετε τι σημαινει ζωη κληρωτου
    σε ΤΘμενη μοναδα την περιοδο 84-85 για 24 μηνες?
    Καταρχην εκεινη την εποχη δεν εισαγοταν στιςΑΣΣΥ
    με πανελλαδικες.Πιστευετε οτι ηρθε Μ.Λοχιας το 87 επι sismik στους χωρους διασπορας πανω στον Εβρο (ενω βρισκοταν στο Κεντρο μετα την ΣΜΥ)εκτακτως με πλαστικα πιατακια και πιρουνακια
    για να τρωει και ολοι οι υπολοιποι στις καραβανες(φυσικα τον βλεπαμε σαν εξωγηινο) και ξαφνικα φυσαει ενας αερας του περνει το φαγητο
    και εμεινε νυστικος ολη την ημερα αφου ο Ιλχος
    δεν τον επετρψε (εσκεμενα βεβαια)να παρει αλλο φαγητο?Αυτη ειναι η στρκη παιδεια?Ποιος απο αποφητος απο την ΑΣΣΥ δεν ρωταει να μαθει οταν
    παει στην μοναδα τα παντα(εκτος απο ασκησεις ακριβειας)?Να πιασω τωρα και τους αξκους.Καποιος σχολιαστης αξκος αναφερει οτι οι αξκοι βρισκουν
    λυσεις για ολα.Σας πληροφορω οτι υπευθυνοι για την κατασταση των ΕΜΘ και οπως φαινεται και των
    ΕΠΟΠ (γιατι γινονται ακριβως τα ιδια λαθη)ειναι υπευθυνοι και μονο οι ανωτεροι και ανωτατοι(οχι βεβαια ολοι) Αξκοι.Ειναι δνατον ενας ΕΜΘ η ενας ΕΠΟΠ πρωτου συμπληρωσει το 45 ετος της ηλικειας του να καθεται σε γραφειο η να αλλαζει καθηκοντα
    η να παιρνει κατι μυστηριες μεταθεσεις και αποσπασεις?Εδω δεν μπορουν να βρουν λυσεις με το
    υπαρχον εμψυχο δυναμικο θα βρουν λυσεις με την απουσια αυτων?Ειναι δυνατον ο κατωτερος να αποκαλει τον ανωτερο κυριο και να μη συμβαινει
    και το αντιθετο?Μπορειτε να φανταστειτε ποσο σοβαρο ειναι αυτο το οποιο σημαινει αλληλοσεβασμος.Εμενα παντος οταν με αποκαλουσε
    καποιος αξιωματικος κυριο γινομουν χαλι να με πατησει.Ειναι δυνατον ολα μα ολα τα στελεχη να κανουν διαφορετικες σε αριθμο υπηρεσιες?Δηλαδη
    ο ΕΠΟΠ δεν εχει προσωπικη ζωη και οικογενεια και
    εχει ο Αξκος η ακομη και ο ΔΕΑ(αυτο το ερμηνευει
    κανενας ΣΚ?Ειναι δυνατον ενα στελεχος οπλου να παιρνει ιδιες αποδοχες με ενα στελεχος σωματος?Πολλα αλλα εχω να γραψω τουλαχιστον
    για να ερεθισω καποιους και να αποδειξω οτι το προβλημα δεν ειναι η βαθμολογικη εξελιξη των ΕΜΘ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ.ΠΧ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ 1.07 ΤΟ 81 Η ΤΟ 82 ΜΕ ΤΟ 85 Η 87.ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ Μ.ΥΠΑΞΚΟ ΒΑΡΒΑΤΟ ΤΟ 87 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΝΕΟ Μ.ΛΟΧΙΑ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟ 87 ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ.ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΟΠΟΥ ΛΕΣ.
    ΑΠΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΦΤΑΙΝΕ.
    ΝΑΙ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΥ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕΙΩΘΗΚΕ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΑΖΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ 1000 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΟΙ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΞΕΣΚΟΥΦΩΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΙ ΣΚΥΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΔΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΡΟΣ 7 Ιανουαρίου 2012 1:07 π.μ.
    64 σχολια και μονο το δικο σου λεει τα πραγματα οπως ειναι!!! ολοι οι υπολοιποι ειναι για κλαματα και για λυπηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠ. ΤΗ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ. ΕΛΕΟΣ.ΟΛΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ.ΑΚΟΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο κοσμος εαν καιγεται τον καψανε και τον καινε οι
    ιδιοι.Ο στρκος μια ζωη καμενος ειναι,του συμπαρα
    σταθηκε η του εδωσε κανεις σημασια εως τωρα?
    Εαν ολοι δουλευαν τα ωραρια των στρκων και επερναν
    τις αποδοχες των στρκων πιστευετε οτι θα βρισκομα-σταν σε αυτη τη κατασταση?Ακομη και τον ιδ.υπαλληλος λογω των συνδικατων δεν μπορουσε να
    τον μιλησει η να τον αδικησει μεχρι πρωτου 2-3
    χρονια κανεις.Πιστευετε οτι σχεδον σε ολο το
    δημοσιο ακομη και στο πολ.προσωπικο των ΕΔ τοσα χρονια περνανε εικονικες υπερωριες?Ο στρκος πηρε
    εστω και μια ωρα υπερωρια?Απο πρωσοπικη ομολογια
    καποιος γνωστος σκουπιδιαρης μου ειπε μια μερα
    οτι δουλευουν το πολυ 3 ωρες την ημερα,διοτι οπως μου ειπε τους λεει ο δημος να καθαρισουν
    καποιες οδους π.χ με 100 καδους,αυτοι τωρα ειτε
    σε τρεις ωρες τους φορτωνανε ειτε σε οκτω προβλημα τους και μετα φευγανε στα σπιτια τους,
    αυτος ομως ο ανθρωπος επερνε περισσοτερα χρηματα
    απο εμενα με λιγοτερα χρονια υπηρεσιας και με
    λιγοτερες γραμ.γνωσεις.Ζουμε σε καποιο κρατος
    δικαιου για να πω παρτε και ολοκληρο τον μισθο
    η νομιζει κανεις οτι αν θα μας παρουν και ολο τον μισθο θα βγουμε απο την κριση, λετε να φταιει αυτο?Οσο για τους ΕΜΘ και τους ΕΠΟΠ διεκδικησαν οι ανθρωποι εως τωρα τιποτα?Βλεπουν ομως οτι ερχεται ειδικα σε αυτους η καταστροφη
    (με το ν. μισθ. και με τις αποδοχες συνφωνα με τον δκτικο βαθμο).Ενας ΕΜΘ στα τα 25 ετη υπηρεσιας προαγεται Ανθστης με Β.Μ=863 και μετα
    τελος,το ιδιο και χειροτερα ενας ΕΠΟΠ,μετα τα 35
    ετη υπηρ.προαγεται σε Αλχιας με Β.Μ=836.Θα ηταν αδικο να παρουν τουλαχιστον μετα τα 25 ετη υπηρ.
    2-3 βαθμους για να βγαζουν τα προς τα ζειν?Κυριοι αφου δεν υπαρχει βουληση εκ των ανωτερω
    να σωσουν την χωρα,ο στρατιωτικος θα την σωσει
    και να θελαμε δεν μπορουσαμε μονοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΑΜΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΜΑΘΗΤΑΡΑΔΕΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΓΑΤΕ ΣΤΥΑ ΣΥΔ ΚΤΛΠ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 1.07 O IΛΑΡΧΟΣ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΑ ΦΑΕΙ?ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΟΣ ΗΤΑΝ? ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ?Ο ΙΛΑΡΧΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΑΣΧΟΛΟΥΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙ ΤΟΥ ΛΟΧΙΑ?ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΧΙΑΣ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΑΚΟΜΑ Η ΩΡΑ ΜΟΥ?ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΣΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟ.ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ.ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 31+.
    ΕΝΑ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ.ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΑΚΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΥΡΙΕ 9 ΚΑΙ 37.ΟΙ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΘ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΥΡΙΕ 9 ΚΑΙ 37 ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΜΟΙΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ,ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Δ Ε Ν ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ,ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ 3 ΚΑΙ ΛΙΓΟ..ΕΧΟΥΝ ΕΝΟΙΚΙΟ ΜΟΝΙΜΑ,ΠΑΙΡΝΟΥΝ 1 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ Κ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.. Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΕ...ΟΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΤΡΩΓΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΧΗΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ...ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ?????ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΗΛ Ο ΣΣΑΣ, Ο ΣΣΕ, Ο ΣΜΥ, Ο ΕΜΘ,Ο ΕΠΟΠ ΚΤΛ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ 3 ΚΑΙ 60.ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΛΛΑ ΨΑΞ ΤΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΩΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΨΑΞ ΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΜΘ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΠ ΜΑΘΗΤΑΡΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟ KRANOSGR.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγας εισαι κυριε , και θαυμαστα τα εργα σου!! Μπραβο ρε πρωτη φορα νιωθω οτι ΕΠΟΠ- ΕΜΘ βρηκαν βρηκαν τον στοχο τους , βρηκαν τον προορισμο τους.Αλλα με μπερδεψες ρε ΕΠΟΠ τελικα αγαπιεστε η οχι με τους ΕΜΘ;

      Διαγραφή
  72. Ο ΕΜΘ 85 προς 10.45.Εαν εισαι ανδρας με αρ....δια
    πεσμου τι προελευσης εισαι, τι ταξης και ποιου
    οπλου η σωματος για να
    μπω στον κοπο να σου απαντησω αναλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΜΘ 85 ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΞΕΣ!!ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΓΛΕΙΨΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ!ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 5.22 ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ.ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ ΕΠΕΣΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.
    ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΑΣ, ΧΑΜΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ,ΚΑΙ ΛΕΣ ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΑΛ...ΙΕΣ.ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ .ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΩ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ.
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΟ.
    ΣΕΒΑΣΜΟ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΜΘ 85 ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΑΝΑΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ.ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ? ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΝΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΞΕΡΟΛΑΣ.Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ.ΕΧΕΙΣ ΚΟΜΠΛΕΧ ΜΕΓΑΛΟ.ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΣΑΙΤ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ.ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΒΡΙΖΕΙΣ ΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ.ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΕΣΩΚΛΕΙΣΤΟΣ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ Τ/Θ ΤΟ 84-85.ΤΟΤΕ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ 1/6.ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΤΕ. ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ? ΑΦΟΥ ΡΕ Β....Α ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΛΥΦΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΜΙΛΙ Η ΤΙΣ ΕΛΞΕΙΣ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΣΟΥ ΚΥΚΛΟ Η ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ Η ΟΤΑΝ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΝΔΡΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ. ΜΕΓΑΛΕ ΑΝ ΨΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ.ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 11.12 ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΤΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΜΥ.ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΦΡΑΠΕ 8 6ΜΗΝΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΙ ΛΟΓΩ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ.ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
    ΑΝΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛ...ΙΕΣ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΔΕΣ.ΤΙ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΘΕΣΕΣ? ΣΝΟΜΠΑΡΕΣ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΔΗΛΑΔΗ?
    ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Όταν αρχίσουν οι απολύσεις και στον Ε.Σ. θα πέσει γέλιο με όλους τους μορφωμένους ΕΠΟΠ-ΕΜΘ.Θα τους δοθεί η ευκαιρία να δείξουν τι αξίζουν έξω από το στράτευμα.Όπως λένε και η ίδιοι άλλωστε,δεν θα έχουν πρόβλημα να σταδιοδρομήσουν επιτυχημένα για ακόμα μια φορά!Οι αγράμματοι ας μείνουμε στον Ε.Σ. δεν πειράζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. κοντευω να κλαψω με τον πονο σας .ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ ΤΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ;Τελικα οτι το κομπλεξ ειναι ο βαθμος με πεισατε.Σας καμαρωνω βρε.... ειστε ετοιμοι για κατι νεο στον Ελληνικο Στρατο ;προτεινω και εγω λοιπον με την σειρα μου να σας βαλουν ολους δκητες να σας δω ρε στραταρχες τι θα κανετε.κρινετε , κρινετε ....... ολοι κατα την ταπεινη σας γνωμη ειναι ακαταλληλοιγια Αξκοι .Μονο εσεις ειστε αξιοι , δουλευταραδες, ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ με κανετε και γελαω .Το ποιο πετυχημενο ειναι των ΕΠΟΠ , ακομα δεν μονιμοποιηθηκαν και θελουν να γινουν Λγοι.Ειστε τελειοι παναθεμα σας . ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΤΡΟΠΗ πως τολματε να αμφησβητειτε τις σχολες του Στρατου .Τι προσπαθειτε να κανετε , να απαξιωσετε ολο το συστημα; Δεν καταλαβατε ακομα τι σας θεωρει η υπηρεσια; Τον λογο που σας πηρε και υπαρχετε;
    Τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα //οι ευελπιδες και οι ΣΜΥ μπηκαν με τυρια και τετοιες αηδιες//τα μορια ηταν μονο 9990// ,αφου λοιπον με κρητηριο τα 9990 μορια δεν μπηκατε στην ΣΜΥ αλλα μπηκαν καποιοι αλλοι καντε την αυτοκρητικη σας . Πιστεψτε με δεν με νοιαζουν οι βαθμοι που θελετε .ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΙΣΟς ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΤΕ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟΥς ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 12 02 ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ.ΑΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ Μ.ΥΠΑΞΚΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΝΤΕΣ, ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ.ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΙΣΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΣ. ΤΟΤΕ ΚΑΝΑΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΛΕΓΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ,.ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΞΚΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΞΚΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΜΠΗΚΕ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΑΚΟΥΣ ΠΑΝΤΟΥ <>.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.ΤΟΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΞΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ Jan 10, 2012 02:02 PM...ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΕΠΟΠ ΣΤΗΝ ΣΜΥ ΓΙΑΤΙ ΦΥΛΑΓΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ..ΟΚ?ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΓΙΝΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ ΣΕΝΑ...ΨΑΡΑΚΑ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΜΣΠΡΟ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΛΕΣ...

      Διαγραφή
    2. Οχι και ψαρακας 28 σου λεει κατι ; το καλοκαιρι ερχομαι κοντα σου , τοτε θα δεις τον ψαρακα χαχαχαχα....σουπια

      Διαγραφή

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.