Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΕΜΘ

Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να αναφέρω κάποια πράγματα σχετικά με τις προαγωγές των ΕΜΘ.
Ξ Υ Π Ν Α Τ Ε συνάδελφοι βάζουν τους θεσμούς που εκείνη δημιούργησαν να τρώγονται μεταξύ τους και αυτοί αλωνίζουν, μειώνουν επιδόματα, δεν ξεκαθαρίζουν το τοπίο των μεταθέσεων, δεν ενδιαφέρονται να δώσουνε κίνητρα να μείνουμε στις παραμεθόριες περιοχές ώστε και τα δικά μας παιδιά να αποκτήσουν φίλους και να μην είμαστε μια ζωή σαν τσιγγάνοι...

ασκούμαστε πάντα τα ίδια άτομα καθώς οι κληρωτή μας τελειώσανε αντί να κάνουμε 2 εξαήμερα και βολές βαρέων οπλών χωριστά και νυχτερινές και καθολικές και επανδρώσεις κ.α……… ας σκεφτούνε κάποιοι επιτέλους ότι τα κάνουν πάντα τα ίδια άτομα με μείωση τους στο 50% τι θα άλλαζε?
 Όσο για κάποιον συνάδελφο που είπε ο ΣΚ 20-1 λέει Δνεας – Αλχιας να μην ξεχνάει ότι αυτός που προέρχεται από την λεγόμενη ΣΜΥ κακώς γίνεται κάποια στιγμή Αξκος καθώς θα έπρεπε να μένει εκεί που λέει η προέλευση του, δηλ Υπκξκος. Για αυτό κοιτάξτε λίγο τι συμβαίνει γύρω μας γιατί βλέπω πολλούς Υπξκους να τα έχουν βάλει με τους ΕΜΘ. Παλικαράκια μου εγώ τα χρονάκια μου τα έχω 30 κάποια στιγμή θα φύγω οι ΕΜΘ βοήθησαν το στράτευμα σε βαθμό που δεν φαντάζεστε γιατί είστε μικρά ακόμη, μην ψωνίζεστε και κοιτάξτε να ενωθείτε γιατί αν σας διασπάσουν Χ Α Σ Α Τ Ε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ΕΜΘ που είχα υπό τις διαταγές μου αρκετά χρόνια.
Αναγνώστης

65 σχόλια:

  1. 'Ενα μεγάλο μπράβο για το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θεωρώ οτί όπως αυτός ο κύριος που έγραψε το παραπάνω κείμενο, υπάρχουν αμέτρητοι οπου για τους ΕΜΘ έχουν να γράψουν μόνο καλά σχόλια. Αυτό δείχνει οτι τελικά η όλη φασαρία πραγματοποιηται από μερικούς υποτιθεται μορφωμένους που τελικα απο ότι βλέπω η μόνη γνώση τους είναι η αμάθεια των άλλων!!!!!
    εγώ προσωπικά με όλους τους συναδελφους μου ποτέ δεν είχα κάποιο προβλημα και ερχεται ο παραπάνω κύριος και το αποδεικνυει περιτρανα οτι όλοι υπάρχουμε για έναν κοινο στόχο και σκοπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ena megalo mpravo ston kirio poy egrapse to kimeno...o emth kselasposan pola pragmata stin ipiresia opos tora i epop...as mas poy i fostires poy den theloyn kati tetio

    1]poses ipiresies tha ekanan xoris emas?

    2]pios tha ekove ta xorta?pios tha asprize?

    3]pios tha evgaze kinisis?

    kai ala pola...apla gia na telionoyme afto poy tha gini tha gini dioti poli apla efigan poli se sintaksi kai kanoyn poles ipiresies i aksiomatiki.kai oxi giati mas agapisan ksafnika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με τα ανωτέρω ως προς την προσφορά των ΕΜΘ συναδέλφων στο στράτευμα. Η εμπειρία τους και οι γνώσεις τους προσδίδουν σιγουριά τόσο σε μέρος του υπόλοιπου προσωπικού, όσο και στην καθημερινή λειτουργία των Μονάδων. Ήδη οι πρώτες σειρές είναι πολύ κοντά ή έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης και με τις φετινές μεταθέσεις, πολλοί ΕΜΘ μετακινούνται σε γενικές θέσεις ή σε Στρατιωτικά Εργοστάσια κλπ. Ο θεσμός των ΕΠ.ΟΠ συμπληρώνει 10 χρόνια ύπαρξης και ο ρόλος τους υπό αυτές τις συνθήκες, θα αναβαθμιστεί. Θα αναλάβουν πόστα (ήδη συμβαίνει), ευθύνες και θα πρέπει σε πολλές περιπτώσεις να αντικαταστήσουν τους ΕΜΘ συναδέλφους.Θα πρέπει να παραμείνουμε ενωμένοι, καθώς η ανώτερη κάστα ποντάρει στο διαίρει και βασίλευε... Καλώς ή κακώς (και θα πρέπει να το αποδεχτούν όλοι) οι ΕΜΘ και οι ΕΠ.ΟΠ. αποτελούν την κινητήριο δύναμη του Στρατεύματος. Πρέπει απο την πλευρά μας να συνεχίσουμε να αποδεικνύουμε οτι η προσφορά μας είναι καταλυτικής σημασίας και παράλληλα να διεκδικούμε ο,τι δικαιωματικά μας ανήκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΜΘ ΑΞΚΟΙ.
    ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΠ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΤΥΧΙΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προερχομε από τη ΣΜΥ εχω 20 χρονιά υπηρεσίας κ συμφωνώ να γιάνουν οι ΕΜΘ αξκοι κ γιατί γίνετε τόσος ντόρος δε μπορώ να καταλάβω.Εδω γίνανε κ υπάρχουν ακόμα σε βαθμό ΑΝΧΗ άτομα που ήταν δόκιμοι κ για ένα μεγάλο διάστημα ήταν εκτός στρατού οι παλιότεροι το γνωρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε απάντηση του σχόλιου πιο πάνω !!! Εγω δεν εχω δει ούτε έναν ΕΠΟΠ απόφοιτο ΑΕΙ!!!

    Έλεος δηλαδή...θα μας τρελάνεις ρε μεγάλε??? Καημό το χεις να γίνεις Αξκός????

    Με 10 χρόνια και ..τσακ ΕΠΟΠ=Παλιακός ΕΠΟΠ.....Πρέφα δεν έχεις πάρει μεγάλε απο το Στρατό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nai Nai Nai...Να γίνου οι ΕΜΘ αξκοί...!!
    Ετσι ενας ΕΜΘ με 20 χρόνια υπηρεσίας και μερικές δεκάδες μέρες φυλακής θα χει εκείνα τα μόρια που απαιτούνται για να καλύψει μία κωλοθέση σε μία κωλομονάδα κάπου στο Θεό...!!!

    Ναι Ναι Ναι...!!!!Είμαι μαζί σας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαβάστε με προσοχή τι γράφω!!!!
    Ας πάψουμε επιτέλους να βγάζουμε τα μάτια μας και να γινόμαστε περίγελο στον κόσμο!!!
    Ας δείξουμε οτι εκτός από βαθμούς και μισθούς, ενδιαφερόμαστε για την πατρίδα!!!
    Όσο για το θέμα των βαθμών είναι τελειωμένο γιατί υπάρχει ''νομικό πρόβλημα''..
    Οι ΕΜΘ είναι θεωριτικά η τελευταία κατηγορία ''εθελοντικού προσωπικού'' (για οσους ξερουν τι σημαινει εθελοντικο προσωπικό) και παρ' όλα αυτά οι ΕΔ συνεχιζαν για μια 15τια ακόμα απο το 1985 να προσλαμβάνουν υπξκους μη παραγωγικων σχολων που εξελισονται κανονικα και για αυτους οι εκ των σχολων δεν μιλανε παρα τους ενοχλουν οι ΕΜΘ!!!
    ..για ψαξτε το λιγάκι!!!!!!!!!!!!
    ..η διαταγή είναι ετοιμη και μην ακούτε τα παιδάκια που γράφουν εδω μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε οχι και οι ΕΠΟΠ ιδιοι με τους ΕΜΘ!!!Εγω τοσα χροναι δεν ειδα κανεναν ΕΠΟΠ αποφοιτο ΑΕΙ!!!Οι ΕΠΟΠ ειναι χειροτεροι και απο φανταροι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. για τους μουσικους που ειναι εθελοντες και ξεκινανε απο δνεις αλλα ακουλουθουν αυτους της ΣΜΥ γιατι δε σας πειραζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι να γίνουν Αξκοί οι ΕΜΘ γιατί το αξίζουν, και αυτό το ξέρουν όσοι υπηρετούν σε Μονάδες!
    Ένας ακομπλεξάριστος απόφοιτος ΣΜΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνάδελφοι,προέρχομαι από ΣΜΥ,και συμφωνώ στο να γίνουν και οι ΕΜΘ αλλά και οι ΕΠΟΠ Αξκοι άμα το αξίζουν.Κι όταν λέω να αξίζουν δεν εννοώ να βάφουν ή να λύνουν το όπλο τους ή να κόβουν καλά χορτάρια.Ας γράψουν το όνομα τους σωστά και καμιά πρόταση χωρίς ορθογραφικό λάθος και μετά τα λέμε.Ούτε λόγος για εξετάσεις σε επίπεδο ανάλογων εισαγωγής ΣΣΕ ή ΣΜΥ ή ΑΕΙ ή ΤΕΙ γιατί τότε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.Δεν τους καταδικάζω όλους,αλλά ρε παιδιά η αλήθεια είναι οτι στατιστικά σε ένα τυχαίο σύνολο π.χ. 10 ατόμων ,οι 3 θα είναι απαράδεκτοι,οι 5 μέτριοι και οι 2 ικανοί και άριστοι.Στην περίπτωση των παραπάνω θεσμών από αυτά που βλέπω εγώ,οι απαράδεκτοι υπάρχουν,οι μέτριοι συνήθως είναι και αδιάφοροι,και οι άριστοι και ικάνοι,σηκώνουν και το βάρος για τους υπόλοιπους.Η λύση είναι απλή: προαγωγή στους ικανούς ανεξαρτήτου θεσμού και μπούλο σε αυτούς που είναι μόνο για να βοσκάνε πρόβατα και για να κόβουν χόρτάρια.Αξιοκρατία. Δεν καταδέχομαι να είμαι ομοιόβαθμος με αγράμματους,με ορκ και όποιον άλλον μπήκε στο στρατό γιατί έξω δεν θα χε στον ήλιο μοίρα.Όπως και δεν καταδέχομαι να έχω και συμμαθητές στη σχολή οι οποίοι είναι ανίκανοι για πολλά πράγματα.Όμως ας όψονται οι άτιμες οι πανελλήνιες στις οποίες (δεν γνωωρίζω πως) επέτυχαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mipos sas simferei na ginoyn gia na boulosoun tripes apo tis toses apostraties?????Lew mipos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω σε ποιο Σώμα υπηρετείται και δεν έχετε δει ΕΠΟΠ με πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ αλλά εγώ που υπηρετώ στην αεροπορία είμαστε πάρα πολλή ΕΠΟΠ με πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς τον “10 -8-2011 – 1:03 πμ.”

    Σε παρακαλώ διάβασε το μήνυμα σου προσεκτικά.

    Τέτοια πτυχία έχετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να μην τους παίρνει όμως όλους η μπάλα γιατί οι ΕΠΟΠ στην στρατολογία είναι όλοι απόφοιτοι ΑΕΙ-ΤΕΙ,δεν ξέρω τι κάνουν στα άλλα σώματα και δεν με αφορά,
    αφορά τον -9 Αυγούστου 2011 6:47.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οι αξιωματικοι αξιωματικοι και οι υπαξιωματικοι υπαξιωματικοι ακομα και αυτοι τις ΣΜΥ αν δεν κανω λαθος λεει σχολη μονιμων υπαξιωματικων ! γιατι νομιζω πως εχετε μπερδεψει τα μπουτια σας παλικαρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. to arthro afto einai gia tous EMΘ an den apatome! ta epop stars pou kolane twra ??????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. με ποια προσοντα θα γινεις αξκος ρε παλικαρι? με τους 3-4 μηνες εκπαιδευσης που κανει και ο στρατιωτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 9 Αυγούστου 2011 10:32 μ.μ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 10 Αυγούστου 2011 1:47 π.μ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΔΗΛ ΤΙ ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΣΧΟΛΗ ΥΠΑΞ-ΑΞΙΩΜ Η ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιατί οι δόκιμοι πόσους μήνες κάνουν εκπαίδευση και γίνονται αξιωματικοί ρε παλικάρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.... ΑΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΜΘ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ..ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΘ ΔΡΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΩΣ,ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ? ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΜΘ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ... ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΠΧΙΕΣ...ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Για να τελειωνουμε με το θεμα.
    ''Συναδελφοι"" εκ παραγωγικων σχολων ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ.
    Απλα καντε λιγο υπομονη και ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ οπως εμεις.!!!!!!!!! Και εις αλλα με υγεια. Αμαν πια με την σχολη σας. 2 χρονια και νομιζετε οτι βγαλατε το Πανεπιστημιο της Οξφορδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!Ρε χαλαρώστε λίγο!Τι τρώγεστε λες και έχετε να χωρίσετε κανένα χωράφι!!!Τι πράγματα είναι αυτά δεν ντρεπόμαστε λίγο κοτζάμ μαντράχαλοι και κάνετε σαν 10 χρονών παιδάκια που μαλώνουν γιατί ο ενός λέει οτι έχει καλύτερο πατίνι απ΄τον άλλων.Και εγω ΕΠΟΠ ειμαι και δεν με απασχολεί καθόλου αν οι συνάδελφοί ΕΜΘ γίνουν αξιωματικοί ,στο κάτω κάτω δεν επιβαρύνομαι εγώ και πιστευω κανένας ΕΠΟΠ άμα γίνει αυτό.Στο κάτω κάτω οι ΕΜΘ το παλέψανε και άμα το κερδίσουν δεν θα έχουν άδικο γιατί οι ΟΠΥ γυναίκες έχουν φτάσει αξκοι.Τώρα το θέμα με το ΑΕΙ-ΤΕΙ που έχει τελειώσει κάθε συνάδελφος δεν μου λέει κάτι, διότι όσα και πτυχία αμα έχεις την σκοπιά και την βλακεία που κουβαλάν μερικοί δεν την γλυτώνεις αλλά ούτε γίνεσαι άνθρωπος με τα πτυχία αν η οικογένεια σου δεν σου έχει δώσει την σωστή παιδία θα παραμείνεις πρόβατο που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να τρώει, να χέζει ,να βελάζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. .........οι ΕΜΘ βοήθησαν το στράτευμα σε βαθμό που δεν φαντάζεστε γιατί είστε μικρά ακόμη, μην ψωνίζεστε και..........
    ΕΙΜΑΙ ΕΠΟΠ, ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟ 94,ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΠΑΔΙΑ, ΥΠΗΡΕΤΟ ΣΤΟΝ ΕΥΡΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ 600 ΧΙΛΙΟΜ ΜΑΚΡΥΑ ... ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. .........οι ΕΜΘ βοήθησαν το στράτευμα σε βαθμό που δεν φαντάζεστε γιατί είστε μικρά ακόμη, μην ψωνίζεστε και..........

    Συνάδελφε ΕΜΘ καλησπέρα, είμαι και εγω ένας ΕΠ.ΟΠ Λχίας της 1η Σειράς, αλλά με 14 έτη πραγματικής υπηρεσίας,ναι καλά άκουσες υπάρχουν 29 άτομα απο την πρώτη σειρά ΕΠ.ΟΠ του Σ.Ξ που είχαν υπηρετήσει ως Ο.Β.Α 3 χρόνια και απολυθήκαμε υποχρεωτικά.
    Η 1η Σειρά ΕΠ.ΟΠ του Σ.Ξ να σου υπενθυμίσω οτι υποχρεωτικά έπρεπε να έχει υπηρετήσει και να απολυθεί απο θητεία(18 μήνες),για να προσληφθεί ως ΕΠ.ΟΠ.
    Άρα λοιπόν όπως καταλαβαίνεις προσβάλεις τουλάχιστον τους συνάδελφους σου Ε.Μ.Θ που προσληφθήκαν το 2000, και έχουν λιγότερα χρόνια με μερικούς απο μας,εκ των οποίων το 25% δεν είχανε υπηρετήσει και τους είχα δεκανείς τον Ιούλιο του 2000 ως Ο.Β.Α Λοχίας.

    Έγω προσωπικά ξέρω ότι θα φτάσω μεχρί Αρχιλοχίας γιατί αυτό έλεγε η προκήρυξη μου και δεν έχω οφθαλμαπάτες, και δεν με ενδιαφέρει βασικά γιατί παίρνω πλήρες Ανθυπασπιστή,αυτά είναι που μετράνε για μένα για να μπορέσω να ζήσω τα παιδιά μου,είμαι περήφανος που είμαι Οπλίτης και που τα σημάτα μου είναι οι σαρδέλες οι οποίες είναι ανοικτές.

    Και για το τέλος συνάδελφε μικρός θέλω να είμαι για 35 χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 10 Αυγούστου 2011 4:19 μ.μ.
    ΟΠΑ ΡΕ ΦΩΣΤΗΡΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ Η ΣΧΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ Ε ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩΤ ΙΣ ΙΔΙΕΣ @@ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΛΑΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ενα ερωτημα μονο εβγαλα 18.500 μορια στις πανελλαδικες και μπηκα στη Σ.Υ.Δ. οπως ειναι γνωστο βγηκα σμηνιας το θεωρειτε σωστο να εχω την ιδια σχεδον εξελιξη με εναν που ουτε καν εδωσε πανελληνιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ θα έλεγα τι παραπάνω εχουν οι ΣΣΕ από τους ΕΜΘ για τέσσερα χρόνια σε προστευμένο χώρο, ενώ οι άλλοι δούλευαν;
    Καλά που ειναι οι ΕΜΘ, αλλιώς το στράτευμα θα είχε διαλυθεί, ευτυχώς να ειναι καλά οι τενεκέδες λάδι και ο φίλος του μπαμπα.
    Αν γίνει μια μ....α στο παρελθόν, θα πρέπει δυστυχώς να την αναπαράγουμε, εκαναν τις γυναίκες (δεν ξέρω για πιο λόγο Αξκους), τώρα θα πρέπει όλοι να γίνουν ίσοι και όμοιοι.
    Λοιπόν κε Υπουργέ να καταργήσετε αμεσα την ΣΣΕ, ΣΜΥ δεν χρειάζεται πλέον, με του ΕΜΘ εχουμε καλύψει τις θέσεις αξκών για τα επόμενα χρόνια, αν καποια στιγμή προκύψη έλειψη αντε μωρε βάζουμε και ΕΠΟΠ θα εχουν μέχρι τοτε 20 χρόνια.
    Στο Ελλαδιστάν ολοι είναι οτι δηλώσουν, γιουριαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. katse re file exeis faei to aggouri gia 4 xronia esokleistos na deis pos einai kai milas me ena mhna duo ekpaideush?o allos idrose na mpei ekei mesa esy de mas eipes pos mphkes?me bysma mhpos?mh ta isopedonoume ola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 11 Αυγούστου 2011 8:59 μ.μ.
    ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΕΜΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τσαμπα φωναζετε των παραγωγικων σχολων! διοτι οτι εξελιξη να παρουμε οι εμθ παλι αρχαιοτεροι θα ειστε.Αυτο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι τοσο μένος δε πειραζει η αποφση για το τι θα γινει με τους εμθ εχει παρθει οποτε υπομονη θα ανεχτειτε οποια και αν ειναι η απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τώρα που τα ψηφουλακια άρχισαν να λείπουν προσπαθούν να μαζέψουν απ' όπου μπορούν.
    Μήπως το ίδιο δεν έγινε και με την εξίσωση αστυνομικών (από σχολή) και ειδικών φρουρών?

    Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ρουσφετολογικές προσλήψεις σε στρατό και αστυνομία.

    Όλοι με πανελλήνιες και ΑΣΕΠ.

    Έξω τα κόμματα από τον στρατό και την αστυνομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να γίνουν οι ΕΜΘ αξκοί, όπως και δεν πρέπει να γίνονται αξκοί οι κύριοι της ΣΜΥ, ΣΜΥΝ, ΣΤΥΑ γιατί και αυτοί τέλειωσαν σχολές για υπξκούς.
    Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 12 Αυγούστου 2011 11:57 μ.μ.
    esy poia teleioses tin anotati pirauliki tis nasa????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ρε παιδια ελεος εμθ εποπ και χαζομαρες ολοι σε ενα καζανι βραζουμε.αν κρινει η υπηρεσια να γινουν καποιοι αξκοι καλως και θα το κανει......αλλα αυτο μας καει τωρα?????δεν βλεπετε οτι θα κανουμε τα ιδια πραγματα 6ημερα κτλ με κοσμο 50% μειον?????με χρηματα μειον τα ιδια πραγματα......με τι ψυχολογια θα γινονται αυτα ?ολοι καναμε καποια πραγματα με καποιο μισθο καλο τωρα θα δουλευουμαι για 1000Ε ετσι οπως το πάνε!!!!!!αυτα να δουμε συναδελφοι τι θα κανουμε!!!!!!Επ.Οπ 2002.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχετε χάσει την μπάλα ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΙ,αν αξίζει κάποιους από εδώ να τους χαρακτηρίζω συνάδελφους.Εγώ δεν θέλω να γίνω αξιωματικός είμαι περήφανος που ξεκίνησα απο Δνέας,και που είμαι τώρα Αλχίας,και υπηρετώ την πατρίδα ώς υπαξιωματικός,και έχω ζήσει από τη πρώτη μέρα που πήγα το πώς πρέπει να εξελίσσεται κάποιος μέσω του στρατού!Εχω κάνει τα πάντα έχω αναλάβει όλα τα πόστα και τα γραφεία,έχω χαρακτηριστεί οικονομικός υπόλογος λόγω δχσεων,πάντα ημουν καθαρός με τα έτη μου!Τώρα με βάζουν στο τρυπάκι να γίνω αξκος δεν θέλω κύριοι,αλλά μου αρέσει να βλέπω κάποιους απο εδώ μέσα να έχουν εμπάθεια με τους ΕΜΘ.οι ίδιοι είναι,αυτοί που μιλάμε έξω και λένε τα καλύτερα μπροστά μου αυτοί είστε χωρίς να σας βλέπουν βγαίνετε και μας βρίζετε μήπως τυχόν και σας κλέψουμε τους βαθμούς σας.Εγώ είμαι περήφανος ξαναλέω που είμαι Υπαξιωματικός,γιατί απο εκέι αρχίζει και τελειώνει ο Στρατός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα σε όλους. Τυχαία διάβασα το παραπάνω άρθρο και βλέποντας τις απαντήσεις πολλών απο εσάς αποφάσισε να γράψω και εγώ τις δικές μου απόψεις. Καταρχήν είμαι και εγώ ΕΜΘ. Η βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ σε Αξκούς θεωρώ οτι είναι σωστή αφενώς, κρύβει όμως και πολλές δυσκολίες. Καλώς ή κακώς οι ΕΜΘ έχουμε γνώσεις εξαιτίας όμως της εμπειρίας μας στο στρατό λόγω ετών υπηρεσίας και λόγω του ότι σαν χαμηλόβαθμοι έχουμε δει κάποια πράγματα απο άλλη οπτική πλευρά απο οτι θα τα έβλεπε πχ ένας Αξκός της Ευελπίδων. Για να γίνει κάποιος όμως Αξκος θεωρώ οτι πρέπει να γίνει επιλεκτικά (γιατι η πικρή αλήθεια είναι πως πολλοί από εμάς έχουν τελειώσει κάποια σχολή ή έστω το Λύκειο αλλα είναι και πολλοί, χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, που δεν γνωρίζουν να γράφουν καλά καλά το όνομά τους) αλλα και να υπάρχει και μια περαιτέρω εκπαίδευση για να μπορέσει ο ΕΜΘ που θα εξελιχθεί σε Αξκό να ανταπεξέλθει στα εντελώς διαφορετικά καθήκοντα που αναλαμβάνει ένας Αξκος. Όπως και να έχει το θέμα εύχομαι στη τελική τουλάχιστον με κάποιοα τρόπο να αναγνωρισθεί η αξία μας και τα όσα έχουμε προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια στις ΕΔ. Όσων αφορά τους ΕΠΟΠ όντως δεν εχουν καμία σχέση με τους ΕΜΘ και αυτό γιατι μπήκαν σε διαφορετική εποχή απο εμάς. Διαφορετικό ζόρισμα φάγαμε όσοι για παράδειγμα καταταχθήκαμε το έτος 97 και διαφορετικό ένας ΕΠΟΠ τους 2004. Παρόλα αυτά καλό είναι να μη τα εκμυδενίζουμε όλα γιατί και στους ΕΠΟΠ υπάρχουν παιδιά τα οποία αξίζουν μια διαφορετική συμπεριφορά και που δεν έχουν να ζηλέψουν σαν χαρακτήρες και σαν επαγγελματίες από κανέναν ΕΜΘ ή υπαξκό της ΣΜΥ ή ακόμα και Αξκό της Ευελπίδων.

    Αυτά τα ολίγα και καλή συνέχεια σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 13 Αυγούστου 2011 2:40 μ.μ.
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΜΘ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΘ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΚΟΙ ΝΑ ΚΡΑΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ. ΑΥΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 13 Αυγούστου 2011 9:29 μ.μ.
    ΦΙΛΕ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΜΘ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ
    ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΣΧΟΛΩΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπέρα σε όλους. Κυροί δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορές μεταξύ υπαξιωματικών κι όμως υπάρχουν , θα πρέπει να ζούμε με αυτές τις διαφορές, από την στιγμή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι μέσω τις υπηρεσίας για αυτό . Από την στιγμή που δεν υπάρχει κίνητρο στο επάγγελμα το όποιο εξασκούμε περά από το μισθό, γιατί κακά τα ψέματα το να προάγεσαι είναι ένα ωραία αίσθημα, υπάρχουν και υποχρεώσεις οι οποίες έρχονται με την κάθε προαγωγή που άλλοι μπορούν να ανταπεξέλθουν και άλλη όχι. Και εγώ ΕΜΘ είμαι δεν καίγομαι να γίνω αξιωματικός, για τις δουλείες και υπηρεσίες που προσφέρει ο κάθε ένστολος, δεν αμειβόμαστε κατάλληλα. Δεν πρέπει να τρωγόμαστε, θα έπρεπε να κοιτάμε το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε να εκφράσουμε την οργή μας και για την ασφάλεια που υπάρχει, και πώς να γίνουν πιο ανθρώπινες η συνθήκες εργασίας μας, όπως έγινε με την απαλλαγή με τα από υπηρεσία καθημερινής, έχω 16 χρόνια υπηρεσίας, την επομένη που έφυγα από καθημερινή υπηρεσία ένιωσα ωραία που μετά από τόσα χρόνια τουλάχιστον μπορούσα να φύγω μετά από υπηρεσία. Την πατρίδα μου την αγαπώ, σε αυτή την χωρά ο κάθε ένστολος προφέρει και με το παραπάνω, υπάρχει ακόμα το φιλότιμο, όμως και αυτό πάει να χαθεί με αυτά που μας κάνουν μισθολογικά. Όλη η χωρά πάει να διαλυθεί, όλος ο κόσμος υποφέρει με τις συνθήκες που υπάρχουν για αυτό δεν πρέπει ορισμένοι να λένε για την πατρίδα να προσφέρουμε δωρεάν την εργασία μας, πρέπει να επιβιώσω και εγώ και ο κάθε Έλληνας και χωρίς χρήματα δεν γίνεται ούτε την οικογένεια μου να θρέψω. Αυτό που θα έπρεπε να μας προβληματίζει κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι να μη πεινάσουμε εμείς και οικογένειες μας, και αφήστε για πιο μετά της προαγωγές και τους τσακωμούς για ανούσια θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανηκω στους ΕΜθ.Αυτο που καταλαβα σ αυτα τα χρονια που υπηρετω ειναι οσον αφορα τους Αξκους,οτι αυτοι που αξιζουν πραγματικα ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου.Οι υπολοιποι ειναι γραφειοκρατες ανιδαιοι με τον στρατο που μετα απο 4 χρονια στην σχολη νομιζουν οτι τα εχουν μαθει ολα και τα μονο που ξερουν να κανουν ειναι να σου υποδεικνυουν την δουλεια που ξερεις καλυτερα απο αυτους,να το παιζουν εξυπνοι κι απολυτοι ακομη κι οταν εχουν αδικο και να την βγαζουν στο τσαμπα στα ΚΑΑΥ και τις ΛΑΦ.
    Αν δεν υπηρχαν οι ΕΜΘ και οι ΕΠΟΠ ο Ελληνικος στρατος θα ηταν επιχειρησιακα πεθαμενος....
    Προσωπικα δεν μ απασχολει καθολου να με κανουν Αξκο κι ουτε το χρειαζομαι.Με ενδιαφερει να παιρνω εναν αξιοπρεπη μισθο και λιγες μεταθεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. KΥΡΙΟΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΕΜΘ ΜΕ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΤΟ 1988 Η Σ.Μ.Υ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ!ΕΙΧΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ 17 ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΣΜΥ ΜΠΑΙΝΑΝΕ 16ΧΡΟΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ!ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΤΗΣ Σ.Μ.Υ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΘ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΜΘ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΜΗ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΣΜΥ!ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΕΩΣ,ΔΧΣΗ ΜΙΣΘ/ΣΙΑΣ ΚΛΠ.ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΗΣ ΣΜΥ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠ.ΟΠ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΠΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ Λ/Υ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 15 Αυγούστου 2011 12:22 μ.μ.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΑΛΑΣ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΘ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ
    ΛΠΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΜΠΗΚΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ) 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ
    ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
    ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΕΜΘ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΟΛΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΕΔ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΣΤΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

    Κανονικα θεσμος Ε.Μ.Θ δεν θα επρεπε να υπαρχει αφου θα μπορουσε να παιρνει περισσοτερα ατομα στην εκαστοτε χρονια εισαγωγης μιας στρατιωτικης σχολης .

    Προφανως αρκετα στελεχη των ενοπλων δυναμεων που προσληφθηκαν με αυτο τον τροπο ειναι ατομα ευνοουμενα απο πολιτικα προσωπα... ρουσφετια κτλ

    Τωρα ... εφοσον υπαρχει αυτος ο θεσμος , οι κυριοι συναδελφοι που υποκεινται σε αυτον θα πρεπει να ακολουθησουν τα δεδομενα που ηξεραν απο την αρχη χωρις κακομοιριες και δυσανασχετηση .

    ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    ειμαι λιγο αποτομος αλλα θεωρω οτι ειναι και το ποιο σωστο σαν απαντηση χωρις να μακρυγορω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

    ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΥΠΞΚΟΣ ΜΕ 16 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΙΣ Ε.Δ. ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ & ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΝΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟ «ΜΙΣΟΣ», ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΠΞΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ!
    ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ & ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΑΝ & ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΙΣ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ή ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΥΧΟΥΝ & ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
    • ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΓΕΝΙΚΟΎ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΕΔΩΣΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΣΤΡΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ & ΔΕΝ ΕΤΥΧΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ (ΓΙΑ 165 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ..), ΔΗΛ. ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΣΤΡ/ΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ & ΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ??? ΥΣΤΕΡΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ή ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΣΤΡ/ΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΥΠΞΚΩΝ???
    • ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΚΛΗΡΩΤΟΣ & ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΩΝ Ε.Δ. & ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ & ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ (ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ!)
    • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ & ΟΧΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΞΚΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗ?? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΟΠ & ΕΜΘ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΤΥΧΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΔΩ & ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΜΥ….(ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ…)
    • ΟΙ ΥΠΞΚΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ, ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΤΕ π.χ. ΑΠΟ ΤΗΝ «ΣΧΟΛΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΞΚΩΝ» ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΡΙΑ. ΜΟΝΙΜΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΞΗ??
    • ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΥΠΞΚΩΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΣΤΕ & ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΞΚΟΙ (ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ή Π.Δ. κα) ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΞΙΦΟΣ ΑΞΚΟΥ?? ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΞΚΟΙ & ΕΙΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΑΣ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ Σ.Σ.Ε. (ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΞΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΞΚΟΣ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΘΣΤΗ & ΑΝΩ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ , ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ & ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΑΞΚΩΝ)!!
    • ΤΟ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΠΞΚΩΝ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ & ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ & ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓO ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ & ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΥΠΛΓΟΙ…ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ/ΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ???? ΞΕΧΑΣΑ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ/ΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΕΙ…….
    • ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΕΤΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩ, ΕΧΩ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ (ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ) ΟΙ ΥΠΞΚΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥκ.τ.λ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘΣΤΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΥΠΞΚΟΥΣ …«ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΞΚΟΙ κ.α…, ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ & ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ… ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ, κ.τ.λ., Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!
    • ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΜΘ ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΕΩΣ & ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ Ε.Δ.

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ, ΑΝ & ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ή ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΑΝ ή ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ (ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ & ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ). ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ…..
    ΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΜΟΥ ΕΥΧΕΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 16 Αυγούστου 2011 3:51 μ.μ.
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΣΜΥ ΠΡΟΣ ΕΜΘ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ??
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΣΜΥΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ??
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΘ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕ ΟΠΛΙΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ
    ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ
    ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΟΘ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΛΑΚΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΣΤΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ
    ΟΙ ΑΠΟΔΟΙΤΟΙ ΣΧΟΛΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΤΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΙ ΗΓΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΩΝ ΕΥΘΜΙΣΕΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ??
    Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΧΕΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Η ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ
    ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗΣ
    ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΙΜΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕΣ ΚΕΛΕΥΣΤΗΣ=ΟΠΛΙΤΗΣ ΑΡΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΠΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ,well Done ως εδω,Ok!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 16 Αυγούστου 2011 8:11 μ.μ.
    ΑΚΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΤΟΜΑ ΕΜΘ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΜΠΛΕΞ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΗΔΙΕΣ
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ?? ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
    ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ & ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ & ΠΙΣΤΕΥΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ & ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΙΣΘΗΤΟ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΣΤΟ Π.Ν.
    ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ, ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ & ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΛΧΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΛΙΤΕΣ.. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ & ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ «ΠΑΙΖΟΥΝ» ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ…
    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΞΚΩΝ, Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ-ΑΝ & ΔΕΝ ΦΟΙΤΗΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ-ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΡ/ΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΑΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΣΑΣ «ΠΛΑΣΟΥΝ» ΩΣ ΣΤΡΤΚΟΥΣ, ΔΗΛ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ-ΙΕΡΑΡΧΙΑ-ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΤΩΝ.
    ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΕΙΨΟΥΜΕ:
    •ΝΑΙ, ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, Ο ΕΠΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 5ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    •ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ, ΔΕΝ
    ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΟΥ, ΕΝΩ ΤΟΥ ΕΠΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΜΘ……

    ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΞΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥ ΥΠΞΚΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΩ & ΕΓΩ (ΕΜΘ), ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΝΘΛΓΟΙ ΣΤΑ 19 ΕΤΗ & ΟΧΙ ΣΤΑ 22 ΕΤΗ, ΑΦΟΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ Η ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΟ!!! ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ & ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΜΘ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ….ΕΙΔΟΜΕΝ…..ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ & ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΦΑ ΠΡΙΝ 16 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΥΠΞΚΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 25 ΕΤΗ!!!

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ & ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΧΗΣ :Αναφέρεσαι σε Μόνιμα πλέον στελέχη των Ε.Δ με πολυετή υπηρεσία και όχι σε ταξιτζήδες,
    αλλά μάλλον από το μίσος που σε διακατέχει δεν το πρόσεξες, Δεν πειράζει σε Συγχωρώ.
    Αν είσαι πράγματι ΠΧΗΣ(Ε) του ΠΝ ετοίμασε την............. αποστρατεία σου !!
    Αντε γεια λοιπόν, θα μας λείψεις.............κλαψ, κλαψ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 16 Αυγούστου 2011 10:48 μ.μ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΑΧΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΕΣ.
    ΤΩΡΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΟ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ Η ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΖΕΙΣ.
    ΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΩΝ ΕΔ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τελικά έχεις μεγάλο πρόβλημα με τους ΕΜΘ, γιατί;
    Δεν μου έδωσες σωστή πρόσκληση ! Όροφο και αρ. γραφείου για να ολοκληρωθεί το R/V μας.
    Θα καταλάβεις αμέσως ποιος είμαι, η στολή μου δεν είναι άσπρη, πρέπει να είμαι με κουστούμι στον 4ο όροφο, ξέρεις που είναι, έτσι δεν ειναι;
    Θα μου τα εξηγήσεις εσύ! για να το καταλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σε περιμένω!! κουαξ,κουαξ,κουαξ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. LTCDR(ECHO) καλό ε! Where are you? Δεν ήρθες να μου πεις για πιο λόγο εσύ έχεις καταληκτικό βαθμό Αντιπλοίαρχος(απόφοιτε σχολής οπλιτών) και οι ΠΡΩΗΝ ΕΜΘ,Μονιμοι ΠΛΕΟΝ, να μην έχουν τη δυνατότητα να προαχθούν , ενδεικτικά ας πούμε μέχρι και το βαθμό του Υποπλοιάρχου (Λοχαγού) , τουλάχιστον.
    Κουαξ,κουαξ σε περιμένω κουαξ.
    I Want You !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΤΟΥ 95,ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΙ,ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΔΕΚΑΝΕΑΣ Η ΑΝ ΓΙΝΩ ΣΧΗΣ,ΕΓΩ ΘΕΛΩ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΛΑ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟΚΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΤΟΣ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΕΜΘ ΑΛΧΙΑΣ 1990...
    ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ... ΚΑΙ ΤΕΝΕΚΕΔΑΚΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ...ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΟΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΑ...ΕΧΩ ΤΕΛΙΟΣΗ ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ...ΕΙΜΑΙ ΧΕΙΡΗΣΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΕΙ (ΕΚΤΟΣ ΕΜΘ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ )ΜΠΟΥΛΤΟΖΕΣ-ΦΑΓΑΝΕΣ-ΠΑΤΙΤΙΡΕΣ-ΓΚΡΕΙΝΤΕΡ-ΦΟΡΤΙΓΑ Κ.Λ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΕΛΙΟΣΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟ ΑΠΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟ ΓΡΑΜΑΤΙΖΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ---ΧΑΡΒΑΡΝΤ--ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΧΤΙΛΑ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ..ΕΧΩ ΣΗΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΕΜΘ ΜΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟΛΗΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΑΤΑΧΤΙΚΑΝΕ ΣΤΗΣ ΕΔ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝΕ ΝΕ ΠΡΟΧΩΡΙΣΟΥΝΕ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΕΩΜΑ.ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΜΠΟΛΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑΤΗ ΜΟΝΟ ΣΧ.ΜΟΝ ΥΠΑΞ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΙΤΕΡΟ.....ΜΗΠΟΠΣ ΕΠΙΔΗ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ 10 ΧΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΑΛΙΚΗ ΑΞΚΟΥ ΚΑΙ ΔΟΘΗΣΑΣ ΔΓΕΣ ΣΕ ΕΜΘ ΚΑΙ ΕΠΟΠ..ΟΚ ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ..ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΜΘ ΕΠΟΠ ΖΩΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ--ΥΓΕΙΑ ---ΚΑΙ ΚΑΛΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΡΓΑΛΙΟ ΤΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΡΟΤΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΙ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΝΗ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ...ΕΙΝΑΙ ΕΜΘ ΑΛΧΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΟΝΟΥΝ ΔΕΡΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΕ,ΟΠΟΤΕ Η ΑΛΧΙΑΣ -ΑΝΘΣΤΗΣ-ΑΝΘΛΓΟΣ-ΥΠΛΓΟΣ..ΠΑΛΗ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΜΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ...@@@@@@@@ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΟΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ....Ε Μ Θ Ε Μ Θ Ε Μ Θ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 19 Αυγούστου 2011 11:36 μ.μ.
    ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΝΑΥΤΗ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ???
    ΚΟΥΡΕΨΕΣ ΤΟ ΓΚΑΖΟΝ Η ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ζητω οι εμθ παιδια κατω οι κομπλεξικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καλησπέρα σε όλους.καταρχας προβληματίζομαι έντονα παρατηρώντας ότι για ακόμη μια φορά επαληθεύεται η νοοτροπία του ''κλασικού'' Έλληνα ο οποίος νοιάζεται πιο πολύ να θίξει και να μειώσει τον συνάδελφο ή συνανθρωπό του οπως προτιμάτε παρά να κοιτάξει τα του οίκου του...Σε όλους τους θεσμούς είτε είναι σχολή αξ/κών, υπαξ/κών,ε.μ.θ,επ.οπ υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι αξίζουν μια καλύτερη τύχη κ άλλοι οι οποίοι όχι.Τα φαινόμενα ανθρώπων που δεν έχουν τα προσόντα κ δεν μπορούν να συνεισφέρουν κ προέρχονται από όλους τους θεσμούς νομίζω οτι είναι αποδεκτό από όλους σας...Γνώμη μου είναι οτι κάποια στιγμή τα κριτήρια των προαγωγών θα πρέπει να γίνουν πιο προσωπικά βάσει των προσόντων κ της προσφοράς του καθενός.Το να προάγεται κάποιος σε ένα βαθμό μόνο και μόνο επειδή έχει κάποια χρόνια υπηρεσίας είναι άδικο.Υπάρχουν όντως πολλά παιδιά προερχόμενα απο θεσμό εποπ ή εμθ τα οποία έχουν πολλα προσόντα έχουν επίπεδο κ πολλές γνώσεις αφου δούλευαν έξω αποκτώντας εργασιακη εμπειρία πολύτιμη..Επίσης αυτο το σύστημα θα έδινε κίνητρο στο να συνεχίζουν όλοι να μορφώνονται κ να σπουδάζουν κ όχι να μένουν στάσιμοι μόνο κ μόνο επειδή βολεύτηκαν σε μια θέση.Μόνο έτσι θα καταφέρουμε κάποια στιγμή να ανεβάσουμε το επίπεδο του στράτου που ακόμα παραμένει χαμηλο..Τέλος θα ήθελα να πω πώς αν θεωρείται απο πολλούς άδικο το να προάγεται ένας πτυχιούχος προερχόμενος απο μη παραγωγικό θεσμό τότε σίγουρα θα πρέπει να θεωρηθεί επίσης άδικο να προάγεται σε αξιωματικό ένας της ΣΜΥ για παράδειγμα χωρίς να έχει κανένα απολύτως προσόν..Εξέλιξη βάσει προσόντων λοιπόν κ όχι στις ξύλινες τυπικές κ σίγουρες προαγωγές όλων λόγω χρόνων υπηρεσίας.ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το kranosgr ένα ελεύθερο ακομμάτιστο ιστολόγιο, έχει ως σκοπό την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, για θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής.
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων άρθρων και σχολίων καθώς και των ιστολογίων που προέρχονται οι αναρτήσεις. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.
Ελεύθερα μπορείτε να στείλετε προς ανάρτηση και τη δική σας άποψη.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εαν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα

kranosgr@gmail.com

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.